راهنمای کامل سفر به کیش از مشهد

جزیره کیش نامی آشنا برای اهالی سفر و علاقه‌مندان به دریا است. سفر به کیش از مشهد، یکی از بیشترین مسافرت‌هایی است که برای سفر‌‌های داخلی وجود دارد. استفاده از هواپیما، زمان طی‌کردن مسیر را کاهش می‌دهد. اما برای کاهش هزینه بلیط، بهتر است نگاهی به سفر‌های زمینی بیندازید. اگر هم دوست دارید سفری بدون […]

جزیره کیش نامی آشنا برای اهالی سفر و علاقه‌مندان به دریا است. سفر به کیش از مشهد، یکی از بیشترین مسافرت‌هایی است که برای سفر‌‌های داخلی وجود دارد. استفاده از هواپیما، زمان طی‌کردن مسیر را کاهش می‌دهد. اما برای کاهش هزینه بلیط، بهتر است نگاهی به سفر‌های زمینی بیندازید. اگر هم دوست دارید سفری بدون دغدغه و با قیمتی معقول را تجربه کنید، کافی است از تور مشهد از کیش کمک بگیرید.

سفر هوایی مشهد به کیش به‌دلیل تنوع هواپیما‌ها و سفر‌ها، طرف‌داران زیادی دارد. در ادامه درباره انواع این ‌سفر‌ها مواردی را بیان خواهیم کرد. اگر دوست دارید از مشهد به کیش سفر کنید، حتما تا پایان این‌‌ مطلب با ما همراه باشید تا راهنمای کاملی را از سفر به کیش و اقامت در آن‌جا در‌اختیار شما قرار دهیم.

سفر هوایی به کیش از مشهد

برای سفر به کیش از مشهد، هواپیما‌های متنوع، آژانس‌های هواپیمایی مختلف و انواع پرواز‌ها وجود دارند. این تنوع باعث شده تا تور کیش از مشهد با پرواز ماهان با خدمات و امکانات متفاوتی برای مسافران ارائه شود. اگر بخواهید سفر هوایی خود را با قیمت‌های مناسبی تجربه کنید، سری به پرواز‌های چارتری و اکونومی بزنید. فرودگاه‌های هر‌دو شهر کیفیت خوبی دارند و به‌آسانی می‌توان به هر‌نقطه‌ای دسترسی داشت.

مثلا اگر هتل ترنج کیش را برای مدت اقامت خود رزرو کرده باشید، فقط کافی است اراده کنید تا شما به هتل برسید و آماده سفر هیجان‌انگیز خود شوید. نکته‌ای که در سفر هوایی به کیش، باید به آن توجه کنید، خرید بلیط برگشت همراه با بلیط رفت است. بهتر است همه برنامه‌ریزی‌های خود را قبل از سفر انجام دهید تا اتفاقات ناگهانی، لذت سفر شما را مختل نکنند. البته اگر با تور سفر می‌کنید، با رزرو تور، همه موارد را انجام داده‌اید.

سفر با قطار به کیش

بسیاری از افراد برای سفر به کیش راه‌های زمینی را انتخاب می‌کنند. دلایل مختلفی برای آن وجود دارد که از‌جمله آن‌ها می‌توان به مواردی مانند قیمت بلیط، امنیت نسبی یا لذت‌بردن از سیر سفر اشاره کرد. در گذشته چون تعداد پرواز‌ها کم‌تر بود، بسیاری از افراد در روز‌هایی از هفته هم امکان سفر هوایی را نداشتند.

اما امروزه در هر‌روزی از هفته امکان سفر هوایی به کیش از مشهد وجود دارد. تور‌های زیادی هم سفر‌های زمینی را به مسافران خود ارائه می‌دهند. در سفر به کیش با قطار شما از مشهد شروع به حرکت خواهید کرد و بعد از تماشای منظره‌های زیبا از قاب پنجره کوپه خود، سفر شما تا بندر‌عباس ادامه خواهد داشت. بعد‌از‌آن با استفاده از شناور‌های بندر چارک در سفر دریایی هیجان‌‌انگیزی به جزیره کیش می‌رسید. از طریق بندر آفتاب هم می‌توانید به جزیره کیش بروید، اما معمولا شناور‌های مستقر در بندر چارک بیشتر هستند.

 

سفر به کیش با اتوبوس یا ماشین شخصی

یکی دیگر از راه‌های زمینی برای سفر به کیش از مشهد، امکان استفاده از اتوبوس یا ماشین شخصی است. همان‌طورکه در قسمت سفر با قطار متوجه شدید، برای خرید بلیط اتوبوس هم باید مقصد خود را بندر‌عباس انتخاب کنید. توجه داشته باشید که سفر شما با اتوبوس حدود 18 ساعت طول خواهد کشید. اما با هم‌سفرانی خوب یا برنامه‌ریزی برای لذت‌بردن از مسیر سفر، این‌زمان با سرعت زیادی سپری خواهد شد.

برای سفر با استفاده از خودروی شخصی هم، حتما برنامه داشته باشید. شما باید تقریبا 1800 کیلو‌متر را تا چارک رانندگی کنید و از آن‌جا خودرو را با شناور‌ها به جزیره کیش منتقل کنید. با ‌‌توجه‌ به مسافت زیاد، ممکن است نیاز داشته باشید، هزینه سوخت قابل‌توجهی را بپردازید.

خودرو‌ها هم معمولا پنج روز اجازه حضور در جزیره را دارند و برای روز‌های اضافه باید مبلغی را پرداخت کنید. خستگی رانندگی طولانی‌‌مدت ممکن است روی کیفیت سفر شما تاثیر بگذارد.

هتل‌های کیش

در رزرو تور کیش از مشهد، یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید، انتخاب هتل نزدیک لوکس ترین مراکز خرید کیش است. معمولا تور‌ها به‌دلیل تفاوت قیمت بسیار زیاد هتل‌ها، دسته‌بندی اولیه خود را بعد از انتخاب نوع سفر، روی هتل قرار می‌دهند. مسافران زیادی در ایام مختلف سال به کیش سفر می‌کنند؛ به‌همین ‌دلیل هتل‌های متنوعی هم در جزیره برای خدمت‌رسانی به مسافران وجود دارند. یکی از هتل‌های زیبای کیش که نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند، هتل ترنج کیش است.

این‌ هتل طراحی منحصر‌به‌فردی دارد و شما را به اقامت در اتاق‌های روی آب خود دعوت می‌کند. هتل ترنج در دو فاز روی آب و در ساحل طراحی شده است. کافی است برای مدت اقامت خود، رزرو هتل ترنج کیش را به‌عنوان هتل خود انتخاب کنید تا هیجان و زیبایی سفر‌تان را تکمیل کرده باشید.

کلام آخر

برای سفر به کیش از مشهد، یکی از بهترین راه‌ها انتخاب تور کیش است. در انتخاب تور کیش از مشهد، تنوع زیادی در مقابل شما خواهد بود. شما می‌توانید از میان سفر‌های زمینی و هوایی مختلفی که بری تور‌ها در‌نظر گرفته‌شده، هر‌کدام را که دوست داشته باشید، انتخاب کنید. هتل‌های متنوعی هم برای تور‌ها وجود دارد که در قسمت‌های قبل درباره آن‌ها صحبت خلاصه‌ای انجام شد و نکاتی را درباره هتل ترنج کیش بیان کردیم.