یادگیری و کسب درآمد با وب سایت آموزشی نوآوری های روز

امروزه وب سایت های نسبتا زیادی وجود دارند که آموزش ها و دوره های مختلفی را در انواع حوزه های کاری ارائه می کنند اما اینکه بتوان علاوه بر یادگیری ، از آموزش های دیگران هم به کسب درآمد رسید ، می تواند باعث تمایز این وب سایت ها شود. در این مطلب به سراغ […]

امروزه وب سایت های نسبتا زیادی وجود دارند که آموزش ها و دوره های مختلفی را در انواع حوزه های کاری ارائه می کنند اما اینکه بتوان علاوه بر یادگیری ، از آموزش های دیگران هم به کسب درآمد رسید ، می تواند باعث تمایز این وب سایت ها شود. در این مطلب به سراغ وب سایت آموزشی نوآوری های روز می رویم که می توانید علاوه بر آموزش ، کسب درآمد هم از دوره ها داشته باشید.

آموزش های وب سایت نوآوری های روز

همانطور که اشاره کردیم ، امروزه وب سایت های بسیاری در زمینه ارائه آموزش ها و دوره های مختلف وجود دارند ، بنابراین انتخاب از میان این تعداد از وب سایت برای کاربران چالش برانگیز خواهد بود. عوامل زیادی می توانند در انتخاب کاربران تاثیر داشته باشند که از جمله آن ها می توان به کیفیت آموزش ، رضایت سایر کاربران ، پیشینه مربی و.. اشاره کرد.

آموزش های ارائه شده در وب سایت edu.uomi در وهله اول کاربردی هستند ، بنابراین نباید انتظار دوره های تئوری و غیر کاربردی را داشته باشید ! بنابراین با انتخاب دوره های وب سایت آموزشی نوآوری های روز می توانید به تخصص کافی برسید و به دنبال آن وارد بازار کار شوید. دوره ها معمولا به صورت دنباله ایی در وب سایت قرار دارند بنابراین اگر دوره ایی نیاز به پیشنیازی داشته باشد به احتمال زیاد می توانید دوره پیشنیاز را در وب سایت پیدا کرده و با دانش بیشتری به سراغ دوره اصلی بروید.

ارزش دوره در برابر تعداد دروس دوره

معمولا وب سایت های مختلف مبنای ارزش گذاری دوره های خود را تعداد ساعت های هر دوره در نظر می گیرند ، اما شاید این معیار نتواند معیار مناسبی برای دوره های آنلاین باشد. در وب سایت آموزشی نوآوری های روز ، این معیار کمی متفاوت خواهد بود ، بنابراین هر دوره متناسب با کیفیت و ارزشی که به کاربر ارائه می دهد ، قیمت گذاری خواهد شد. به این صورت به معنای واقعی کلمه هر چقدر پول دهید آش خواهید خورد !

طبیعتا هر چقدر که ارزش دوره بالاتر باشد باید انتظار قیمت بالاتری هم داشته باشید ، به این صورت ممکن است دوره هایی در وب سایت بیابید که تعداد درس های کمتری دارند اما قیمت بالاتری نسبت به دوره های دیگر دارند ، دلیل آن هم همین موضوع ارزش دوره در برابر تعداد دروس هر دوره می باشد که معیار متفاوتی نسبت به سایر وب سایت های آموزشی است.

چی میخوای یاد بگیری ؟

علاوه بر اهمیت کیفیت دوره ها ، کمیت دوره ها هم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد ، به این ترتیب ، وب سایت هایی که بتوانند موضوع جامعیت دوره ها را داشته باشند ، می توانند یک سر و گردن از رقبای خود پیشی بگیرند. در وب سایت edu.uomi می توانید علاوه بر یادگیری دوره اصلی خود ، پیشنیازهای دوره و یا دوره های مربوط به دوره اصلی مورد نظر خود را هم بیابید و به صورت جامع تری مباحث مختلف را فرا بگیرید.

برای مثال اگر به دنبال دوره آموزشی طراحی وب سایت با پایتون باشید ، می توانید در وب سایت نوآوری های روز سایر به دوره های مرتبط و کمکی را هم دسترسی داشته باشید. به این ترتیب می توانید علاوه بر یادگیری مباحث اصلی طراحی وب سایت با پایتون سایر تکنولوژی های مربوطه را هم فرا بگیرید و یا حتی با استفاده از این دوره به سایر زمینه های مرتبط با پایتون مانند علم داده قدم بگذارید.

