بررسی مدل ها مختلف پرینتر های اچ پی

پرینترها یکی از تجهیزات اداری هستند که بیشترین کاربرد را در ادارات و دفاتر مختلف دارند. به همین خاطر باید طوری طراحی شده باشند که بتوانند مدت زمان زیادی بدون خراب شدن  کار کنند.  یکی از مواردی که کارکرد یک پرینتر را تعیین می کند برند آن است و پرینتر های اچ پی نامی است […]

پرینترها یکی از تجهیزات اداری هستند که بیشترین کاربرد را در ادارات و دفاتر مختلف دارند. به همین خاطر باید طوری طراحی شده باشند که بتوانند مدت زمان زیادی بدون خراب شدن  کار کنند.  یکی از مواردی که کارکرد یک پرینتر را تعیین می کند برند آن است و پرینتر های اچ پی نامی است که در این حوزه برای همگان آشنا می باشد.در ادامه مقاله به خوبی متوجه خواهید شد که خرید پرینتر اچ پی یک از بهترین گزینه ها می باشد.

خرید پرینتر اچ پی

شرکت اچ پی یکی از شرکت ها خوشنام در زمینه تولید تجهیزات دیجیتال و  ماشین های اداری می باشد. این شرکت به ویژه در زمینه پرینتر های اچ پی در جهان زبانزد بوده و جز  بهترین برند های ساخت این تجهیزات می باشد.  و خرید این دستگاه ها به ویژه برای ادارات صرفه اقتصادی زیادی خواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی آترامارت یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی فروش محصولات دیجیتال می باشد که توانسته با اتکا به نیروی انسانس متخصص و ارائه بالاترین کیفت خدمات حس خرید خوب را در مشتریان خود ایجاد نماید. ( قیمت پرینتر اچ پی فروشگاه آترامارت )

بررسی پرینتر های اچ پی:

پرینتر ها را بر اساس یک سری موارد مورد بررسی قرار می دهند که عبارتند از: تکنولوژی مورد استفاده، کیفیت چاپ، مدت زمان کارکرد پرینتر یا به عبارتی عمر دستگاه، عمر کارتریج یا تعداد صفحاتی که با یک بار شارژ کارتریج می توان چاپ کرد.

بررسی پرینتر های اچ پی با استفاده از تکنولوژی جوهر افشان: 

این دسته از پرینتر های اچ پی که از قدیمی ترین مدل های  پرینتر های می باشند که به وسیله پاشش جوهر بر روی کاغذ  عملیات چاپ را انجام می دهند. این مدل از پرینتر ها به دو دسته سیاه و سفید و رنگی تقسیم می شوند که در دسته رنگی کیفیت مناسب برای چاپ را نخواهند داشت. این شرکت در این دسته دارای سری Deskjet که نوع خانگی و سری Officejet مه نوع اداری و همچنین Photosmart cyan که مخصوص چاپ عکس میباشد است.  سرعت چاپ متن این نوع از پرینترها مناسب بوده ولی معمولا برای چاپ عکس کمی کند می باشد.

پرینتر های اچ پی لیزری یا سیاه و سفید:  این چاپگرها از تکنولوژی استفاده می کنند که در دستگاه های فتوکپی استفاده می شود. این دستگاه ها از کارتریج استفاده می کند که قیمت و مدل این چاپگرها با توجه به ظرفیت و کیفیت این کارتریج ها تعیین می شود. همچنین در صورت اتمام این منابع چاپ این کارتریج ها قابل تعویض و شارژ دوباره  می باشد.  سرعت چاپ این پرینتر های اچ پی  در چاپ متن و همچنین طرح های گرافیکی مناسب و قابل قبول است. این چاپگر ها بسیار هزینه پایینی برای چاپ یک صفحه دارند و اقتصادی بوده و به خصوص برای ادارات و دفاتر بسیار انتخاب مناسبی می باشند.

 پرینتر های اچ پی لیزری رنگی: عالی ترین انتخاب برای چاپ عکس و طرح های گرافیکی این نوع از چاپگرهای اچ پی می باشند زیرا که این مدل ها از تکنولوژی جدید تونرهای CMYK  استفاده می کنند. این چاپگرها مخصوص عکاسان حرفه ای و گرافیست ها طراحی شده اند  و دارای سرعت بالای چاپ می باشند. همچنین این پرینتر ها متن های بسیار ریز را هم با کیفیت بالا چاپ خواهند کرد.

پرینتر های اچ پی چند کاره: این چاپگر ها که از جدیدترین مدل های این دستگاه ها می باشند پس از عرضه به بازار با اقبال بسیار بالای خریداران مواجه شد. ای پرینتر ها  از چاپگر، اسکنر و فکس تشکیل شده است که برای دفاتر کار و ادارات بسیار مناسب و کاربردی می باشد. زیرا علاوه بر اینکه این 3 کا را با هم انجام می دهد فضای کمی را هم اشغال می کند که برای دفاتر نکته مهمی محسوب می شود. علامه بر آن این دستگاه های 3 کاره دارای قیمت اقتصادی تری هم نسبت به خرید تک تک این دیوایس ها می باشند.

پرینتر های اچ پی قابل حمل یا پرتابل: این پرینتر ها که مخصوص بیزینس من ها و افرادی که دائما در سفر هستند می باشد از جدیدترین مدل های این شرکت بوده و جدیدا هم بسیار در کشور های اروپایی و آمریکایی محبوب شده است. مهمترین ویژگی این چاپگرها اندازه کوچک  و وزن سبک آنها می باشد و این مدل ها برای چاپ از تکنولوژی جوهرافشان و یا روش تونرهای حرارتی  یا (ریبون) استفاده می کنند.

پرینتر های اچ پی سه بعدی: شرکت اچ پی همواره در تولید انواع پرینتر جز اولین ها و با کیفیت ترین این صنعت بوده است. و در تولید این نوع از پرینتر ها که انقلابی را در جهان ایجاد کرده است هم حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

بررسی مدل ها مختلف پرینتر های اچ پی | تکنا

قیمت پرینتر اچ پی:

شما بایستی قبل از  خرید پرینتر اچ پی هدف خود و مواردی را که میخواهید از این پرینتر استفاده کنید مشخص کنید. سپس بودجه خود را در نظر گرفته از مدل های ممکن انتخاب خود را انجام دهید.  قیمت پرینترهای اچ پی با توجه به انواع و مدل های آنها و همچنین نوع تکنولوژی که استفاده میکنند بسیار متفاوت می باشد. همچنین به علت نوسانات ارز این قیمت ها هم همراه در حال تغییر میباشد. برای خرید اقساطی پرینتر می توانید در بخش فروش اقساطی با ثبت و سفارش به راحتی پس از اعتبار سنجی کالا را درب خانه خود دریافت نمایید.