تبلیغات

نکاتی برای انتخاب بهتر برای خرید تلفن

برای انتخاب و خرید بهترین تلفن ثابت، باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ پاسخ به این سوال، نیازمند بررسی فاکتورهای زیادی است که در این مقاله، به همه آن‌ها خواهیم پرداخت.

برای انتخاب و خرید بهترین تلفن ثابت، باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ پاسخ به این سوال، نیازمند بررسی فاکتورهای زیادی است که در این مقاله، به همه آن‌ها خواهیم پرداخت. اگر تا پایان با ما همراه باشید به راحتی می‌توانید یک تلفن ثابت ایده آل و متناسب با نیازهای خود را از یک نمایندگی تلفن پاناسونیک خریداری نمایید و تا سال‌های سال، با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. تفاوتی نمی‌کند که برای منزل خود به دنبال یک دستگاه تلفن باشید یا قصد خرید یک تلفن اداری را داشته باشید؛ به هرحال شما باید از یک راهنمای مناسب استفاده کنید.

به برند و شرکت سازنده تلفن توجه کنید

مهم‌ترین موضوع در زمینه انتخاب یک تلفن ثابت، توجه به برند سازنده آن است. به صورت کلی، ما به شما توصیه می‌کنیم از تلفن‌های ثابت شرکت پاناسونیک استفاده کنید. این برند سال‌هاست که در بازارهای کشورمان حضور دارد و توانسته اعتماد مشتریان را به بهترین شکل ممکن جلب کند. کیفیت بالا، قیمت مناسب، ماندگاری زیاد، کاربری آسان و … تنها برخی از دلایلی هستند که ما بر اساس آن‌ها، پاناسونیک را برای خرید یک تلفن ثابت، به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.

تلفن پاناسونیک در صورتی که به دنبال یک تلفن اداری هستید، محصولات یالینک و گرنداستریم هم می‌توانند انتخاب خوبی باشند. این تلفن‌ها در قالب شبکه کار می‌کنند و از کیفیت صدای HD، کنفرانس‌های صوتی و تصویری، کلیدهای قابل برنامه‌ریزی و … برخوردار هستند. البته پاناسونیک در زمینه تلفن‌های اداری هم یک نام معتبر و مطمئن محسوب می‌شود.

از یک مرکز معتبر و مجاز خرید کنید

برای خرید یک تلفن ثابت، حتما باید به یک نمایندگی معتبر و مرکز مجاز مراجعه کنید. با توجه به افزایش اجناس تقلبی در بازارهای ایران، برای دسترسی به تلفن‌های اصل و اورجینال، حتما خرید خود را از یک مرکز مجاز انجام دهید. در این زمینه ما شرکت ایده آل گستر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این شرکت بیش از دو دهه است که به عنوان نمایندگی مجاز پاناسونیک در ایران فعالیت می‌کند. کلیه تلفن‌های این شرکت به صورت کاملا اورجینال و همراه با گارانتی معتبر و 1 ساله شرکتی به مشتریان عرضه می‌‌شوند. علاوه بر خرید محصول شرکت هایی که نمایندگی فروش هستند نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک نیز هستند و شما در صورت نیاز و مشکل اسجاد شدن برای تلفن می توانید به همان نمایندگی مراجعه نمایید.

ایده آل گستر

علاوه بر تلفن‌های پاناسونیک، در ایده آل گستر می‌توانید به انواع تلفن‌های تحت شبکه گرنداستریم و یالینک هم دسترسی داشته باشید. این محصولات هم به صورت کاملا اورجینال و همراه با ضمانت‌نامه شرکتی یک ساله به فروش می‌رسند. ناگفته نماند در ایده آل گستر می‌توانید به انواع دستگاه‌های سانترال پاناسونیک، دستگاه‌های فکس پاناسونیک، ویدئوپروژکتور پاناسونیک و دوربین‌های مداربسته پاناسونیک دسترسی داشته باشید.

نوع کاربری تلفن را مد نظر داشته باشید

اگر برای منزل خود به دنبال یک تلفن ثابت هستید، باید به نوع کاربری آن هم توجه کنید. تلفن‌های خانگی در دو مدل رومیزی و بیسیم طراحی و روانه بازار می‌شوند. به صورت کلی می‌توان گفت که اگر قصد خرید یک تلفن ساده برای انجام مکالمه‌های روزانه خود را دارید، باید به سراغ تلفن‌های دسکتاپ یا رومیزی بروید. این مدل‌ها از طریق کابل به پریز تلفن وصل شده و قابلیت جابه‌جایی ندارند. اما اگر قابلیت‌های یک تلفن از قبیل منشی تلفنی، روم مانیتورینگ، لیست سیاه، دفترچه مخاطبین و … برای شما مهم است، باید یکی از انواع مدل‌های تلفن بیسیم را انتخاب کنید.