موضوعات دوره های وب سایت نوآوری های روز

اگر بخواهیم یک موضوع کلی برای کل دوره های وب سایت نوآوری های روز در ذهن خود داشته باشیم ، می توان به موضوع تکنولوژی های روز اشاره کرد. بنابراین کل دوره ها و مباحث وب سایت edu.uomi حول محور تکنولوژی های روز و مدرن خواهد بود که این موضوعات شامل : امنیت ، طراحی و برنامه نویسی ، تجارت ، طراحی و ساخت ، فناوری اطلاعات ، هوش مصنوعی و معماری و سازه خواهد بود.

هر یک از موضوعاتی که به آن ها اشاره کردیم ، می توانند زیر موضوعات مختلف دیگری هم متناسب با تکنولوژی به کار رفته داشته باشند ، بنابراین اگر به دنبال برنامه نویسی و طراحی وب سایت هستید ، می توانید از بین طیف گسترده ایی از دوره های با کیفیت یک یا چندین دوره را انتخاب کنید و به تخصص کافی برای حوزه کاری و تجارت مورد نظر خود برسید.

یاد بگیر و بفروش !

یکی از مهمترین ویژگی های مثبت و متمایزکننده وب سایت آموزشی نوآوری های روز ، یادگیری و در عین حال کسب درآمد می باشد. به این ترتیب می توانید علاوه بر یادگیری مباحث مختلف ، از فروش دوره های دیگر موجود در وب سایت به درآمد برسید ، تنها کاری که باید انجام دهید ، معرفی و آشنا کردن دوستان و نزدیکان با دوره های کاربردی وب سایت edu.uomi می باشد که پس از ثبت نام در دوره ها می توانید به درآمد برسید.

فروش دوره های آموزشی معمولا کار چالش برانگیزی نیست و تنها معرفی شما می تواند ادامه کار را هموار کند چرا که با توجه به کاربردی بودن دوره ها و مباحث مختلف در وب سایت نوآوری های روز ، درصد احتمال ثبت نام کاربران در دوره ها بالاست. به این ترتیب می توانید همگام با آموزش ، از این ویژگی عالی هم بهره مند شوید و درآمد قابل توجهی از ثبت نام دوستان خود در دوره های وب سایت داشته باشید.

وب سایت نوآوری های روز ، پلتفرمی برای نویسنده ها !

 علاوه بر امکان خریداری آموزش ها و دوره های مختلف و کسب درآمد از آن ها می توانید به عنوان نویسنده و تولید کننده محتوا در وب سایت نواوری های روز مشغول به کار شوید. بر خلاف سایر وب سایت ها ، که تنها مبلغ ثابتی برای هر کلمه محتوا در نظر می گیرند ، در وب سایت نوآوری های روز تنها با مدتی تولید محتوا می توانید دستمزد خود برای هر کلمه را افزایش دهید.

با شروع کار خود در وب سایت به ازای هر هزار کلمه محتوای تولیدی 20 هزار تومان دریافت خواهید که این رقم تنها برای شروع کار شما خواهد بود و در ادامه با پیشرفت در وب سایت که شامل دریافت بازدید های بیشتر از وب سایت خواهد بود ، می توانید به دریافتی حتی 80 هزار تومان برای هر هزار کلمه برسید. به این ترتیب تولید محتوای برای حتی کسانی که علاقه به آن ندارند ، کار پر سودی خواهد بود.

با وجود پیشرفت در وب سایت آموزشی نوآوری های روز ، می توانید در ادامه حتی به درآمد از عکس هایی که در پست های خود قرار می دهید هم برسید. بنابراین اگر از علاقه مندان کسب درآمد از تولید محتوا و نویسندگی هستید ، وب سایت نوآوری های روز می تواند به نوعی بهشت برای شما باشد و حتی اگر به تولید محتوا هم علاقه ندارید ، می توانید از این امکان برای داشتن کاری پاره وقت و با درآمد بالا استفاده کنید که با گذشت زمان هم این درآمد افزایش خواهد یافت. بنابراین متناسب با زمانی که برای کار خود قرار می دهید ، درآمد آن را هم دریافت خواهید کرد و هطبیعتا هر چقدر که زمان بیشتری قرار دهید می توانید درآمد بیشتری را از آن خود کنید.