از چه روش هایی می توانیم تنها ۶۰ یوسی را در بازی پابجی موبایل تهیه کنیم؟

برای توضیح بازی پابجی موبایل نیاز است که ابتدا بتل رویال را به صورت خلاصه بشناسیم. بتل رویال در واقع یک نوع مسابقه Free_ for_ Deathmatch است که هدف در این نوع مسابقات، زنده ماندن یک نفر به عنوان آخرین گیمر می باشد. اتفاقات بستر بازی پابجی موبایل این گونه رقم می خورد که شما […]

برای توضیح بازی پابجی موبایل نیاز است که ابتدا بتل رویال را به صورت خلاصه بشناسیم. بتل رویال در واقع یک نوع مسابقه Free_ for_ Deathmatch است که هدف در این نوع مسابقات، زنده ماندن یک نفر به عنوان آخرین گیمر می باشد.

اتفاقات بستر بازی پابجی موبایل این گونه رقم می خورد که شما به همراه تعداد زیادی گیمر وارد یک محیط خواهید شد. کل این محیط توسط یک نقشه نشان داده می شود که در این نقشه شما می توانید اسلحه و مهمات نظامی را پیدا کنید، در عین حال باید کاملا مراقب اطراف خود باشید چرا که ممکن است گیمر دیگری به شما حمله کند.

هر چه که از زمان بازی بگذرد، مساحت نقشه نیز کوچک تر خواهد شد تا هم مبارزات هیجان انگیز تر شود و هم هیچ گیمری نتواند مخفی شود و از مبارزه فرار کند. مواردی که توضیح داده شد در واقع وجه اشتراکی است که تمام بازی های سبک بتل رویال دارند.

بازی پابجی یکی از بازی های دوست داشتنی و معروف در بتل رویال است که هدف آن هم مانند سایر بازی های سبک بتل رویال، جمع کردن چندین گیمر دور هم در یک میدان و مبارزه آن ها با یکدیگر است تا جایی که تنها یک نفر زنده باقی بماند. به بیان دیگر می توان گفت که در طول یک تجربه هیجان انگیز، بهترین گیمر شناسایی می شود.

PUBG بعد از گذشت زمان کوتاهی توانست خود را در دل کاربران جای دهد به طوری که میلیون ها طرفدار و بازیکن فعال در سراسر جهان دارد.

یوسی یا دلار بازی پابجی چیست؟

در اکثر بازی های بتل رویال بخشی طراحی شده که پرداخت درون برنامه ای خوانده می شود. این پرداخت ها توسط ارزی که در بازی رایج است انجام پذیر خواهد بود. یوسی یا همان دلار بازی پابجی موبایل همان ارز مرسوم و رایج در بازی است که در صورت داشتن آن، گیمر ها می توانند هر چیزی که در قسمت استور یا همان فروشگاه بازی برای فروش قرار داده شده را بخرند، به همین علت است که خرید یوسی بسیار حائز اهمیت می باشد مخصوصا برای گیمر هایی که به صورت حرفه ای بازی را دنبال می کنند.

برای بیان واضح تر این ارز می توان گفت که UC مخفف Unknown Cash است و همانطور که از نامش نیز پیداست، واحد پولی است که شما باید برای خرید وسایل و اسلحه و تجهیزات نظامی خرج کنید. شما با داشتن یوسی می توانید وضعیت خود در بازی را ارتقا داده و به حالت پیشرفته تری برسید و نیز در یک سری از رقابت ها شرکت کنید که در ادامه کامل توضیح خواهیم داد.

آشنایی با برخی از کاربرد های یوسی در بازی پابجی موبایل؛

یکی از مزیت های مهم داشتن یوسی این است که شما از طریق آن می توانید برخی از آیتم ها و امکانات ویژه را برای کاراکتر خود خریداری کنید. لوازمی که در بخش استور قرار دارند، نظیر پک لباس ها، اسلحه، تجهیزات و مهمات جنگی و… توسط پرداخت درون برنامه ای به فروش می رسند که گیمر ها با خرید آن ها از بازی هیجان انگیز تری لذت خواهند برد. همان طور که می دانید پرداخت های درون برنامه ای در این بازی هم توسط یوسی امکان پذیر خواهد بود.

مزیت دیگری که داشتن یوسی برای گیمر ها دارد این است که می توانند در رقابت های رویال پس و الیت رویال پس شرکت کنند. این رقابت ها به گونه ای طراحی شده اند که هم شما هیجان بیشتری را تجربه کنید و هم بعد از پیروزی، چند برابر یوسی که خرج کرده بودید به عنوان پاداش هدیه بگیرید.

در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه خرید یوسی برای پابجی موبایل آشنا شوید.

راه های افزایش تعداد یوسی:

یوسی به دو طریق پولی و رایگان به دست خواهد آمد. روش پولی سریع تر بوده و شما هر قدر که بخواهید می توانید یوسی درخواست کنید. مثلا برای مقدار ۶۰ یوسی، پول بدهید و همان مقدار هم دریافت کنید. ولی این راه در ایران با کمی مشکل مواجه خواهد بود چرا که پرداخت ها به صورت دلاری است و باید از سایت های واسطه ایرانی استفاده شود. اما اگر خارج از ایران هستید و یا به سیستم پرداخت بین الملل دسترسی دارید، به راحتی می توانید وارد سایت pubgmobile.com  شده و یوسی مورد نظر خود را خریداری کنید.

روش رایگان کمی زمان بر تر از روش پولی است و در آخر هم یوسی که به شما تعلق می گیرد محدود خواهد بود اما اگر یوسی کمی نیاز دارید، استفاده از روش رایگان بهتر خواهد بود. روش های رایگان به دست آوردن یوسی به شرح زیر است:

  • دنبال کردن صفحات اجتماعی بازی پابجی به خصوص یوتیوب؛ یوتیوب گاهی اوقات رقابت هایی را طراحی می کند که اگر شما بتوانید در آن ها شرکت کنید و پیروز شوید، مقدار قابل توجهی یوسی به حسابتان در بازی وارد خواهد شد.
  • نصب اپلیکیشن هایی به نام PlayerZon و MPL؛ گیمر ها می توانند در زمان کوتاهی در این اپلیکیشن ها درآمد کسب کنند و درآمدی که به دست آورده اند را صرف خرید یوسی در بازی پابجی نمایند.
  • وارد کردن جیمیل خود در سایت Pubskins؛ اگر شما جیمیلی که با آن در بازی فعال هستید را وارد این سایت کنید، مقداری یوسی به شما تعلق خواهد گرفت که این مقدار تقریبا ۱۰۰ عدد یوسی می باشد. البته سایت یک لینک بازار یابی نیز به شما خواهد داد که می توانید آن را با دوستان خود یا سایر افرادی که در بازی پابجی هستند به اشتراک بگذارید. هر بار که یکی از این افراد از لینک شما استفاده کند مقدار ۵۰ یوسی به شما تعلق خواهد گرفت. شما از این روش تا سقف ۵۰۰ یوسی می توانید دریافت کنید.