خرید اپل موزیک از مجموعه سیب کده

خرید اشتراک اپل موزیک: اپل موزیک یکی از قابلیت های نسبتا جدید محصولات اپل می باشد که طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. برای فعال سازی امکانات این سرویس باید نسبت به خرید اشتراک اپل موزیک اقدام کنید. برای خرید اپل موزیک نکاتی را باید رعایت کنید که خرید شما […]

خرید اشتراک اپل موزیک:

اپل موزیک یکی از قابلیت های نسبتا جدید محصولات اپل می باشد که طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. برای فعال سازی امکانات این سرویس باید نسبت به خرید اشتراک اپل موزیک اقدام کنید. برای خرید اپل موزیک نکاتی را باید رعایت کنید که خرید شما با موفقیت صورت گیرد و مشکلی برایتان به وجود نیاید. تمامی این نکات را در مشاوره ی حرفه ای تیم سیب کده، دریافت خواهید کرد. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

در ادامه به بررسی نکاتی در خصوص خرید اپل موزیک، سیب کده و خدمات ارزنده اش و ویژگی ها و مزایای خرید اپل موزیک می پردازیم. با ما همراه باشید.

نکاتی در خصوص خرید اپل موزیک

    هنگام خرید اشتراک اپل موزیک، لازم است تا یک سری نکات را رعایت کنید. این نکات عبارتند از:

  1. کشور اپل آیدی یا ریجن حتما باید روی آمریکا تنظیم شده باشد.
  2. دعوت نامه ی شما پس از درخواست تا کمتر از 3 ساعت به دست شما می رسد.
  3. شما با خرید اپل موزیک، تا روز آخر از پشتیبانی و ضمانت سیب کده بهره مند خواهید بود و هر جا سوال یا مشکلی داشتید؛ می توانید با متخصصان متبحر این مجموعه تماس بگیرید.

سیب کده و خدمات ارزنده اش

    متخصصان با تجربه ی مجموعه مزبور، همواره ی آماده ی ارائه خدمت به شما بزرگواران می باشند. تیم پشتیبانی حرفه ای سیب کده در ۷ روز هفته به شما عزیزان خدمت رسانی خواهد کرد و به تمامی سوالات شما پاسخ می دهند. شما می توانید انواع اشتراک های پریمیوم و اشتراک اپل موزیک را با قیمتی بسیار بصرفه و پشتیبانی حرفه ای بر روی اپل ایدی شخصی خود بدون نیاز به ارسال پسورد؛ از این مجموعه خرید کنید.

این مجموعه علاوه بر داشتن فروشگاه مجازی، دارای پایگاه اطلاع رسانی محصولات اپل نیز می باشد. در واقع تمام آپدیت ها، نرم افزارها و پلتفرم های ارائه شده توسط کمپانی اپل را برای شما عزیزان وایرال می کند. علاوه بر این، آموزش نصب، راه اندازی و استفاده از این امکانات را نیز در اختیار شما قرار می دهد. در واقع می توان گفت شما کاربران سیستم های اپل، با عضویت در مجموعه ی سیب کده، دیگر به هیچ سامانه ای جهت اطلاع از تحولات محصولات اپل نیاز نخواهید داشت.

    این مجموعه با داشتن نماد اعتماد از وزارت صنعت، می تواند با ارائه ی خدمات شایسته ی خود رضایت شما را جلب نماید.

ویژگی ها و مزایای خرید اپل موزیک

    در این قسمت به بررسی ویژگی ها و مزایای استفاده از سرویس اپل موزیک می پردازیم:

  1. قابلیت دالبی اتموس: ابتدا این قابلیت برای ساخت فیلم ها و آهنگ استفاده می شد. در واقع به فیلم ها و آهنگ ها صدایی 3 بعدی اضافه می کردند. به تازگی از این قابلیت در محصولات اپل نیز استفاده می شود که می توان با اپل موزیک آن را تجربه کرد.

خرید اپل موزیک

  1. دسترسی استریم: با این قابلیت استریم می توان به آهنگ ها و ویدیوها بدون دانلود کامل آن ها، دسترسی داشت. این دسترسی خصوصا برای گیمرها حائز اهمیت است. البته برای خیلی از عشاق موسیقی و فیلم نیز می تواند جذاب و کاربردی باشد.
  2. در اپل موزیک می توان به بیش از ۷۰میلیون نسخه موزیک اورجینال ایرانی و خارجی دسترسی داشت که بیش از 100 هزار موسیقی را می توان دانلود کرد و در کتابخانه ی خود به صورت آفلاین در اختیار داشت.
  3. به کارگیری هوش مصنوعی و رابط کاربری یکی دیگر از مزایا و امکانات جالب توجه اپل موزیک است. در واقع اپل موزیک قادر است سلیقه ی شما را پس از مدتی تشخیص دهد. به این ترتیب می تواند موسیقی های مورد علاقه تان را به شما معرفی کند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که مدت زیادی را صرف پیدا کردن موسیقی مورد علاقه ی خود کنید.

    در پایان تیم سیب کده از همراهی و توجه شما عزیزان نسبت به این مقاله بی نهایت سپاس گزار است. روز و روزگارتان غریق نعمت و شادی