8 هدیه کاربردی که برای همه آقایان مناسب است

هدیه دادن در مناسبت‌های مختلفی مانند عید نوروز، شب یلدا، تولد، سالگرد ازدواج و غیره همیشه هم برای هدیه گیرنده و هم هدیه دهنده بسیار جذاب است. برای آقایان البته روز مرد و یا دیگر روزها هم هدیده دادن، می‌تواند بهانه‌ای برای شاد کردن آنها باشد.  گاهی اوقات احساس می‌کنیم هدیه خریدن برای آقایان کار […]

هدیه دادن در مناسبت‌های مختلفی مانند عید نوروز، شب یلدا، تولد، سالگرد ازدواج و غیره همیشه هم برای هدیه گیرنده و هم هدیه دهنده بسیار جذاب است. برای آقایان البته روز مرد و یا دیگر روزها هم هدیده دادن، می‌تواند بهانه‌ای برای شاد کردن آنها باشد.  گاهی اوقات احساس می‌کنیم هدیه خریدن برای آقایان کار بسیار سختی است که ما در ادامه با ارائه چند پیشنهاد این کار را برای شما راحت‌تر خواهیم کرد. پس با ما همراه شوید.

  1. مچ بند هوشمند

یکی از گزینه‌های جذاب کاربردی اما کمی گران قیمت برای  هدیه دادن به مردان در روز تولد یا مناسبت‌های خاص دیگر می‌تواند یک مچ بند هوشمند باشد. اگر فرد مورد نظر شما طرفدار تکنولوژی و به خصوص گجت‌های پوشیدنی است که این روزها هم بسیار فراگیر شده‌اند، مچ بند هوشمند می‌تواند گزینه عالی برای هدیه دادن به او باشد. آقایان معمولا از این مچ بندها به دلیل ایجاد ظاهر شیک و اسپرتی که ایجاد می‌کند استقبلا خواهند کرد. مچ بندهای هوشمند می‌توانند به  اندازه ‌گیری گام‌ها، مسافت طی شده، پایش وضعیت خواب و ضربان قلب بپردازند. علاوه بر این برخی از مچ بندهای هوشمند می‌توانند تماس‌ها و پیام‌های دریافتی را هم به شما نشان ‌دهند. این وسایل کاربردی کارایی عالی و ظاهری جذاب داشته و هدیه‌ای عالی به حساب می‌آیند.

  1. فندک

هدیه دادن فندک هم برای آقایانی که سیگار می‌کشند می‌تواند گزینه جذابی باشد. شما می‌توانید فندک را برای افراد غیر سیگاری هم هدیه بخرید زیرا فندک کاربردهای زیادی دارد و محدود به افراد سیگاری نمی‌شود. مطمئن باشید که همه آقایان در زمان‌هایی به فندک نیاز پیدا خواهند کرد. برای جذابیت بیشتر این هدیه، می‌توانید به صورت سفارشی بر روی فندک عبارتی خاص را حک کنید. این کار هدیه شما را در ذهن فرد مقابل ماندگارتر خواهد کرد.

فندک زیپو اصل در این زمینه می‌تواند یک هدیه شیک باشد. این فندک را می‌توانید را در مدل‌های مدرن و قدیمی خریداری کرده یا اقدام به خرید ست  اورجینال فندک زیپو کنید. این فندک‌ها  به صورت بنزینی یا گازی هستند و در رنگ‌های متنوعی مانند مشکی، طلایی  و ساده در فروشگاه‌ها برای هدیه دادن موجود هستند.

  1. ریش تراش

از گزینه‌های کاربردی دیگر برای هدیه دادن به آقایان ریش تراش است. ریش تراش یا ماشین اصلاح برای همه مردان و در هر سنینی لازم است. تنوع ماشین اصلاح یا ریش تراش در بازار به حدی است که شما می‌توانید آن را با هر قیمت و هر کارایی پیدا کنید. به همین دلیل هم این گزینه می‌تواند هم هدیه ارزان و هم در عین حال یک هدیه گران قیمت باشد.

