راه اندازی کسب و کار اینترنتی با ثبت دامنه و خرید هاست از میزبان فا

همه ما می دانیم که کسب و کارهای خارج از اینترنت به دلایل متعددی دچار رکود شده اند و اینکه رونق قبل را به دست آورند تصور اشتباهی است! زیرا کسب و کارهای اینترنتی، روز به روز رونق می گیرند و از کسب و کارهای سنتی که در یک محدود ثابت فعالیت می نمایند پیشی […]

همه ما می دانیم که کسب و کارهای خارج از اینترنت به دلایل متعددی دچار رکود شده اند و اینکه رونق قبل را به دست آورند تصور اشتباهی است! زیرا کسب و کارهای اینترنتی، روز به روز رونق می گیرند و از کسب و کارهای سنتی که در یک محدود ثابت فعالیت می نمایند پیشی می گیرند. دلایل عمده این موضوع به موارد زیر مربوط می شود:

  • وجود تنوع و گستردگی محصولات و خدمات اینترنتی
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری
  • هزینه بسیار پایین تر برای مشتری و ارائه دهنده خدمات و محصولات
  • سادگی کار و صرفه جویی در زمان و انرژی
  • رعایت پروتکل های بهداشتی، آلودگی کمتر هوا و کاهش ترافیک
  • و …

بزرگترین مشکل و چالش پیش روی کسب و کارهای سنتی که در یک مکان فیزیکی فعالیت دارند این است که تنها به افراد محدودی که در آنجا هستند و یا بصورت گذری از آن جا عبور می کنند امکان ارائه خدمات دارند. در صورتی که با کسب و کارهای اینترنتی به هر نقطه ای از کشور و یا حتی خارج از کشور می تواند محصولات و خدمات را ارائه داد که موجب رونق بیشتر کسب و کار می شود.

انواع کسب و کارهای اینترنتی

در حال حاضر می توان به روش های مختلفی در بستر اینترنت فعالیت کرد. شبکه های اجتماعی، وب سایت و اپلیکیشن جزو مستعدترین بسترهای فعالیت کسب و کارهای اینترنتی هستند که فعالیت در هر یک از آنها بخصوص وب سایت و شبکه های اجتماعی بسیار ضروری است. داشتن وب سایت موجب هویت دار شدن کسب و کار اینترنتی می شود و برای اینکه یک کسب و کار اینترنتی معتبر داشته باشیم کاملا ضروری است. شبکه های اجتماعی نیز می تواند در کنار وبسایت به اهداف کسب و کار ما کمک نماید.

راه اندازی سایت با یک روش ساده و کم هزینه

راه اندازی سایت برای بسیاری از افراد، امری غیر قابل انجام و سخت به نظر می رسد! در صورتی که چنین نیست و می توان با روشهای ساده ای نسبت به راه اندازی سایت اقدام نمود. در راستای این موضوع، مجموعه میزبان فا طرح بسیار ویژه ای را تدارک دیده است که می توانید به واسطه آن به ساده ترین شکل ممکن و با صرف هزینه ای مناسب، صاحب وبسایت شوید. روال کار به این شکل است که شما اقدام به ثبت یک سفارش ساده و پرداخت مبلغ آن می نمایید. در ادامه، عوامل فنی میزبان فا اقدام به راه اندازی رایگان سایت برای شما می نمایند.

میزبان فانحوه ثبت سفارش در میزبان فا

قبل از اینکار لازم است تا با ملزومات راه اندازی سایت آشنا شوید. ملزومات اصلی راه اندازی سایت عبارتند از:

  • دامنه (آدرس اینترنتی سایت – برای مثال google.com)
  • هاست (فضای مورد نیاز سایت برای میزبانی اطلاعات و فایل ها)
  • سایت ساز (نرم افزار تحت وب برای مدیریت صفحات سایت)

روال کار به این شکل است که در ابتدا دامنه و هاست خریداری می شوند و سایت ساز بر روی آن نصب می شود. مرحله اول که ثبت دامنه و خرید هاست است توسط شما در مرحله ثبت سفارش انجام می شود و پس از اینکار، نصب سایت ساز توسط عوامل میزبان فا.

لازم به ذکر است اگر سفارش خود را بصورت سالانه ثبت کنید شامل دامنه و قالب حرفه ای رایگان خواهید بود که هزینه راه اندازی سایت را برای شما به کمترین میزان کاهش می دهد.

برای ثبت سفارش کافیست بر روی لینک مقابل کرده و روند ثبت سفارش را انجام دهید: هاست ایران میزبان فا با دامنه و قالب حرفه ای – راه اندازی رایگان

اگر چنانچه وب سایت دارید و به دنبال هاست باکیفیت و پرسرعت هستید می توانید از سرویس های دیگر میزبان فا استفاده نمایید: انواع سرویس های میزبانی وب لینوکس میزبان فا

و اگر قصد ثبت دامنه دارید می توانید از طریق لینک مقابل اقدام نمایید: ثبت دامنه ملی و بین المللی در میزبان فا