تاثیر رپورتاژ بر سایت تجاری و صنعتی

در این مقاله به معرفی رپورتاژآگهی و تاثیر آن در سئوی سایت و بهینه سازی سایت برای گوگل، و همچنین به اهمیت رپورتاژ برای تقویت سایتهای حوزه صنعت تولید و تجارت اشاره می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی خلاصه با مفاهیم رپورتاژآگهی، با اصول و استانداردهای رپورتاژ آشنا شوید. […]

در این مقاله به معرفی رپورتاژآگهی و تاثیر آن در سئوی سایت و بهینه سازی سایت برای گوگل، و همچنین به اهمیت رپورتاژ برای تقویت سایتهای حوزه صنعت تولید و تجارت اشاره می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی خلاصه با مفاهیم رپورتاژآگهی، با اصول و استانداردهای رپورتاژ آشنا شوید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

چیزی که در زبان فارسی به آن رپورتاژ یا ریپورتاژ می گوییم، در واقع در زبان انگلیسی به ادورتوریال معروف است. رپورتاژآگهی یک متن خبری یا مقاله است که غیر مستقیم، به معرفی محصولات یا خدمات وبسایت شما پرداخته و در سایتی که از آن رپورتاژ آگهی خریداری می کنید قرار می گیرد. در این متن یا مقاله می توان بک لینک هایی گذاشت که به سایت شما اشاره کند. معمولا این رپورتاژها می تواند شامل 3 بک لینک فالو باشند. البته در برخی سایتها اعم از سایت لینک بگیر دات کام، می توانید تا 5 بک لینک فالو هم در مطلب رپورتاژ خود قرار دهید. اما توصیه ما برای تعداد بک لینک در رپورتاژ را در انتهای متن حتما بخوانید.

بک لینک چه اهمیتی دارد؟

تعریف بکلینک: وقتی سایتی به سایتی دیگری لینک می دهد، به آن بکلینک می گویند. از نامهای دیگر بک لینک، هایپرلینک یا لینک ورودی یا لینک دریافتی می باشند. بک لینک به خصوص برای سئو بسیار با ارزش است زیرا می توان از بک لینک به عنوان «رأی اعتماد» از یک وبسایت به وبسایت دیگر یاد کرد. در واقع بک لینک به وبسایت شما، علامتی برای گوگل است که دیگران (یعنی سایتهای دیگر) به سایت شما (و مطالبش) اعتبار می دهند. اگر تعداد زیادی از وبسایتها به یک صفحه وب یا وبسایت بکلینک دهند، گوگل می تواند نتیجه گیری کند که ارزش پیوند به آن محتوا را دارد و بنابراین ارزش جستجو در SERP را نیز دارد. بنابراین، بک لینک ها می توانند تأثیر مثبتی بر موقعیت رتبه سایت در جستجو در گوگل داشته باشند.

پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی لینک بگیر دات کام با هزینه و قیمت رپورتاژ بسیار ارزان و تخفیف های دائمی و همیشگی در خدمت صاحبان کسب و کار اینترنتی ، سئو کاران و طراحان سایت محترم است. ثبت رپرتاژ آگهی در بیش از 250 رسانه فارسی زبان در لینک بگیر مقدور است که با خرید پکیج رپورتاژ آگهی، متن رپورتاژ دائمی شما در تمام سایتهای پکیج قرار داده می شود که باعث افزایش اعتبار سایت شما در موتورهای جستجو می شود.

خرید رپورتاژ آگهی با کیفیت و ارزان در لینک بگیر دات کام ، مشاهده قیمت سفارش رپورتاژ آگهی و مشاوره رایگان سئو ، هم تخفیف بگیرید هم مشاوره. خرید رپورتاژ آگهی با تخفیف ویژه : لیست قیمت بیش از 250 رسانه برای انتشار رپورتاژ آگهی و کمپین های ویژه رپورتاژ خبری با بهترین قیمت. خرید رپورتاژ آگهی از سایتهای معتبر ایرانی و خارجی با بهترین قیمت و هزینه مناسب. سفارش و انجام خدمات جدید برای کسب رتبه از رپورتاژ ها در لینک بگیر دات کام.

در هر رپورتاژ چند لینک فالو می توان گذاشت ؟

در رپورتاژ می توان بسته به محدودیتهای سایتها تعداد یک تا 5 لینک قرار داد. اما توصیه برای گرفتن بازخورد بهتر شما، اینست که یک لینک به صفحه اصلی و نهایتا دو لینک به صفحات داخلی سایتتان قرار دهید. چون با افزایش تعداد لینکها، اعتبار آن صفحه بین لینکهای مقصد تقسیم می شود و باعث پایین آمدن قدرت لینک مذکور شود. در اینجا بصورت مفصل تر آموزش نوشتن رپورتاژآگهی را بخوانید و با فرمت رپورتاژ، حجم آن، استاندارد عکس رپورتاژ و همچنین لینک گذاری در رپورتاژ بیشتر آشنا شوید.

سایت لینک بگیر دات کام از معتبرترین سایتهای فروش بک لینک و فروش رپورتاژ آگهی در ایران است که امکان خرید و فعالسازی آنی بک لینک را برای شما فراهم آورده است. شما براحتی می توانید در منوی بک لینک در سایت لینک بگیر دات کام، خرید بک لینک تخصصی را انتخاب نموده، ضمن مشاهده پکیجهای بک لینک و هزینه و مشخصات آنها، سفارش آنلاین دهید و بلافاصله بک لینکهای خود را در سایتهای بسته ی خریداری شده مشاهده نمایید. همچنین می توانید از منوی رپورتاژآگهی در سایت لینک بگیر دات کام، خرید رپورتاژ تخصصی را انتخاب نموده و از پکیجهای رپورتاژ آگهی تخصصی را با قیمت مناسب سفارش داده و رپورتاژ شما در سایتهای فعال ایرانی با بک لینک دائمی فالو قرار می گیرد.

پکیج رپورتاژ در سایتهای صنعت تولید و تجارت شامل یک پست دائمی در 47 سایت گروه صنعت و تولید و تجارت، بهمراه یک تصویر و توضیحات ارسالی شما و حداکثر 5 بک لینک به سایت شما از هر سایت می باشد. این سایتها شامل سایتهای فعال و ایرانی شاپ کار ، کار در محل ، هم ماشین ، سیب پال ، آچار ، آنی بازار ، آوا مسکن ، ابزار اپل ، اچ پی ، ارتباط با مشتری ، ام آی جی تی ، ایمن رها ، بازاری ، بازسازی خانه ، بتن آنلاین ، بیا شمال ، پلات ، پول من ، تاکسی مدرن ، تولیدو ، حراج کن ، خبرگزاری نفت و گاز ، شمال صنعت ، میزان سنج و… می شود.