کسب و کار

ساخت لوگو موشن رایگان با فلت رندر – 3 سوته

برای ساخت لوگو موشن نیازی نیست خیلی خودتان را درگیر کنید. کافیه طبق مراحل گفته شده در زیر عمل کنید تا در نهایت یک لوگو موشن عالی داشته باشید. اولین کاری که باید بکنید اینه که وارد لینک ساخت لوگو موشن رایگان از سایت فلت رندر بشین. وقتی وارد صفحه ی بالا شوید با چیزی […]

برای ساخت لوگو موشن نیازی نیست خیلی خودتان را درگیر کنید. کافیه طبق مراحل گفته شده در زیر عمل کنید تا در نهایت یک لوگو موشن عالی داشته باشید.

  1. اولین کاری که باید بکنید اینه که وارد لینک ساخت لوگو موشن رایگان از سایت فلت رندر بشین. وقتی وارد صفحه ی بالا شوید با چیزی مثل تصویر پایین رو به رو می شوید و باید از بین پروژه هایی که در این صفحه قرار دارند یکی را انتخاب کنید. ( این صفحه به شکل مداوم در حال آپدیت شدن است و پروژه های بیشتری به آن اضافه می شود. )
  2. بعد از اینکه یکی از پروژه ها رو انتخاب کردید وارد صفحه ی اون پروژه می شوید و با زدن روی دکمه ی ساخت پروژه به موتور قدرتمند فلت رندر وصل خواهید شد. شما در صفحه ی هر پروژه می توانید اطلاعات مربوط به آن پروژه را ببینید. اطلاعاتی مانند طول پروژه، دمو، تعداد سکانس و توضیحاتی که در کنار یا زیر ویدیو ی مربوط به آن قابل مشاهده است.
  3. حال در این مرحله باید یکی از سایز ها را انتخاب کنید. با انتخاب شما ، فرآیند ساخت شروع می شود.
    1. فرآیند ساخت لوگوموشن در فلت رندر بسیار ساده است و فقط کافیست که متن و تصویر خود را داخل جایگاه مورد نظرتون قرار بدید. موزیک دلخواهتون رو انتخاب کنید و در صورت تمایل تم کلی پروژه را تغییر دهید. در انتها بر روی دکمه ی ساخت بزنید و تمام. پروژه ی لوگو  موشن شما آماده است. 
    2. نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که اگر پروژه ای تنها یک سایز داشته باشد شما صفحه ی زیر را نمی بینید و مستقیما وارد فرآیند ساخت پروژه خواهیم شد.

 

چرا باید از سایت فلت رندر برای ساخت لوگو موشن آنلاین استفاده کنیم؟

سایت فلت رندر یکی از بهترین سایت های ساخت لوگو متحرک می باشد . موارد زیر برخی از مزایای این سایت نسبت به رقبای آن است:

  • امکان گرفتن خروجی پروژه به صورت کاملا رایگان
    • وقتی پروژه ای را می سازید میتوانید به صورت کاملا رایگان از آن خروجی بگیرید و نمونه ی نهایی کار خود را مشاهده کنید. اما برای دریافت پروژه ی با کیفیت تر لازم است که مبلغی را بپردازید.
  • سرعت بالا
    • موتور قدرتمند فلت رندر میتواند در کوتاه ترین زمان ممکن کار را جلو ببرد. شما برای رندر گرفتن معطل نمی شوید .
  • محیط کاربری بسیار روان و زیبا
    • طراحی سایت به گونه ای است که کاربران از کار با آن لذت می برند. 
  • پشتیبانی آنلاین
    • کارشناسان ما همیشه در کنار شما هستند و شما را در ساخت پروژه ی دلخواهتان یاری خواهند داد.
  • امتیاز دهی به کاربران
    • نوعی از سیستم امتیاز دهی به کاربران وجود دارد که سطح کاربری شما را در طولانی مدت بالا می برد تا از امکانات و سرعت بیشتری برخوردار شوید.

لوگو موشن یا لوگو متحرک چیست و به چه کاری می آید؟

لوگو موشن به شما کمک می کند که لوگو یا نماد تجاری خود را به شکل زیبایی به نمایش بگذارید.

شکلی که لوگوموشن به نمایش در می آید بیانگر شخصیت برند شما و نوع فعالیتی است که انجام می دهید. به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که کار با کیفیتی را ارائه دهید.

در اغلب موارد افراد توانایی کار با نرم افزار های تخصصی برای ساخت آرم استیشن را ندارند و مجبور اند از ابزار های آنلاین و اتوماتیک استفاده کنند.

فلت رندر یکی از بهترین ابزار هایی که به شما کمک می کند هر مدل لوگو متحرکی را که میخواهید با رنگ و مدلی دوست دارید، بسازید.

آیا آرم استیشن با لوگو موشن تفاوتی دارد؟

این دو کلمه فقط دو نام متفاوت هستند که یک معنی را می دهند . شاید بتوان گفت آرم استیشن اصطلاح فارسی برای لوگو موشن باشد.

از لوگو متحرک در چه جاهایی میتونم استفاده کنم ؟

از لوگو متحرک یا آرم استیشن میتوانید در ویدیو های تبلیغاتی خود استفاده کنید. 

برخی از شرکت ها که سیستم تولید محتوای ویدیویی دارند، میتوانند از آن در ابتدا و انتهای ویدیو استفاده کنند.

.

.

سلب مسئولیت: این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است.