تبلیغات

وب سایت نیاز کسب و کار های امروزی

دنیای کسب و کارها روز به روز در حال تغییر و تحول است. موضوع قابل‌توجه این است که روند این تغییرات سرعت نیز گرفته و دامنه آن بزرگتر هم شده‌است. اگر صاحبان کسب و کارها توانند خود را با این تغییرات همراه کنند، در آینده‌ای نزدیک از دیگر رقبای خود به کلی عقب خواهند افتاد. […]

دنیای کسب و کارها روز به روز در حال تغییر و تحول است. موضوع قابل‌توجه این است که روند این تغییرات سرعت نیز گرفته و دامنه آن بزرگتر هم شده‌است. اگر صاحبان کسب و کارها توانند خود را با این تغییرات همراه کنند، در آینده‌ای نزدیک از دیگر رقبای خود به کلی عقب خواهند افتاد. یکی از تاثیرگذارترین تغییراتی که اقتصاد را زیر و رو کرده، ورود تجارت به دنیای آنلاین است. مزایای داشتن و طراحی وب سایت برای کسب و کارها دیگر بر کسی ‍‍پوشیده نیست و کمتر کسی پیدا می‌شود که با مفهوم تجارت آنلاین آشنایی نداشته باشد.

زمزمه‌های اینترنتی شدن کسب و کارها از چند سال پیش شروع شد و در کشورهای پیشرفته نیز بین شهروندان انجام خرید بصورت آنلاین و بین صاحبان کسب و کار طراحی یک وب سایت کاری تقریبا در حال جا افتادن بود. با این حال، شروع همه‌گیری ویروس کرونا آغازی بود برای حرکت اقتصاد تمام کشورها به سمت پلتفرم‌های آنلاین.

در حال حاضر داشتن وب سایت برای کسب و کارها از مزیت‌های زیادی برخوردار است. بسیاری از افرادی که قصد شروع تجارتی داشتند اما به دلیل کمبود سرمایه قادر به شروع فعالیت خود نبودند،‌ با طراحی سایت فروشگاهی توانستند به درآمدهای بالا دست پیدا کنند. دیگر صاحبان کسب و کار نیز که به دلیل شیوع همه‌گیری مشتریان خود را از دست داده بودند،‌ حالا با داشتن وب سایت برای کسب و کار خود توانسته بودند رونق را به چرخه اقتصاد باز گردانند.

فندق استدیو

نمایش کالا و خدمات با ظاهری جذاب‌تر

یکی از مزایای طراحی وب سایت برای کسب و کارها، توانایی نشان دادن محصولات و خدمات یک کسب و کار با ظاهری زیباتر بدون محدودیت‌های مکانی است. البته منظور این نیست که فروشندگان ظاهری غیرواقعی از محصول را برای مشتری به نمایش بگذارند! بطور کلی، مغازه‌ها و فروشگاه‌‌ها محدودیت‌های فضایی برای دکور کردن محصولات دارند. حتی بزرگترین فروشگاه‌ها نیز در نهایت نمی‌توانند هر دکوری که مد نظرشان است را پیاده‌سازی کنند.

از طرف دیگر ممکن است تمام محصولات در فروشگاه موجود نباشند،‌ نه به این معنا که موجودی آن‌ها تمام شده باشد، بلکه مثلا محدودیت فضایی فروشگاه اجازه حضور تمام محصولات را نمی‌دهد و یا اینکه محصول در انبار موجود است اما هنوز داخل فروشگاه قرار نگرفته است. در اینصورت مشتری می‌تواند خرید را انجام دهد اما به دلیل عدم حضور محصول این امکان که از حضور آن مطلع باشد وجود ندارد.

در چنین شرایطی، وجود وب سایت می‌تواند تمامی محصولات را بدون هیچ محدودیتی برای مشتریان به نمایش دربیاورد. همچنین داشتن آزادی عمل در طراحی ظاهر وب سایت به عنوان دکور فروشگاه و عدم نیاز به خرج هزینه‌های سرسام آور برای دکوراسیون از مزایای داشتن وب سایت برای کسب و کارها محسوب می‌شود.

برندسازی در وب سایت با سرعت بیشتر

یکی از مشخص‌ترین تفاوت‌هایی که بین کسب و کارهای حضوری و اینترنتی وجود دارد،‌ پتانسیل آن‌ها در شناخته شدن توسط عموم مردم است. جالب است که تا قبل از اینترنتی شدن بیزینس‌ها، شناخته شدن، و یا به عبارت بهتر، برندسازی کسب و کارها یکی از مشکلات بزرگی به حساب می‌آمد. حتی با وجود تبلیغات نیز مدت زمانی زیادی نیاز بود تا یک تجارت جدید بتواند بین جامعه هدف خود جا بیفتد.