گستردگی و تنوع تلفن‌های رومیزی و بیسیم پاناسونیک بسیار زیاد است و به همین دلیل، ممکن است در انتخاب یک مدل ایده آل، دچار سردرگمی شوید. این‌جاست که کارشناسان و مشاورین حاضر در فروشگاه ایده آل گستر می‌توانند راهنمایی‌های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

اگر به دنبال خرید یک تلفن اداری هستید، قبل از هر چیز باید به مرکز تلفن مجموعه کاری خود توجه داشته باشید. توجه داشته باشید که تلفن‌های اداری در انواع مختلفی از قبیل هیبرید، دیجیتال، تحت شبکه و آنالوگ تولید و روانه بازار می‌شوند. طبیعی است که هر کدام از این تلفن‌ها، تنها در کنار برخی از دستگاه‌های سانترال یا سرورهای مرکز تلفن کار می‌کنند. در این زمینه هم بهتر است قبل از هر اقدامی، با کارشناسان فروشگاه ایده آل گستر مشورت کنید.

به قابلیت‌های تلفن و انتظارات خود توجه داشته باشید

کاملا مشخص است که شما باید تلفنی را انتخاب کنید که متانسب با نیازها و انتظاراتتان باشد. خرید یک تلفن حرفه‌ای و با قابلیت‌های زیاد برای کسی که فقط به دنبال مکالمه‌های ساده است، اصلا منطقی نیست. زیرا این کار باعث تحمیل هزینه‌های اضافه به او خواهد شد. از طرفی دیگر، یک تلفن ساده و پایین رده هرگز نمی‌تواند انتظارات یک کاربر حرفه‌ای را برآورده کند. از طرفی دیگر به این نکته هم توجه داشته باشید که هرچقدر قابلیت‌های یک تلفن بیشتر باشند، قیمت آن هم به همان نسبت افزایش پیدا می‌کند.

خوشبختانه تنوع و گستردگی تلفن‌های پاناسونیک، یالینک و گرنداستریم بسیار زیاد است. بنابراین شما با هر انتظاری که از یک تلفن ثابت اداری یا خانگی دارید، می‌توانید مدل مناسب و ایده آل خود را انتخاب و خریداری کنید. البته دریافت مشاوره‌های تخصصی و کسب اطلاعات ضروری، می‌تواند خیال شما را بیش از پیش راحت کند.

تلفن پاناسونیک منشی تلفنی، دفترچه مخاطبین، تعداد گوشی بیسیم، شارژدهی باتری گوشی بیسیم، امکان مسدود کردن تماس‌های ورودی، اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث، امکان استفاده از هدست و … برخی از قابلیت‌های یک تلفن خانگی محسوب می‌شوند. این در حالیست که کیفیت صدای HD، دوربین داخلی، قابلیت برقراری کنفرانس‌های صوتی، کلیدهای قابل برنامه‌ریزی، کلیدهای مدیریت تماس و … هم از ویژگی‌ها و قابلیت‌های یک تلفن اداری به شمار می‌روند.

نتیجه گیری

با توجه به مواردی که در قسمت‌های قبل مطرح کردیم، برای خرید یک تلفن مناسب، باید مطابق دستورالعمل زیر جلو بروید:

  1. ابتدا نوع کاربری تلفن مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. بهترین برند را در نظر بگیرید
  3. قابلیت‌ها و انتظارات مورد نظر خود را شناسایی کنید.
  4. به یک مرکز معتبر و نمایندگی مجاز مراجعه کنید.
  5. با مشاورین و کارشناسان فروش مشورت کنید.
  6. تلفن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

در صورتی که این 6 مرحله را به درستی جلو بروید، این اطمینان را به شما می‌دهیم که در نهایت بتوانید یک تلفن مناسب را انتخاب و خریداری کرده و تا سال‌های سال، بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. در پایان امیدواریم این راهنما توانسته باشد کار شما را برای خرید تلفن ثابت، راحت کند.

• سلب مسئولیت: این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است.