نمایندگی فروش هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط

شرکت پارس ارتباط افزار به عنوان اولین نماینده رسمی، واردات و گارانتی محصولات هایک ویژن را برعهده گرفت و درحال حاضر کلیه دوربین ها و دستگاه های این برند را با دوسال گارانتی از طریق نمایندگان خود به فروش می‌رساند.

هایک ویژن از سال 2001 تاکنون جزو سه برند پرفروش و برتر در زمینه تولید سیستم های نظارتی و دوربین مداربسته بوده است و همواره با شعار ارتقای کیفیت و استفاده از تکنولوژی های هوشمند، بهترین محصولات را روانه بازارهای جهانی نموده است.

سایت پارس ارتباط

سایت پارس ارتباط

محصولات هایک ویژن در بسیاری از کشورها از جمله ایران جزو اولین و پرفروش ترین برند دوربین مداربسته به حساب می‌آید و شرکت های معتبر زیادی نماینده فروش محصولات Hikvision هستند و گارانتی های معتبری بابت خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند.

درحال حاضر شرکت های معروفی چون پارس ارتباط، فراگستر و ماد، خدمات گارانتی و تعمیر یا تعویض قطعات سیستم های نظارتی هایک ویژن را برعهده دارند که در این میان شرکت پارس ارتباط هم از لحاظ نمایندگی انحصاری و هم از لحاظ سابقه و کیفیت خدمات و گارانتی پیشرو است.

به عبارتی شرکت پارس ارتباط افزار به عنوان اولین نماینده رسمی، واردات و گارانتی محصولات هایک ویژن را برعهده گرفت و درحال حاضر کلیه دوربین ها و دستگاه های این برند را با دوسال گارانتی از طریق نمایندگان خود به فروش می‌رساند. در صورت نیاز به خرید محصولات هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط می توانید با نمایندگی های فروش و مجاز که در وبسایت پارس ارتباط درج شده مراجعه نمایید.

در ادامه با مهمترین نمایندگان فروش محصولات هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط آشنا خواهیم شد.

نمایندگان رسمی گارانتی پارس ارتباط افزار

۱) فراسرمایه فرجاد نواندیش (فرافن مارکت)

سایت فرافن مارکت

سایت فرافن مارکت

فعالیت شرکت فرافن از سال ۸۵ و با تمرکز بر تجهیز و اجرای پروژه‌های امنیتی آغاز شد و با راه‌اندازی سایت فرافن مارکت که جزو اولین فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته و شبکه در ایران می‌باشد، دامنه خدمات و محصولاتش به سراسر کشور گسترش یافت.

فرافن مارکت به عنوان یکی از باسابقه ترین نمایندگان شرکت پارس ارتباط، همواره تمرکزش بر فروش کالاهای باکیفیت و مرغوب بوده و تاکنون بیش از 4000 هزار پروژه‌ی موفق را به سرانجام رسانده است. به همین دلیل برخلاف سایر فروشگاه ها از تنوع برند و کالاهای زیاد و بی کیفیت در این شرکت خبری نیست.

جهت خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط از فروشگاه فرافن مارکت اینجا کلیک کنید.

فرافن همواره مرغوب ترین کالاها را تقدیم مشتریانش کرده است. محصولاتی از قبیل دوربین مداربسته، ویدئو رکورد، دزدگیر اماکن، سوئیچ شبکه و سایر تجهیزات شبکه و امنیتی از بهترین برندهای ایران و جهان همچون هایک ویژن، داهوا، ورتینا، ریکو، اکسوم، کی دی تی، فایروال، کلاسیک و … .

۲) تارتن دژ آریانا (هایک سنتر)

هایک

هایک

فعالیت شرکت تارتن‌دژ آریانا با نام مستعار هایک سنتر همواره در جهت ارتقا سطح ایمنی و برطرف نمودن نیازهای نظارتی در بخش های مختلف اداری، سازمانی، منازل شخصی و… بوده است. به همین جهت تمامی اقدامات و تلاش های کارشناسان و هیئت مدیره این مجموعه بر مبنای ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و مورد نیاز مشتری است.

تارتن دژ یکی دیگر از نمایندگان رسمی محصولات هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط است که سوابق و سهم خوبی در بازار فروش این محصولات دارد.

از جمله این سوابق می توان به تامین تجهیزات حفاظتی موردنیاز برای پروژه های بزرگ و همچنین راه اندازی، نصب و اجرای سیستم های حفاظتی و امنیتی در مراکز خرید، فرودگاه ها، بانک ها، بیمارستان ها و …اشاره نمود.

