چگونه تجربه بهتری از اندروید 11 با مایکت داشته باشیم؟

اگر کمی به اطراف خود نگاه کنید، متوجه تعداد بیش از حد گوشی های اندروید در دست اطرافیان خواهید شد! در واقع بهتر است اینگونه بگوییم که رد پای سیستم عامل اندروید بیش از هر سیستم عاملی در جای جای جهان قابل مشاهده است. بدون شک تقریبا 13 سال پیش، در سال 2008 که برای […]

اگر کمی به اطراف خود نگاه کنید، متوجه تعداد بیش از حد گوشی های اندروید در دست اطرافیان خواهید شد! در واقع بهتر است اینگونه بگوییم که رد پای سیستم عامل اندروید بیش از هر سیستم عاملی در جای جای جهان قابل مشاهده است. بدون شک تقریبا 13 سال پیش، در سال 2008 که برای اولین بار Android توسط شرکت گوگل به جهانیان معرفی می شد، سازندگان حتی تصور هم نمی کردند که این پلتفرم بتواند به فراگیرترین سیستم عامل در کل جهان تبدیل شود. اما اکنون به گزارش idc بیش از 2000000000 نفر (یعنی حدود نیمی از افرادی که گوشی موبایل دارند یا به عبارتی تقریبا یک چهارم جمعیت کل دنیا) این سیستم عامل را به عنوان سیستم عامل اصلی و دائمی خود انتخاباندروید کرده اند، که البته پیش بینی ها نشان می دهد این عدد در سال 2021 به 85 درصد خواهد رسید.

در طی این سالها شاهد پیشرفت اندروید و به وجود آمدن نسخه های جدید آن بودیم. با اینکه ورژن های جدید نسبت به قبلی تغییرات زیادی می کنند، اما ویژگی مشترک عجیب تمام نسخه ها، استفاده از نام شیرینی ها به عنوان اسم آنهاست. به عنوان مثال می توان به اندروید ورژن 5 اشاره کرد که با نام LolliPop شناخته شده که به معنای آبنبات چوبی است.

در حال حاضر آخرین نسخه، اندروید 11 می باشد که هنوز در حالت بتا (Beta) قرار دارد و به صورت کامل منتشر نشده است و نمیتوان کاملا گفت روی چه موبایل هایی از سامسونگ و غیره پاسخگو است. درباره ی خصوصیات و ویژگی های این نسخه از اندروید می توان به این خصوصیات اشاره کرد که سطح بیشتری برای ذخیره History و فایل های هرز دارد و این باعث می شود مدام به پاکسازی نیاز نداشته باشید. یکی دیگر از ویژگی های آن بهبود سطح گرافیکی و کیفیت آن است که در استفاده از بازی ها و غیره بسیار حائز اهمیت می باشد. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این نسخه در حال حاضر در دسترس نیست. در ادامه شما را با مایکت و ارتباطش با بهتر شدن اندروید 11 آشنا خواهیم کرد.

چگونه مایکت به رشد اندروید کمک کرده است؟

همانطور که می دانید در این جهان بسیاری از اشیاء و وسایل رابطه ی مکمل دارند و بدون تکمیل کننده ی خود از کاربرد اصلی خود دور می مانند. برای مثال میتوان به دانه های یک تسبیح اشاره کرد که اگر نباشند، از آن تسبیح فقط یک نخ باقی می ماند. اپلیکیشن ها نیز برای اندروید همانند نوشته های یک کتاب هستند که اگر حضور نداشته باشند، از آن کتاب تنها برگه های سفید باقی می ماند.

