درگاه پرداخت اشتراک؛ محصول جدید دیجی‌پی

آیا تابه‌حال فکر کرده‌ید کاش درگاه پرداختی بود که بدون نیاز به دخالت مدام صاحب کسب‌وکار و یادآوری به مشتری، حق عضویت یا حق اشتراک رو دریافت کرده و اشتراک رو به‌طور خودکار تمدید می‌کرد؟! خبر خوب اینکه چنین درگاه پرداختی در فضای فین‌تک ایران وجود داره. در این نوشته کوتاه، شما رو با جدیدترین […]

آیا تابه‌حال فکر کرده‌ید کاش درگاه پرداختی بود که بدون نیاز به دخالت مدام صاحب کسب‌وکار و یادآوری به مشتری، حق عضویت یا حق اشتراک رو دریافت کرده و اشتراک رو به‌طور خودکار تمدید می‌کرد؟! خبر خوب اینکه چنین درگاه پرداختی در فضای فین‌تک ایران وجود داره. در این نوشته کوتاه، شما رو با جدیدترین محصول دیجی‌پی آشنا می‌کنیم که پاسخی به این مسئله است.

شرکت دیجی‌پی با «درگاه پرداخت هوشمند» و «خدمات پرداخت‌یاری» خودش، طی سال‌های اخیر برای همه فعالان اقتصاد دیجیتال و کسب‌وکارهای آنلاین کشورمون شناخته شده است. این شرکت فین‌تک با ارائه این راهکارهای مالی برای فروشگاه‌های اینترنتی و به‌طور کلی کسب‌وکارهای آنلاین، تونسته به بهبود روندهای مالی دیجیتال در فضای وب ایران کمک زیادی بکنه.

حالا دیجی‌پی جدیدترین محصول خودش رو با نام «درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی» در اختیار صاحبان کسب‌وکارهای آنلاینی گذاشته که از مشتریان خودشون «حق اشتراک» یا «حق عضویت» دریافت می‌کنن. این کسب‌وکارها، از این به بعد، به‌جای بررسی مدام وضعیت اشتراک‌ها، یادآوری پرداخت و مدیریت پردردسر اون‌ها، می‌تونن از درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی استفاده کنن.

این درگاه پرداخت هم روی وب‌سایت و هم روی اپلیکیشن‌ها برای سیستم‌های عامل مختلف فعال شده و مدیریت دریافت و تمدید اشتراک رو برای صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی حسابی آسون می‌کنه.

حالا شاید بپرسید این درگاه دقیقا چطوری کار می‌کنه؟

چگونگی کارکرد درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی

درگاه پرداخت اشتراک قراردادی سه‌جانبه بین کسب‌وکار، مشتری و دیجی‌پی است. این قرارداد به دیجی‌پی اجازه «برداشت خودکار از کیف پول دیجی‌پی» کاربر رو با تأیید خود او می‌ده.

یعنی کاربر یا مشتری کسب‌وکار موردنظر به دیجی‌پی اجازه می‌ده در سررسید پرداخت حق اشتراک، مبلغ موردنظر رو «به‌طور خودکار» از کیف پول وی کسر کرده، به حساب کسب‌وکار واریز کرده و اشتراک رو به‌راحتی تمدید کنه.

در این درگاه پرداخت، انتخاب‌های مختلف قراردادی کسب‌وکار، طبق نظر صاحب اون، برای کاربر نهایی به نمایش درمیاد. یعنی کاربر یا مشتری کسب‌وکار، می‌تونه دوره و شکل پرداخت موردعلاقه خودش رو انتخاب کرده و بعد هم اولین پرداخت رو به‌شخصه انجام بده.

بعد از اولین پرداخت، و از دوره‌های بعدی، دیجی‌پی بدون تکرار این روند و پرداخت‌های الکترونیکی مکرر، خدمات مدنظر کاربر رو در بازه‌های زمانی مشخص، و طبق قرارداد اولیه، به‌طور خودکار تمدید کرده و وجه اون رو از کیف پول دیجی‌پی کاربر کسر می‌کنه.

این قرارداد سه‌جانبه هم به‌نفع صاحب کسب‌وکار و هم به‌نفع مشتری نهایی محسوب می‌شه، چون صاحب کسب‌وکار دیگه لازم نیست مدام درگیر سررسید حق اشتراک و مدیریت پرداخت‌ها باشه؛ کاربر نهایی یا مشتری کسب‌وکار هم لازم نیست مدام اشتراک خودش رو چک کنه و نگران سررسید باشه!

دیجی‌پی همه‌چیز رو زیر نظر داره و هم به‌نفع کسب‌وکار و هم مشتری قدم برمی‌داره!

اما جذابیت‌های درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی به همین جا ختم نمی‌شه. این درگاه مزایای زیادی داره که در ادامه به بعضی از اون‌ها اشاره می‌کنیم:

  • انعطاف‌پذیری در انتخاب اشتراک: صاحب کسب‌وکار می‌تونه دوره‌های زمانی مختلفی برای حق اشتراک تعریف کنه، برای مثال اشتراک هفتگی، ماهیانه یا سالیانه؛ امکان گروه‌بندی قراردادهای مشابه برای نمایش یک‌جا به کاربر رو هم داره.
  • دسترسی به پنل گزارش‌گیری: صاحب کسب‌وکار به پنل گزارش‌گیری دسترسی داره و می‌تونه گزارش‌های مختلفی از روند حق اشتراک‌ها دریافت کنه. این گزارش‌ها به بهبود کیفیت خدمات‌رسانی کمک زیادی می‌کنن.
  • حفظ مشتری برای دوره‌های متوالی: درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی فرایند پرداخت حق عضویت سرویس‌های اشتراک‌محور رو آسون کرده و سرعت بیشتری به اون می‌ده. از طرف دیگه مشتری هم نگران تاریخ دقیق سررسید نیست.
  • امکان لغو قرارداد: دیجی‌پی این امکان رو فراهم کرده که شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار، امکان لغو یک‌طرفه یا دوطرفه قرارداد رو هم در اختیار مشتری نهایی بگذارید. پس مشتری با خیال راحت اشتراک سرویس وب‌سایت یا اپلیکیشن شما رو خریداری می‌کنه.
  • پرداخت مستقیم در صورت کافی‌نبودن موجودی: کاربر کیف پول دیجی‌پی همیشه تشویق می‌شه تا خدمت پرداخت مستقیم رو در کیف پول دیجی‌پی خودش فعال کنه تا درصورت عدم‌موجودی کیف پول، مبلغ موردنظر به‌طور مستقیم از حساب کاربر به کیف پول وی منتقل بشه.

حالا درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی با این همه مزیت رو چطوری فعال کنم؟

راه‌اندازی درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی

حالا که با همه مزیت‌ها و جذابیت‌های این درگاه پرداخت جدید آشنا شدید، اگه می‌خواهید از این سرویس دیجی‌پی استفاده کنید، یا حتی اگه هنوز مطمئن نیستید این درگاه به درد کسب‌وکار شما می‌خوره یا نه، فرم «درخواست دریافت درگاه پرداخت اشتراک» رو در وب‌سایت دیجی‌پی تکمیل کنید.

کارشناسان این شرکت وضعیت و نیازمندی‌های کسب‌وکار شما رو بررسی می‌کنن؛ بعد هم در اولین فرصت باهاتون تماس می‌گیرن و درباره نیازمندی‌های شما یا چگونگی راه‌اندازی درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی براتون توضیح میدن.