آگهی بازرگانی

صفر تا صد تعمیرات و نصب تلویزیون ال جی تنها با یک تماس کوتاه

استفاده از نمایندگی‌ها در شهرهای دیگر به جز پایتخت می‌تواند برای اهالی شهرهای کوچک‌تر چالش‌برانگیز باشد. اگر در مازندران زندگی می‌کنید، احتمالاً شما هم بارها با چالش تعمیر و یا نصب تلویزیون در مازندران روبرو شده‌اید. افراد بسیار زیادی که در مازندران زندگی می‌کنند ممکن است گاهی به دنبال یک نمایندگی تلویزیون ال جی در […]

استفاده از نمایندگی‌ها در شهرهای دیگر به جز پایتخت می‌تواند برای اهالی شهرهای کوچک‌تر چالش‌برانگیز باشد. اگر در مازندران زندگی می‌کنید، احتمالاً شما هم بارها با چالش تعمیر و یا نصب تلویزیون در مازندران روبرو شده‌اید. افراد بسیار زیادی که در مازندران زندگی می‌کنند ممکن است گاهی به دنبال یک نمایندگی تلویزیون ال جی در ساری باشند تا بتوانند از آن‌ها خدمات دریافت کنند. تصور کنید یک تلویزیون خریداری کرده‌اید که نیاز به نصب دارد و به دنبال یک نمایندگی معتبر هستید تا آن را برایتان نصب کند.

همچنین گاهاً ممکن است برای شما هم این اتفاق بیفتد که تلویزیون‌تان دچار مشکل شود و شما به دنبال یک نمایندگی باشید تا آن را در منزتان درست کند، اما نمایندگی ال جی نزدیک خود را پیدا نمی‌کنید. آیا باید تلویزیون خود را تا نمایندگی حمل کنید؟ ما در این مقاله از آچار به دست قصد داریم در این خصوص شما را راهنمایی کنیم پس با ما همراه باشید.

نصب و راه‌اندازی

یکی از چالش‌هایی که در اکثر مواقع خریداران لوازم خانگی با آن روبرو هستند نصب و راه‌اندازی کالای خریداری شده است. احتمالاً بارها در هنگام خرید وسایل خانه این جمله را از خریدار شنیده‌اید که به شما می‌گوید: خودتان این تلویزیون را باز نکنید تا نمایندگی مربوطه آن را برایتان نصب و راه‌اندازی کند. چرا که در غیر این صورت هیچ مشکل و ایرادی را شرکت اصلی به گردن نخواهد گرفت. اگر بخواهیم به مثال بالا اشاره کنیم ممکن است بعد از خرید یک تلویزیون در شهر ساری با مشکل پیدا کردن نمایندگی مجاز تلویزیون ال جی در ساری مواجه شوید. برای این کار کافی است که شما با یک نمایندگی مجاز تماس بگیرید تا به منزل شما بیایند و محصول خریداری شده را برایتان نصب و راه‌اندازی کنند.

سرویس و تعمیرات

شاید بارها برای شما پیش آمده که به یکباره تلویزیون‌تان روشن نشود یا وسط دیدن یک سریال هیجان‌انگیز خاموش شود. قطعاً در این شرایط چیزی که برایتان خیلی مهم خواهد بود، تعمیر سریع تلویزیون است. برای اینکار شما نیاز به یک نمایندگی معتبر خواهید داشت که سریعاً در محل حاضر شود و مشکل را حل کند. در غیر این صورت شما مجبور خواهید بود یک نمایندگی آن سر شهر پیدا کنید و تلویزیون خود را به آنجا ببرید و پس از گذشت مدتی، آن را تحویل بگیرید.