در واقع وقتی شما یک گوشی موبایل داشته باشید، بیشتر از اینکه نسخه ی اندرویدتان مهم باشد، برنامه هایی که روی تلفن همراه خود نصب میکنید مهم است. برای توضیح بیشتر میتوان به همان مثال قبل اشاره کرد. شما بیشتر به جنس برگه های کتاب دقت می کنید یا به متن آن؟

در حال حاضر بهترین و کاملترین اپ استور ایرانی، مایکت است که می تواند برای شما یک گوشی کامل ساخته و تمام نیاز های اپلیکیشنی شما را برطرف سازد. از آنجایی که این اپ استور به صورت تخصصی مربوط به حوزه ی اندروید است و فعالیت خاصی برای سیستم عامل iphone ندارد، می تواند به صورت تخصصی به کاربران خود کمک کرده و نیاز آنها را برطرف سازد.

کامل خواندن myket به هیچ عنوان اغراق نیست، چرا که این مارکت اندروید علاوه بر جای دادن بیش از 30000بازی و اپلیکیشن در حجم کمتر از 10 مگابایت، با 20000 توسعه دهنده ی ایرانی و خارجی همکاری دارد که این یعنی شما می توانید نرم افزارهای غیر ایرانی را نیز از این اپ استور دانلود نمایید.

انتخاب شعار مارکت من نیز کاملا مناسب این مارکت است، چرا که وقتی یکبار از آن استفاده نمایید، خودتان تفاوت آن را با دیگر استورها متوجه خواهید شد و مایکت را به عنوان مارکت اصلی خود انتخاب می نمایید.

در واقع تلاش سازندگان کاملا بر پایه ی رضایت کاربران بنا شده است. مثلا نیروی پشتیبانی در کوتاه ترین زمان ممکن سوالات آنها را خوانده و به آنها پاسخ می دهند. در ادامه رابطه ی این اپ استور با اندروید 11 را به صورت اختصاصی تر بررسی می کنیم.

چگونه کار با اندروید 11 را با مایکت شیرین تر کنیم؟

همانطور که پیشتر توضیح دادیم، اندروید شما با نصب اپلیکیشن های مختلف همچون  نصب و دانلود برنامه whatsapp هویت گرفته و کارایی خود را نشان می دهد. به عنوان مثال شما تا یک بازی در گوشی خود نصب نکنید، کیفیت گرافیکی نسخه ی اندروید خود را متوجه نخواهید شد.

نسخه ی اندروید در صورت قوی بودن به شما این امکان را می دهد که بتوانید همه ی App ها و بازی ها را نصب نمایید و از آنها لذت ببرید. اندروید 11 کاملا برای نصب هر اپلیکیشنی قوی و مناسب است. مایکت بهترین و مناسب ترین نرم افزار ها را در اختیار شما قرار می دهد و از آنجایی که این برنامه کاملا ایرانی است، به راحتی و بدون سردرگمی می توانید از آن استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که myket اطلاعات کامل هر نرم افزار را به صورت تشریحی به همراه تصاویر گویا و ویدیو، در اختیار کاربران قرار داده است و آنها بدون نیاز به آزمون و خطا می توانند از مناسب بودن هر اپ اطمینان حاصل فرمایند. علاوه بر اطلاعات، نظرات منفی و مثبت کاربران نیز که تعداد آنها به بیش از 20000000 میرسد، به صورت نموداری و تشریحی در پایین هر اپلیکیشن موجود می باشد.

از دیگر جذابیت های این اپ استور، قابلیت نشان کردن نرم افزارها و قرار دادن آنها در لیست علاقه مندی می باشد. این قابلیت به شما کمک می کند که در وقتی مناسب تر به دانلود اپ مورد نظر خود بپردازید یا حتی آن را با یکی از دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آن را دانلود کرده و در وقتی مناسب برای شما ارسال نماید.

اکنون نوبت شماست!

در این مقاله شما را با اندروید 11 و چگونگی استفاده ی بهتر و شیرین تر با آن به کمک مایکت آشنا کردیم، امیدواریم که مفید واقع شده باشد. اکنون نوبت شماست که نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما ارسال کرده و پاسخ سوالات خود را از ما جویا شوید. با تشکر.