  1. قهوه ساز

گزینه  کاربردی دیگر برای هدیه دادن به آقایان به خصوص آقایانی که عاشق قهوه هستند؛ انواع قهوه ساز است. این هدیه را می‌توانید به صورت قهوه ساز دستی مانند فرنچ پرس تهیه کنید که گزینه خوبی برای هدیه دادن به آقایان است. تنوع قهوه ساز در بازار بسیار زیاد است و از جمله آنها به مواردی مانند فرنچ پرس،  قهوه ساز فیلتردار، اسپرسو ساز، نسکافه ساز، قهوه ترک ساز و قهوه ساز دو نفره می‌توان اشاره کرد. هدیه دادن و خرید فرنچ پرس می‌تواند هدیه‌ای بسیار کاربردی باشد زیرا فرنچ پرس در تهیه قهوه و دمنوش عملکردی سریع داشته و فروش آنها به صورت حضوری و اینترنتی هم صورت می‌گیرد. بنابراین شما به راحتی می‌توانید یک مدل دلخواه از انواع فرنچ پرس را خریداری کنید. فرنچ پرس دارای تنوع طرح و مدل بسیاری است و به راحتی می‌تواند چند فنجان قهوه را برای شما آماده کند.

  1. ساعت مچی

ساعت مچی هم یکی از نیازهای اصلی آقایان است و برای آنها بسیار پرکاربرد است. خرید یک ساعت لوکس می‌تواند به آقایان کمک کند تا در جلسات و مراسمات مهم خاص به نظر برسند. اگر همسر یا پدر شما ساعت‌های متنوعی ندارد می‌توانید با خرید یک ساعت لوکس که برازنده آنها باشد؛ آنها را خوشحال کنید. تنوع ساعت مچی بسیار زیاد است و انواع برندهای متنوعی این روزها در بازار برای فروش موجود هستند. برای راهنمایی بیشتر این مطلب را بخوانید.

  1. کوله پشتی مخصوص لپ تاپ

آقایانی که لپ تاپ دارند و برای آن هم کیف مناسبی ندارند؛ برای آنها یک کوله پشتی همه آن چیزی است که به آن نیاز دارند. این نوع کوله‌ها معمولا بزرگ و جادار هستند و می‌توانند یک وسیله جادار و کاربردی برای جابجا کردن لپ تاپ، تبلت و غیره باشند. حتی می‌توان از آن برای بردن به سر کار هم استفاده کرد. بهتر است در هنگام خرید لپ تاپ از رنگ‌هایی استفاده کنید که به خوبی برای هر دفتر و اداره‌ای مناسب بوده و در هنگام خرید دقت کنید که انواع مدل‌های با پشتی لایی دار و بندهای شانه‌ای راحت خریداری کنید.

  1. دوربین عکاسی

بسیاری از آقایان به عکاسی علاقه دارند و هدیه دادن یک دوربین عکاسی حرفه‌ای می‌تواند برای آنها بسیار پرکاربرد و جذاب باشد. بسیاری از دوربین‌ها دارای قیمت مناسبی هستند و آنها می‌توانند در جشن‌ها و مناسبت‌ها از آن استفاده کنند. دوربین‌های فیلمبرداری ورزشی هم گزینه‌های خوبی برای هدیه دادن هستند زیرا ابعاد کوچکی داشته و بسیار سبک هستند. این دوربین‌ها در برابر آب مقاوم هستند و برای عکس و فیلم گرفتن می‌توانید آن را به داخل ماشین، زیر آب، کوه و یا غیره ببرید.

  1. هدفون و هندزفری

بسیاری از آقایانی که مشغله زیادی هم دارند در هنگام انجام کارها یا زمانی که خارج از خانه هستند به خوبی نمی‌توانند تلفن‌های خود را پاسخ بدهند؛ اما خرید یک هدفون یا هندزفری به آنها کمک می‌کند تا این کار را راحت‌تر انجام دهند و این وسیله برای آنها بسیار کاربردی خواهد بود. این وسایل برای گوش دادن به موسیقی‌های آرام بخش هم گزینه خوبی خواهد بود. هدفون و یا هدست‌های بلوتوثی هم در این زمینه می‌تواند گزینه‌های خوبی باشد که قیمت مناسبی دارد. تنوع این وسایل به قدری است که شما با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید می‌توانید اقدام به خرید مناسب‌ترین آنها کنید.

نویسنده: وحیده امینی