حالت دوم قطعاً زمان طولانی‌تری از شما می‌گیرد و همچنین مجبور خواهید بود برای چند روز متوالی بدون تلویزیون سر کنید. آچار به دست این مشکل را برایتان حل کرده است به طوری که فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید تا به سرعت تعمیرکار مربوطه به منزل شما بیاید و مشکل را حل کند. دقیقاً روند در آچار به دست به همین سرعت انجام خواهد شد. فرقی ندارد دقیقاً کجای ایران ساکن هستید و کالای شما چه برندی دارد، آچار به دست برندهای بسیار زیادی را از جمله ال جی، پشتیبانی خواهد کرد. به عنوان مثال اگر تلویزیون ال جی شما در ساری به مشکل فنی برخورد کند، آچار به دست نماینده ال جی خود را به منزل شما می‌فرستد. بنابراین نیاز نیست برای این دست خدمات به پایتخت یا نمایندگی‌های حضوری در شهر مراجعه کنید.

بازدید دوره‌ای

هنگامی که کالای جدیدی را خریداری می‌کنید، پس از نصب و راه‌اندازی برای عملکرد بهتر نیاز به بازدید دوره‌ای خواهید داشت. دقیقاً بازدید دوره‌ای یک روش پیشگیری از آسیب‌های جدی برای لوازم خانگی است. برای اینکار شما باید با یکی از نمایندگی‌های مجاز هماهنگ کنید تا هر سه ماه یا شش ماه به منزل شما مراجعه کنند و بازدید دوره‌ای از محصول‌تان را انجام دهد. بازدید دوره‌ای دقیقاً همان چیزی است که هزینه‌ها را کنترل خواهد کرد و طول عمر وسایل شما را افزایش خواهد داد. شاید این مورد را تا به حال به عنوان نیاز اساسی لوازم دیجیتالی خود ندانسته باشید، اما بهتر است حالا برای تمامی دستگاه‌های برقی خانه این خدمات را در نظر بگیرید.

آموزش

برخی از لوازم خانگی هستند که برای استفاده از آن‌ها شما باید از قبل آموزش ببینید. به همین دلیل نیاز به یک نمایندگی معتبر دارید تا فرد نماینده پس از نصب و راه‌اندازی به شما آموزش دهد. در این صورت برای اینکه بهتر با لوازم خانگی جدید خود کار کنید بهتر است از یک نمایندگی کمک دریافت کنید تا به شما به صورت عملی آموزش‌های لازم را بدهد.

تعویض کالا

در برخی شرایط ممکن است پس از نصب و راه‌اندازی، کالا روشن نشود و یا دچار مشکل خاصی باشد که در این صورت باید کالا توسط نمایندگی به کارخانه منتقل شده و یک کالای جدید جایگزین شود. همچنین ممکن است برخی از وسایل پس از مدتی استفاده، دچار مشکل شوند. به عنوان مثال یک قطعه از تلویزیون خود به خود بسوزد یا روشن نشود و… . در این صورت اگر محصول شما دارای گارانتی باشد باید سریعاً به نمایندگی مجاز اطلاع دهید تا آن را به صورت کاملاً رایگان برای شما تعویض و یا تعمیر کنند. وجود نمایندگی‌های معتبر در سطح شهر باعث می‌شود که شما درهنگام بروز این دست مشکلات نگران عدم تعویض یا تعمیر وسایل خود نباشید.

ارائه خدمات آچار به دست

آچار به دست تمامی خدمات بالا را برایتان انجام می‌دهد. اگر شما هم به عنوان فردی که در ساری زندگی می‌کنید و به دنبال نمایندگی مجاز تلویزیون در ساری هستید می‌توانید از طریق وبسایت آچار به دست این کار را انجام دهید. برای اینکار کافیست ابتدا به سایت آچار به دست به نشانی https://acharbehdast.com/ مراجعه کنید و سپس سرویس مورد نظر خود را که شامل نصب و نگهداری تلویزیون، تعمیر و سرویس لوازم خانگی، سرویس دوره‌ای و… است را ثبت کنید. پس از اینکار نماینده مربوط به آچار به دست به سرعت در محل حاضر می‌‍‌‌شود و کالای مورد نظر را تعمیر، نصب و یا سرویس می‌کند.

.

.

• سلب مسئولیت: این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است.