آدرس وبسایت هایک سنتر:

https://hikvision.center/

۳) فناوران تصویر نوین (هایک پرشین)

این شرکت در سال ۱۳۹۰ موفق به دریافت نمایندگی شرکت هایک ویژن گردیده است. در راستای ارائه خدمات بهتر و تکریم مشتریان، شرکت فناوران تصویر نوین، با به کار گیری کارشناسان متخصص و مجرب در حوزه فناوری اطلاعات، اقدام به ایجاد واحد طراحی، اجرا و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و دوربین مداربسته نموده و از سال ۱۳۹۶خدمات پس از فروش محصولات هایک ویژن را تحت گارانتی شرکت پارس ارتباط در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

آدرس وبسایت هایک پرشین:

hikpersian.ir

سایر نمایندگان فروش هایک ویژن (غیر رسمی)

توصیه می شود این محصولات را فقط از نمایندگی رسمی خریداری کنید.

۴) دیجی حفاظ (سی سی تی وی هایک ویژن سنتر)

دیجی حفاظ نمایندگی هایک ویژن در توزیع و پخش محصولات حفاظتی و امنیتی در سرتاسر ایران می باشد. محصولات هایک ویژن توسط نمایندگی هایک ویژن دیجی حفاظ و با گارانتی شرکت پارس ارتباط افزار به فروش می رسند. این محصولات دارای گارانتی دو ساله هستند. لیست قیمت محصولات هایک ویژن همواره توسط خود شرکت تنظیم و به نمایندگی ها ارسال می گردد.

برای آشنایی با محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات، می توانید به فروشگاه هایک ویژن مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات، نحوه خرید، خدمات نصب و… به صفحه وبسایت دیجی حفاظ مراجعه نمائید.

آدرس وبسایت دیجی حفاظ:

cctvhikvision.center

۵) هایک لوک؛ نماینده ی فروش هایک ویژن و های لوک

هایک لوک بستریست که در آن می توانید تمامی مراحل افزایش امنیت مغازه، امنیت شرکت، امنیت منازل و … خود را شامل مشاوره، انتخاب و نصب دوربین های مدار بسته و سیستم های حفاظتی را با کمک مشاوران و فروشندگان این مجموعه به بهترین شکل به انجام برسانید.

این مجموعه نماینده ی فروش برند ها هایک ویژن و های لوک در ایران است که تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر “پارس ارتباط” و با تخفیف تا 35 درصد (همکاری) به شما عزیزان عرضه می نماید.

آدرس وبسایت هایک لوک:

www.hik-look.com

شرایط گارانتی هایک ویژن (پارس ارتباط)

موارد زیر موجب ابطال گارانتی می‌شوند و پارس ارتباط هیچ‌گونه تعهدی بابت ارائه خدمات به این دستگاه‌ها نخواهد داشت:

  1. مفقود، مخدوش و یا ناخوانا بودن شماره سریال مندرج روی محصول.
  2. آسیب‌های فیزیکی و الکترونیکی ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه.
  3. استفاده از آداپتورها و کابل‌های انتقال تصویر غیر استاندارد و نامرغوب.
  4. فک پلمپ، تعمیر، تغییر و دستکاری مدارهای الکترونیکی دستگاه توسط مراکز غیر مجاز و یا افرادی بجز کارشناسان بخش گارانتی شرکت پارس ارتباط افزار.
  5. ‌اقدام به بروزرسانی و تغییر ثابت‌افزار (Firmware) دستگاه بصورت نادرست و یا استفاده از نسخه‌های نامناسب.
  6. عیوب ناشی از تماس یا قرار گرفتن در مجاورت مایعات، مواد شیمیایی، گرد و غبار زیاد، درجه حرارت‌های محیطی نامناسب.
  • مدت زمان گارانتی سیستم‌های نظارت تصویری هایک ویژن، 24 ماه می‌باشد.
  • شرکت پارس ارتباط افزار هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص اطلاعات ذخیره‌شده بر روی هارددیسک‌ها ندارد.
  • تمامی هزینه‌های ارسال کالا به مراکز خدمات پس از فروش و بالعکس بر عهده مشتری است.
  • در صورت خرابی دستگاه، مشتری با مراجعه به نمایندگان محصولات پارس ارتباط و البته اظهار کردن عیب دستگاه برای نماینده می توانند محصول خود را تحویل داده تا عملیات مربوطه (ارائه دستگاه جایگزین ، تعویض دستگاه ، عودت دستگاه بروز شده و …) در اسرع وقت روی دستگاهشان انجام شود.
  • خدمات گارانتی در سال اول برای کالاهای مشمول هیچگونه هزینه ای در بر نخواهد داشت. لازم به ذکر است در طول دوره گارانتی (دو سال)، مطالبه ی هزینه ی ارسال کالا به دفتر مرکزی، از سوی دفاتر خدمات نیز مجاز نخواهد بود .