خرید گوشی نوکیا c2 و نوکیا 5.3 از فروشگاه اوبو

نوکیا یکی از غول‌های ارائه دهنده موبایل جهان و نوآورترین برند در تولید گوشی‌های موبایل است که در سال‌های اخیر با فعالیت مجدد خود توانسته است گوشی‌های کاربردی زیادی را تولید و روانه بازار نماید. شرکت نوکیا در فنلاند با تمرکز بر تجهیزات تازه‌ی خود و بهره گیری از نیروهای مجرب بار دیگر توانست با […]

نوکیا یکی از غول‌های ارائه دهنده موبایل جهان و نوآورترین برند در تولید گوشی‌های موبایل است که در سال‌های اخیر با فعالیت مجدد خود توانسته است گوشی‌های کاربردی زیادی را تولید و روانه بازار نماید. شرکت نوکیا در فنلاند با تمرکز بر تجهیزات تازه‌ی خود و بهره گیری از نیروهای مجرب بار دیگر توانست با تولید گوشی‌های موفق، با سایر برند‌های مطرح جهان رقابت نماید. گوشی نوکیا c2 و نوکیا 5.3 به عنوان دو گوشی هوشمند این برند به تازگی معرفی شده است.

علاقه مندان به گوشی‌های هوشمند می‌دانند که برند نوکیا یکی از برندهای قدیمی و با اصالت است که می‌توانند با خیال راحت محصولات این شرکت را خریداری کنند. یکی از ویژگی‌های کلیدی گوشی نوکیا این است که قطعات استفاده شده در تولید گوشی از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد است. اگر می‌خواهید در مورد دو گوشی جدید شرکت نوکیا بیشتر بدانید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

گوشی موبایل نوکیا C2

شرکت نوکیا در سال 2020 با معرفی گوشی پایین رده خود یعنی گوشی نوکیا C2 توانست بار دیگر موفقیت قدیمی خود را تکرار نماید. توجه داشته باشید که گوشی‌های سری سی نوکیا، به عنوان گوشی‌های رده پایین و اقتصادی شناخته می‌شوند. در واقع افراد برای این که بتوانند با مدیریت هزینه‌های خود به گوشی‌های اقتصادی دسترسی پیدا کنند می‌توانند برند نوکیا را در نظر داشته باشند. گوشی نوکیا C2 یکی از گوشی‌های پایین رده باکیفیت است که با داشتن قابلیت پشتیبانی از اینترنت 4G معرفی شده است.

از ویژگی‌های ظاهری این گوشی می‌توان به جنس بدنه پلاستیکی باکیفیت، صفحه نمایش با حاشیه‌های زیاد و رنگ بندی متنوع اشاره کرد. گوشی جدید نوکیا با سیستم عامل اندروید پای منتشر شده است تا دوست داران این سیستم عامل بتوانند بر اساس نیاز خود، برنامه‌های مورد علاقه‌شان را بر روی گوشی نصب کنند. همان طور که می‌دانید گوشی‌های پایین رده برای انجام بازی‌های سنگین مناسب نیست. در واقع افرادی که به دنبال نصب بازی‌های سنگین و فعالیت‌های گرافیکی هستند باید به دنبال خرید گوشی میان رده و پرچم‌دار باشند.

نوکیا در گوشی C2 از صفحه نمایش 5.7 اینچی با پنل IPS استفاده کرده است. پنل در نظر گرفته شده برای این گوشی به صورت HD است. افراد با توجه به هزینه‌ای که برای این گوشی پرداخت می‌نمایند، قادرند تا از یک صفحه نمایش باکیفیت استفاده کنند. باتری به کار رفته در گوشی نوکیا C2 دارای ظرفیت 2800 میلی آمپر است. اگر از جمله کسانی هستید که در طول روز با گوشی به شکل متوسط کار می‌کنید باید بدانید که این گوشی قادر است تا یک روز کامل جوابگوی نیاز شما باشد.

از دیگر ویژگی‌های کلیدی گوشی موبایل نوکیا C2 می‌توان به حافظه داخلی 16 گیگابایت، دوربین 5 مگاپیکسل، رم 1 گیگابایت و سیستم عامل اندروید 9 اشاره کرد.

