با شرکت در دوره آموزش خودآرایی چه چیزهایی یاد میگیریم؟

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که ممکن است برای آرایش کردن نیاز به آموزش حرفه ای داشته باشید؟ به نظر شما نحوه آرایش کردن شما اصولی و مطابق با ویژگی های چهره و نوع پوست شماست؟ شاید بسیاری از ما که از دوره نوجوانی آرایش چهره خود را شروع کرده […]

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که ممکن است برای آرایش کردن نیاز به آموزش حرفه ای داشته باشید؟ به نظر شما نحوه آرایش کردن شما اصولی و مطابق با ویژگی های چهره و نوع پوست شماست؟ شاید بسیاری از ما که از دوره نوجوانی آرایش چهره خود را شروع کرده ایم، به مرور زمان و با آزمون و خطا روش آرایش کردن را یاد گرفته باشیم. ممکن است تا حدودی با لوازم آرایشی مناسب پوست خود آشنا شده باشیم. اما فقط تعداد کمی از ما دقیقا می دانند که چه سبک آرایشی برای فرم صورت، رنگ پوست، و جنس پوست ما مناسب است.

اگر این اصول آرایشی را ندانیم، ممکن است آرایش کردن روی زیبایی ما تاثیر منفی بگذارد. یا برای شرکت در مراسم و جشن های خاص مجبور باشیم به یک آرایشگر حرفه ای مراجعه کنیم و برای زیباتر شدن هزینه بسیاری را پرداخت کنیم. ما برای حل این مشکل راه حل مناسبی داریم. پیشنهاد ما شرکت در دوره آموزش خودآرایی و یادگیری مهارت های دقیق و اصولی آرایش کردن است.

شما در این دوره مطالب بسیار مفیدی را آموزش خواهید داد تا بتوانید بهترین آرایش را روی صورت خود انجام دهید. اگر درباره این دوره اطلاعات کافی ندارید و نمی دانید که قرار است که مباحثی را آموزش ببینید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. ما در این مقاله به طور کامل به شما می گوییم که در کلاس های خودارایی چه مباحثی آموزش داده می شود و پس از پایان دوره چه مهارت هایی کسب خواهید کرد.

در دوره آموزش خودآرایی چه مباحثی آموزش داده می شود؟

شما با ثبت نام در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر، تمام مباحث مهمی که باید در این دوره یاد بگیرید را به طور کامل و عملی آموزش خواهید دید. این مباحث عبارتند از:

۱. کانتورینگ صورت

هر شخصی فرم صورت خاص خود را دارد. برخی صورت کشیده تر و برخی چهره گردتری دارند. همه این حالت ها به نوبه خود زیبا هستند. اما اگر می خواهید کمی حالت چهره خود را متعادل تر کنید باید از روش کانتورینگ استفاده کنید. کانتورینگ روشی است که در آن با ایجاد سایه های روشن و تیره می توانید خطای دید ایجاد کرده و فرم چهره خود را تا حدی متعادل کنیم.

به عنوان مثال، اگر فرم صورت شما کشیده است و پیشانی بلندی دارید، می توانید با زدن سایه تیره به قسمت پیشانی و چانه کمی از ظاهر کشیده صورت خود بکاهید. و با زدن سایه روشن به قسمت مرکزی صورت خود، توجه را به سمت قسمت عریض تر چهره خود جلب کنید.

۲. آموزش کشیدن خط چشم متناسب با مدل چشم شما

آموزش خودآراییهمانطور که می دانید، حالت چشم ها در افراد بسیار متنوع و متفاوت است. چشم های درشت، ریز، بیرون زده، گود افتاده، گربه ای، بادامی یا چشم های افتاده و … همگی سبک آرایش مخصوص به خود را دارند. کشیدن خط چشم می تواند تاثیر بسیار قابل توجهی بر حالت چشم ما داشته باشد. اگر نحوه صحیح کشیدن خط چشم را ندانیم، ممکن است باعث شویم چشم های گرد و درشت ما درشت تر و گردتر شده و حالت اغراق شده ای در چهره ما ایجاد شود. بنابراین، با شرکت در دوره آموزش خودآرایی می آموزیم چگونه خط چشم بکشیم تا چشم های زیباتری داشته باشیم.

۳. آموزش چند روش برای سایه چشم

شما چند روش سایه زدن بلد هستید؟ آیا می دانید سایه مناسب برای محل کار، مهمانی، و جشن عروسی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ به نظر شما سایه مناسب برای فرم چشم و رنگ پوست و چشم شما چیست؟ مربیان حرفه ای و کارآزموده در کلاس های آموزش خودآرایی می توانند پاسخ تمام این سوالات را بدهند و بهترین روش های سایه زدن را به شما بیاموزند.

۴. آموزش چند مدل آرایش شب و روز

آموزش مدل های مختلف آرایش شب و روز از دیگر مباحث مهمی است که در این دوره آموزشی به هنرجویان آموزش داده می شود. پس از پایان این دوره شما می توانید بهترین و حرفه ای ترین آرایش را روی صورت خود پیاده کرده و از چهره بی نقص خود لذت ببرید.

۵. آموزش آرایش مخصوص مراسم و مجالس

دوره آموزش خودآراییآرایش مخصوص مجالس و مهمانی ها تکنیک های خاصی دارد. در مهمانی ممکن است شما ساعت های زیادی تحرک داشته باشید و عرق کنید. بنابرین آرایش شما باید ماندگاری بالایی داشته باشد.

در مجالس خاص مانند عروسی، عکاسی و فیلم برداری انجام می شود. بنابراین آرایش شما باید به گونه ای باشد که تصویر شما در عکس و فیلم به بهترین شکل ممکن ثبت شود. تمام این نکات و بسیاری نکات ریز و ظریف دیگری که باید برای آرایش مخصوص مهمانی رعایت کنید، در دوره خودآرایی به شما آموزش داده می شود.

آموزشگاه رز سرخ، انتخابی ایده آل برای آموزش خودآرایی

اگر تصمیم به شرکت در دوره آموزش خودآرایی گرفته اید، اولین قدم انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری مناسب است. زیرا تنها در یک آموزشگاه حرفه ای و معتبر می توانید تمام مباحث ضروری این دوره را به بهترین شکل ممکن آموزش ببینید. پیشنهاد ما به شما آموزشگاه آرایشگری رز سرخ است. رز سرخ یکی از آموزشگاه های معتبر تهران در حوزه آرایشگری است که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت کرده و تمام سرفصل های استاندارد را به هنرجویان خود ارائه می دهد.

این موسسه علاوه بر دوره آموزش خودآرایی، بسیاری از دوره های مهم مانند آموزش کاشت ناخن، اکستنشن مو و مژه، پاکسازی پوست، رنگ مو و … را نیز با بهترین کیفیت برگزار می کند. از ویژگی های مهم و منحصر به فرد این آموزشگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه ابزارهای مورد نیاز به هنرجویان با کیفیت مناسب
  • همکاری با اساتید حرفه ای و باتجربه
  • پشتیبانی طولانی مدت از هنرجویان پس از پایان دوره آموزشی برای مشاوره و رفع اشکال
  • برگزاری دوره های آموزشی در سطوح مبتدی و پیشرفته
  • برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل
  • شهریه مناسب و مقرون به صرفه با توجه به کیفیت بالای آموزش در این آموزشگاه
  • برگزاری کلاس ها به صورت کاملا عملی با بهترین متدهای آموزشی
  • ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای پس از پایان دوره

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.