کسب و کارهایی که اینترنتی هستند، و یا حضوری بودند و تصمیم به ورود به بازار تجارت‌های اینترنتی را گرفتند،‌ برندسازی را با سرعت بالاتری تجربه کردند. چرا که در حال حاضر افراد جامعه عموم وقت خود را در فضای مجازی می‌گذرانند و همین موضوع موجب شده تا وب سایت‌های فروشگاهی و ارائه خدمات راحت‌تر بتوانند به مخاطبان خود شناخته شوند.

در واقع، اینطور فکر کنیم که رفت و آمدهای حضوری به فروشگاه‌های مختلف و شناختن مراکزی که نیاز افراد را برطرف می‌کنند راحت‌تر است و یا گشتن در اینترنت و پیدا کردن برند مورد نظر؟ قطعا مورد دوم، و این مورد دقیقا از مزایای داشتن وب سایت برای کسب و کارها بشمار می‌رود.

دسترسی افراد از تمام نقاط کشور و دنیا به سایت

جالب است بدانید طبق بررسی‌های انجام شده، از زمان ورود کسب و کارها به پلتفرم‌‌های آنلاین، آمار خرید و فروش کالاها و خدمات به طور چشم‌گیری بالا رفته‌است. این نشان می‌دهد آسان‌سازی روند خرید یک محصول می‌تواند در افزایش فروش تاثیر بسزایی داشته باشد. چه کسی دوست دارد ساعت‌ها در ترافیک بماند فقط برای اینکه محصولی که می‌تواند از خیر خریدش بگذرد را خریداری کند؟

حالا تصور کنید در شهر دیگری هستید و برند تولیدکننده محصول مورد نظرتان در شهر شما وجود ندارد. مسلما برای خرید آن مسافت‌های بین شهری را طی نخواهید کرد و قطعا از خیر خرید آن خواهید گذشت!

حالا مزایای داشتن وب سایت برای کسب و کارها بیشتر برایمان روشن می‌شود. یک برند با داشتن وب سایتی که بتواند محصولات و خدماتش را به تمام افراد در هر کجای کشور نشان دهد، قطعا فروش موفق‌تری خواهد داشت. همچنین تجارت‌هایی که خدماتشان پتانسیل‌ فروش برون مرزی دارند،‌ تنها با داشتن وب سایت است که می‌توانند فروش خود را به سطح جهانی برسانند. یکی از موفق‌ترین نمونه‌های این گونه کسب و کارها وب سایت محبوب آمازون می‌باشد.

برای شروع هیچگاه دیر نیست

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که بعد از خواندن این مقاله تازه به جنبه‌ها و مزایای داشتن وب سایت برای کسب و کارها پی برده‌اید،‌ اما احساس می‌کنید جا مانده‌اید و دیگر دیر شده،‌ باید اعلام کنیم که هیچگاه برای شروع این مسیر آینده‌دار دیر نیست. در عصر اقتصاد کنونی، داشتن وب سایت برای کسب و کار یک الزام و از ستون‌های اصلی درآمد‌ صاحبان مشاغل محسوب می‌شود. به همین خاطر نیز ناامید نشوید و هر چه زودتر برای طراحی سایت مخصوص بیزینس خود اقدام کنید.

استودیو هنری فندق در این راه همراه شما خواهد بود. با داشتن سال‌‌ها تجربه و کارنامه درخشان، ‍پلتفرم فندق قادر خواهد بود تا وب سایت مناسب کسب و کار شما را طراحی کرده و راه رسیدن به فروش بیشتر را برای شما هموار کند. به دلیل آگاهی داشتن تیم فندق از اهمیت و مزایای داشتن وب سایت برای کسب و کارها،‌ سایت مشتریان خود را به گونه‌ای طراحی می‌کند که تمام اصول سئو در آن رعایت شده و سایت بتواند با سرعت بیشتری به نتایج اول گوگل برسد.

متخصصان استودیو هنری فندق با داشتن تخصص در طراحی انواع وب سایت ها اعم از وب سایت‌های فروشگاهی، شرکتی، شخصی و… به دو صورت اختصاصی و آماده، تمام کسب و کارها با هر نوع خدماتی را پوشش می‌دهند. خبر خوب این است که خدمات طراحی سایت فندق برای تمامی شهروندان در تمام شهرهای کشور انجام می‌پذیر، بنابراین صاحبان مشاغل در اقسا نقاط کشور می‌توانند از مزایای داشتن وب سایت برای کسب و کار خود بهره‌مند شوند.

.

.

• سلب مسئولیت: این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است.