خرید گوشی نوکیا c2 و نوکیا 5.3 از فروشگاه اوبو | تکناگوشی موبایل نوکیا 5.3

گوشی نوکیا 5.3 یکی از گوشی‌های میان رده برند نوکیا است که به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه شناخته می‌شود. اگر بخواهید با یک هزینه معقول به گوشی هوشمند مناسب از برند نوکیا دسترسی پیدا کنید، می‌توانید خرید این گوشی را در برنامه خود قرار دهید. گوشی نوکیا مدل 5.3 از بدنه کاملا پلاستیکی استفاده می‌کند که با وجود محافظ گوریلاگلس 3، کیفیت آن افزایش یافته است. در بخش پشتی گوشی دوربین 4گانه دایره شکل باعث شده است تا گوشی نمای ظاهری بسیار جالبی پیدا نماید.

در گوشی نوکیا 5.3 کاربران می‌توانند به سهولت از سنسور اثر انگشت موجود در پشت گوشی استفاده کنند. وجود صفحه نمایش 6.55 اینچی به کار رفته در این گوشی به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند بدون دغدغه، فیلم و سریال مورد نظر خود را تماشا کنند. پنل به کار رفته در صفحه نمایش این گوشی از نوع IPS است که کیفیت قابل قبولی دارد.

نوکیا همواره گوشی‌های خود را با دوربین بی نظیر منتشر می‌نماید و در این گوشی سعی کرده است تا با قرار دادن سنسور 5 مگاپیکسل بتواند نیاز کاربران را به شکل مناسب مرتفع نماید. اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی هستید و می‌خواهید عکس‌های مناسب تهیه کنید بهتر است خرید این گوشی را در برنامه خود قرار دهید. حالت پرتره موجود در دوربین عکاسی گوشی موبایل 5.3 برای بسیاری از کاربران کاربردی است.

برند نوکیا در بخش سخت افزار این گوشی سعی کرده است تا از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 665 استفاده نماید تا کاربران بدون دغدغه بتوانند فعالیت روزانه خود را انجام دهند. سیستم عامل پیش فرض قرار گرفته شده در این گوشی اندروید 10 همراه با رابط کاربری خام گوگل است. برند نوکیا از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپری استفاده می‌کند تا یک روز کاری جوابگوی نیاز کاربران باشد.

خرید گوشی نوکیا از فروشگاه معتبر

مهم است که کاربران بعد از شناخت مشخصات کامل گوشی‌های نوکیا C2 و 5.3 بتوانند خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهند. فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که خدمات فروش محصولات برند نوکیا را ارائه می‌دهند. کاربران برای این که بتوانند تمایز فروشگاه‎های مختلف را مشاهده کنند بهتر است نگاهی به لیست قیمت محصولات داشته باشند. وجود یک فروشگاه معتبر باعث می‌شود تا کاربران بدون دغدغه و با داشتن پشتیبانی مجرب بتوانند محصولات برند نوکیا را درب منزل تحویل بگیرند.

اعتبار یک فروشگاه به داشتن رضایت مشتریان است که این امر برای مدیران کسب و کارهای امروزی دارای اهمیت است. اگر بخواهید گوشی نوکیا C2 و نوکیا 5.3 را با قیمت بسیار عالی و تضمین کیفیت خریداری کنید می‌توانید به فروشگاه اوبو سر بزنید.

خرید نوکیا C2 و 5.3 از فروشگاه obbo

وب سایت obbo هم اکنون یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی کالاهای دیجیتال در ایران است که با ارائه محصولات متنوع، بهترین گزینه خرید آنلاین است. کاربران برای خرید گوشی نوکیا مدل دلخواه خود می‌توانند به فروشگاه اوبو سر بزنند. فروشگاه اوبو با داشتن پشتیبانی مناسب سعی می‌نماید تا خدمات باکیفیتی را به مشتریان ارائه نماید. وجود نرم افزار مخصوص فروشگاه باعث می‌شود تا کاربران در سریع‌ترین زمان ممکن به کالاهای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

فروشگاه اوبو در مدت فعالیت خود سعی کرده است تا محصولات خود را با پایین‌ترین قیمت نسبت به رقبا ارائه نماید. اگر می‌خواهید گوشی نوکیا c2 و نوکیا 5.3 را با بهترین کیفیت خریداری کنید بهتر است به فروشگاه اوبو به آدرس www.obbo.ir سر بزنید.