راهنمای خرید مبل تخت‌خوابشو و قیمت

کامروزه زندگی‌ها به سمت راحتی و صرفه‌جویی در فضا و کاربردی بودن وسایل قدم برمی‌دارد. استفاده از وسایل چند منظوره جذابیت پیدا کرده است به طوری که اگر این وسیله کاربردی بوده و در فضای کمتری بتوانند کاربرد داشته باشد طرفداران زیادی خواهد داشت؛ یکی از این وسایل، مبل تخت‌خوابشو است که از این قاعده […]

کامروزه زندگی‌ها به سمت راحتی و صرفه‌جویی در فضا و کاربردی بودن وسایل قدم برمی‌دارد. استفاده از وسایل چند منظوره جذابیت پیدا کرده است به طوری که اگر این وسیله کاربردی بوده و در فضای کمتری بتوانند کاربرد داشته باشد طرفداران زیادی خواهد داشت؛ یکی از این وسایل، مبل تخت‌خوابشو است که از این قاعده مستثنا نیست و امروزه به دلیل کوچک شدن خانه‌ها و بالا رفتن هزینه‌ها مبل ‌های تخت‌خوابشو بسیار کاربردی شده است. اگر شما هم به دنبال خرید این نوع مبلمان هستید به شما توصیه می‌کنیم که راهنمایی‌های خرید مبل تخت‌خواب شو را در اینجا مطالعه کنید. در هنگام خرید مبل تخت‌خوابشو باید به یک سری از نکات دقت کنید.

امروزه برند‌های بسیار متفاوتی این مبلمان را تولید می‌کنند. در ابتدا شما باید اطلاعات را کسب کرده تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. این نوع مبلمان مدل‌های بسیار متنوعی دارد پس لازم است که با توجه به نیازهای خودتان یک نوع از آن‌ها را انتخاب کنید. به طور کلی ما در این جا یک سری نکات کلیدی را آورده‌ایم:

حتماً به فضایی که دارید و جایگاهی که قرار است در آنجا مبل تخت‌خوابشو را قرار دهید توجه کنید که سایز مبلمان شما با فضا هم‌خوانی داشته باشد.

  • به دلیل استفاده زیاد از روکش و پارچه این مبلمان لازم است که حتماً جنس و کیفیت خوب را به درستی انتخاب کرده تا دوام و ماندگاری زیادی داشته باشد. کیفیت خوب می‌تواند مانع از پارگی زود پارچه‌های مبل شود.
  • در این نوع مبلمان به دلیل باز و بسته شدن زیاد، لازم است که از سالم بودن قطعات آن مطمئن شوید تا در آینده با مشکل جدی مواجه نشوید به همین خاطر لازم است که حتما از مکان‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. فراموش نکنید که کیفیت خوب را فدای قیمت ارزان‌تر نکنید. یکبار هزینه کنید و برای سالیان سال از خرید خود رضایت خاطر داشته باشید.
  • به دلیل استفاده بیش از حد، لازم است که اسکلت مبل تخت‌خوابشو نسبت به سایر مبلمان‌های دیگر از استحکام بیشتری برخوردار باشد تا در ساعات طولانی بتواند ‌وزن‌های بالا را تحمل کند. خرید از فروشگاه‌های معتبر را در الویت خود قرار دهید.
  • به شما توصیه می‌کنیم که در انتخاب این مبلمان به سراغ مبل تخت‌خوابشو چوبی نروید به این دلیل که امکان خرابی آن‌ها بیشتر است و عمر کوتاهی دارند.

ابعاد مبلمان تخت‌خوابشو

مبل تخت‌خوابشو به صورت تک نفره و دونفره در بازار تولید می‌شود. با توجه به نیاز خود می‌توانید مبلمان خود را انتخاب کنید. در راهنمای خرید مبل تخت‌خواب شو توصیه ما این است که موارد اصلی مانند فضا، دکوراسیون و نیاز خود را بررسی کرده و طبق تمامی موارد در آخر اقدام به خرید کنید. مبل تخت‌خوابشو تک نفره و دونفره به طول 190 سانتی‌متر تولید می‌شود، در تک نفره عرض مبل‌ها در سایزهای 80 و 100 و در مبل های دونفره سایز 140 و 160 موجود است.

جنس کلاف (بدنه) مبل تخت‌خوابشو

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید مبل تخت‌خوابشو جنس بدنه آن است. در این خصوص شما هستید که باید تصمیم بگیرید. اگر قرار است، از مبل تخت‌خوابشو به صورت روزانه استفاده کنید بهتر است که به سراغ مبل‌هایی با کلاف فلزی بروید اما اگر صرفاً برای اوقات فراغت، تنوع و همچنین مهمانی‌های خود که هر از گاهی به منزل شما می‌آیند نیاز به مبل تخت‌خوابشو دارید، توصیه ما به شما خرید مدل‌های چوبی است.

