صفر تا صد پیشرفت در اینستاگرام با کمک خرید فالوور واقعی از سایت معتبر

مقدمه یکی از بهترین راه‌های انجام عمل برندینگ و تبلیغ کردن کسب و کارتان این است که یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کرده و سپس در آن تولید محتوا کنید. از آنجایی که تعداد افرادی که از این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کنند، بسیار زیاد است، در نتیجه احتمال این که افراد پست‌های شما را […]

مقدمه

یکی از بهترین راه‌های انجام عمل برندینگ و تبلیغ کردن کسب و کارتان این است که یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کرده و سپس در آن تولید محتوا کنید. از آنجایی که تعداد افرادی که از این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کنند، بسیار زیاد است، در نتیجه احتمال این که افراد پست‌های شما را ببینند بسیار بیشتر از این است که از طریق گوگل وارد وبسایت شما شوند و یا این که به صورت فیزیکی از جلوی مغازه‌ی شما ( اگر کسب و کار شما جنبه‌ی فیزیکی هم دارد) عبور کند. حالا که شما در حال مطالعه‌ی این مقاله هستید پس به احتمال زیاد از اهمیت اینستاگرام آگاهید. بنابراین سخن را طولانی نمی‌کنیم و به سراغ اصل مطلب خواهیم رفت.

لایک، مولفه‌ی مهم موفقیت در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام

لایک هم از آن دست چیزهایی است که داشتن آن باعث اعتماد به نفس بیشتر می‎شود. اگر به خاطر داشته باشید، از همان زمانی که اینستاگرام بین مردم عادی رایج شد همه به دنبال لایک بیشتر بودند چرا که لایک زیاد اعتبار آن‌ها بود. اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی از مفهومی به نام لایک استفاده می‌کنند تا میزان محبوبیت و سطح کیفیت یک پست خاص که می‌تواند عکس یا ویدئو باشد را مشخص کند. در نتیجه واضح است که چرا افراد تمایل دارند که تعداد لایک‌های آن‌ها افزایش پیدا کند. در این میان می‌توان از راه‌هایی مانند خرید لایک اینستاگرام استفاده کرد.

دیجی فالوور چگونه تعداد لایک‌های شما را افزایش می‌دهد؟

همانطور که گفتیم راه‌های متفاوتی برای افزایش لایک اینستاگرام وجود دارد که یکی از مهم‌ترین‌های آن‌ها خرید لایک است. این روش به این خاطر که سرعت بازدهی آن بسیار بالاست و هزینه‌ی کمتری هم در بر دارد از سویی پیج‌هایی که نمی‌توانند برای افزایش لایک خود هزینه زیادی بپردازند، بسیار مفید و مغتنم شمرده می‌شود. بنابراین اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که برای افزایش دادن تعداد لایک‌های خود عجله دارید، خرید لایک بهترین گزینه‌ی پیش روی شماست.

دیجی فالوور یک مجموعه‌ی پرقدرت در زمینه‌ی خدمات مربوط به اینستاگرام است. بی شک می‌توان این سایت را یکی از قدیمی‌ترین‌ها در این حوزه دانست. خرید لایک اینستاگرام یکی از خدمات این وبسایت است. اما چرا دیجی فالوور روی داشتن لایک به تعداد زیاد تاکید دارد؟

خرید فالوور واقعی

چرا داشتن لایک برای موفقیت در اینستاگرام ضروری است؟

متخصصان سایت دیجی فالوور بعد از سال‌ها تجربه در این زمینه متوجه شده‌اند که داشتن لایک برای موفقیت در اینستاگرام بسیار ضروری است. اما چرا؟ فرض کنید که پست‌های شما در بخش فید و یا اکسپلورر یک کاربر به نمایش گذاشته شده است. فرد با دیدن محتوای شما توجهش جلب شده ( با فرض این که محتوای خوبی تولید کرده‌اید که می‌تواند برای افراد مختلف جذاب باشد) و ممکن است شما را لایک کند. این لایک کردن منجر می‌شود که فرد نگاهی به تعداد کل لایک‌های پست شما بیاندازد. وقتی که فرد با تعداد زیاد لایک‌های شما مواجه شود، کنجکاو می‎شود که نگاهی به پروفایل شما بیاندازد. به این خاطر که یک پست از این پیج جذاب بوده پس به احتمال زیاد سایر پست‌ها هم باید از جذابیتی به همین اندازه برخوردار باشند. این اتفاق نشان می‌دهد که داشتن لایک به تعداد زیاد چقدر در بیشتر دیده شدن شما تاثیر خواهد داشت.