این نکته را فراموش نکنید که استحکام مبل‌های شما در عمر آن‌ها بسیار تاثیرگذار است. در کنار جنس بدنه و طرح استحکام پایه‌ها نیز مهم می‌باشد به طور مثال: تمامی پایه‌هایی که به بدنه مبل تخت‌خوابشو شما متصل است را بررسی کنید، حتی پایه‌هایی که به هنگام باز شدن مبلمان در زیر تشک قرار می‌گیرند، مشاهده و کنترل شود تا از سلامت و صحت آن‌ها اطمینان پیدا کنید.

بعضی از مبلمان‌ها به صورت کشویی تولید می‌شوند؛ در هر حالت شما بایستی به قطر پایه‌ها، متریال و سایر موارد توجه کنید. حتما در نظر داشته باشید که اگر از کلاف چوبی استفاده می‌کنید قبل از خرید مبلمان تخت‌خوابشو آن را دقیق بررسی کرده تا از چوب‌های با کیفیت در آن‌ها استفاده شده باشد. شرایط نگهداری آن‌ها یکی از مواردی است که قبل از خرید باید لحاظ کرد. چوب‌ها با توجه به شرایط آب‌وهوایی می‌تواند عکس‌العمل‌های متفاوتی را از خود نشان دهند و اگر محیط مرطوب باشد امکان دارد که دچار تغییر حالت شده و شکل اولیه خود را از دست بدهند. در مقابل کلاف‌های فلزی می‌توانند مزیت‌های بسیار زیادی داشته باشد استحکام بالا، عمر بیشتر، اتصالات قوی تر، عدم استفاده از پیچ و مهره، جذب رنگ و مقاومت در برابر بدترین شرایط آب وهوایی می‌تواند از مزیت‌های کلاف فلزی باشد.

گارانتی مبل تخت‌خوابشو

امروزه اکثر محصولات خانگی از گارانتی برخوردار می‌باشند. در راهنمای مبل تخت‌خوابشو تمام نکات اولیه یک خرید خوب بیان شده است. پس از خرید لازم است که شما از محصول استفاده کنید و نظر خود را نسبت به آن بازگو کنید. گارانتی، تعهدی بین فروشنده‌ی مبل تخت‌خوابشو و خریدار است. در صورت برآورده نشدن نیاز شما محصولات را به راحتی تعویض خواهید کرد. همچنین با داشتن گارانتی دیگر نیاز به نگرانی نیست، در صورت خرابی مبل تخت‌خوابشو در کمترین زمان ممکن، محصول شما تعمیر خواهد شد.

گارانتی محصولات با یکدیگر متفاوت است اما در نظر داشته باشید مواردی از قبیل: آسیب رساندن به بافت پارچه (پارگی، سوختگی، چین‌خوردگی طبیعی در محصولات چرم)، فشار بیش‌تر 110 کیلوگرم که باعث خرابی قطعات می‌شود و هم‌چنین عدم رعایت اصول اولیه در نگهداری محصولات مانند: قرار دادن مبل تخت‌خوابشو در برابر آفتاب مستقیم، شستشو با مواد شیمیایی و خانگی که باعث آسیب رساندن به بافت پارچه شده می‌شود؛ گارانتی در بر نخواهد داشت و برای این موارد بالا گارانتی لحاظ نمی‌شود.

قیمت مبل‌های تخت‌خواب شو

مبل‌های تخت‌خوابشو می‌تواند قیمت متفاوتی داشته باشد. قیمت‌ها در مبل‌های تخت‌خوابشو می‌تواند با توجه به ابعاد، جنس پارچه، نوع کلاف و اسفنج و…. متفاوت باشد. البته با توجه به شرایط اقتصادی لازم است که در هنگام خرید از قیمت مبلمان مطلع شوید. در صورت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره‌های لازم با ما تماس گرفته تا اطلاعات کافی در اختیار شما قرار گیرد. اصلا جای نگرانی وجود ندارد شما می‌توانید به نسبت بودجه خود مبل تخت‌خوابشو خود را انتخاب و خریداری کنید. مجموعه ما در کنار شما قرار گرفته است تا با وجود هر شرایطی به شما حس خوب استراحت بر روی یک مبل تخت‌خوابشو را هدیه دهد. برای اطلاع از قیمت مبل تخت خواب شو می توانید به صورت آنلاین از وب سایت ها قیمت ها را رویت کنید با کلیک بر روی لینک https://moblomiz.com/Products/sofa-bed میتوانید نمونه ها و قیمت ها را آنلاین دریافت کنید