از سویی دیگر این روزها اینستاگرام دیگر پست‌ها را بر اساس زمان انتشار در بخش فید افراد قرار نمی‌دهد بلکه از ساز و کار پیچیده‌تری استفاده می‌کند که در این جا به توضیح آن می‌پردازیم. برای مثال اگر چند سال پیش برای 5 روز وارد اپلیکیشن اینستاگرام نمی‌شدیم، بعد از ورود پست‌ها از جدیدترین تا قدیمی‌ترین به ترتیب نشان داده می‌شدند. اما این روزها این پست‌ها بر اساس تعداد لایک‌های خود نمایش داده می‌شوند. برای مثال اگر شما 5000 فالوور داشته باشید، پست جدید شما فقط به ده درصد از آن‌ها نشان داده می‎شود و اگر از این افراد لایک دریافت کنید پست شما به باقی افراد نیز نشان داده می‌شود. این موضوع نشان دهنده‌ی اهمیت لایک در اینستاگرام است. بنابراین نیاز است که حتما به فکر افزایش لایک اینستاگرام خود باشید.

چرا خرید لایک از دیجی فالوور؟

همانطور که گفتیم دیجی فالوور یکی از قدیمی‌ترین وبسایت‌های در حال حاضر در فضای خدمات مربوط به اینستاگرام در ایران است. تقریبا هر چیزی که برای رشد پیج اینستاگرامی خود احتیاج داشته باشید در این وبسایت وجود دارد. یکی از دلایلی که این وبسایت را نسبت به سایر مجموعه‌های مشابه متمایز کرده است پاسخگویی و پشتیبانی بی نظیر آن‌هاست.

برای مثال اگر شما در زمینه خرید فالوور ارزان یا  به طور کلی خرید فالوور اینستاگرام  دچار شک و تردید باشید و ندانید که چه نوعی و به چه تعداد باید خریداری کنید، پرسنل این مجموعه به صورت صد در صد رایگان شما را راهنمایی خواهند کرد و بهترین گزینه‌ها را با توجه به بودجه به شما معرفی خواهند کرد. این موضوع سبب می‌شود که تصمیم گیری برای شما به شدت سهل و آسان گردد.

از سویی دیگر پشتیبانی بیست و چهارساعته‌ی این مجموعه از خدماتشان باعث شده که خیال کاربران از جهت مشکلات احتمالی کاملا راحت شود. در نتیجه شما بدون توجه به هیچ چیزی می‌توانید روی اهداف کسب و کار خود تمرکز کنید. چرا که مشکلات به وجود آمده توسط کارشناسان سایت دیجی فالوور رفع و حل خواهد شد. تمام محصولات این وبسایت از کوچکترین پلن‌ها تا پلن‌های فوق حرفه‌ای از پشتیبانی برخوردارند.

در کنار تمام این مزایا، ضمانت بازگشت وجه نشان دهنده‌ی میزان اعتماد این مجموعه به خدماشان است. در نتیجه اگر از محصولی که خریداری کرده‌اید، رضایت کافی را نداشتید ( که البته این اتفاق را بسیار بعید و دور از ذهن می‌دانیم!) می‌توانید کل مبلغ پرداختی خود را بدون هیچ گونه کم و کاست پس بگیرید.

سخن پایانی

این روزها داشتن لایک به تعداد بالا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. الگوریتم‌های اینستاگرام به نحوی توسعه داده شده‌اند که تعداد بالای لایک را مبنی بر پرطرفدار بودن محتوای آن پست می‌دانند. داشتن لایک به تعداد زیاد نه تنها اعتماد کاربران را به سوی شما جلب می‌کند بلکه می‌تواند ساز و کار ورود شما به بخش اکسپلورر اینستاگرام را هم فراهم سازد. سایت دیجی فالوور یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه خرید لایک اینستاگرام است که می‌تواند در مدت زمان کمی میزان تعامل پیج شما را افزایش دهد.