کسب و کار

خرید و فروش انواع روغن هیدرولیک و حرارت

روغن های صنعتی از جمله روغن هیدرولیک برای روانکاری مکرر انواع قطعات حساس صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه می خواهیم درباره ویژگی‌های عملکردی این محصول و انواع روانکارها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا شما را بیشتر با چگونگی کارکرد این روانکارها آشنا کنیم. مشخصات اصلی روغن انتقال حرارت: روغن انتقال […]

روغن های صنعتی از جمله روغن هیدرولیک برای روانکاری مکرر انواع قطعات حساس صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه می خواهیم درباره ویژگی‌های عملکردی این محصول و انواع روانکارها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا شما را بیشتر با چگونگی کارکرد این روانکارها آشنا کنیم.

مشخصات اصلی روغن انتقال حرارت:

روغن انتقال حرارت که از دسته مهم ترین روغن های صنعتی محسوب می شود در سیستم های بسته با انتقال حرارت ۳۲۰ درجه سانتی گراد مورد استفاده قرار می گیرد.  همچنین دارای ویژگی های بسیاری در امور مختلف بوده که در خصوص بیان نمونه ای از این ویژگی ها  می توان به مقاومت در برابر اکسیداسیون و حرارت بالا، جلوگیری از رسوب مواد و فراریت کم اشاره نمود. یعنی به طور کلی دارای مقاومت بالا در گرما و حرارت می باشند که تماما اهمیت این روغن و کاربرد گسترده آن را به جهت داشتن این ویژگی ها بازگو می کند. 

سیستم های دارای قابلیت انتقال حرارت از طریق روغن های صنعتی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از؛ 

سیستم های تحت فشار یا بسته 

و 

سیستم های بدون فشار یا باز

عملیات انتقال حرارت روغن حرارتی به گونه ای است  که  گرما باید از یک منبع گرمایشی گرفته  و به مصرف کننده انتقال یابد. این نوع از سیال ها و انتقال دهنده ها را می توان به  ۵ دسته تقسیم کرد. این ۵ دسته عبارتند از: گاز، روغن ها یا سیالات آلی، آب ، فلزات مذاب و ترکیبات سیلیکونی. 

از روغن هایی با پایه های معدنی در صنعت بهره های بسیاری گرفته می شود. دارا بودن یک ضریب هدایت حرارتی بالا در این روغن، آن را به یک روغن مهم در صنعت تبدیل کرده. بنا به تمامی این دلایل در طول زمان انجام این عملیات شاهد افزایش گرانوری نخواهیم بود. همچنین جلوگیری از ایجاد لجن از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. 

در هنگام خرید و فروش انواع روغن هیدرولیک به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

روغن هیدرولیکی که در فیدار اویل به فروش می رسد متعلق به شرکت بهران می باشد شرکت بهران با سال ها تجربه در زمینه ی تولید روغن صنعتی و گریس است که یک شرکت ایرانی می باشد و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به برند های خارجی توتال و شل طرفداران بسیار زیادی دارد روغن هیدرولیک تنوع بسیار زیادی دارد که در هنگام خرید و خرید و فروش روغن هیدرولیک باید به مشخصات آن ها و سازگاری آن با دستگاه مورد نظرتان را در نظر بگیرید.

از ویژگی های این روغن می توان به خاصیت ضد زنگ زدگی و ضد خوردگی اشاره کرد علاوه بر آن پایداری بالایی در برابر اکسیداسیون، خاصیت جدا پذیری آب و هوا از روغن، مقاومت حرارتی بالا و ضد کف قوی می باشد.

انواع روغن های هیدرولیک:

  •  نوع HL: این نوع روغن به روغن گردشی معروف است و در آن از مواد افزودنی ضد زنگ و اکسیداسیون استفاده می شود.
  • نوع HV: این نوع روغن در دستگاه های با دمای بالا مورد استفاده قرار می گیرید. و شاخص گرانروی آن ها بالا می باشد.
  • نوع HM: این نوع روغن یکی از پرکاربردترین و پر مصرف ترین انواع روغن می باشد و علاوه بر مواد افزودنی از مواد ساینده نیز در آن استفاده شده است.
  • نوع HH: این نوع روغن ابتدایی ترین نوع روغن است و از روغن پایه معدنی بدون هیچ گونه مواد افزودنی برای تهیه آن استفاده می شود.
  • نوع HG: این نوع روغن چسبندگی بالایی داشته است و به روغن هیدرولیکی ماشین ابزار شهرت دارد.

 

مشخصات و دریافت قیمت خرید و فروش بهران اکسترا 20-50: 

روغن صنعتی بهران اکسترا 20-50 با پایداری عالی، مقاومت بالایی را در برابر کاهش غلظت از خود نشان می‌دهد. این روغن از خوردگی، سایش و افزایش دمای قطعات تا حد چشمگیری جلوگیری کرده و همچنین باعث کاهش رسوبات و آلودگی‌ها در سطح موتور و قطعات می‌شود

از ویژگی های بسیار مهم این محصول در هنگام دریافت اطلاعات قیمت خرید و فروش توربو دیزل می توان به خاصیت تمیز کنندگی و پاک کنندگی آن اشاره کرد علاوه بر آن دارای پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکردهای طولانی مدت دارد و مقاومت آن در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا این روغن را بیشتر از قبل محبوب ساخته است.

 

فیدار اویل : 

فیدار اویل از شرکت های معتبری است که امروزه با تولید انواع روغن صنعتی و روانکار های با کیفیت توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب کند. کلیه محصولات ارائه شده توسط فیدار اویل، دارای استانداردهای ایمنی لازم می باشد که در زمان خرید کالا به مشتریان ارائه می گردد کافی است برای خرید روغن هیدرولیک 48 و یا انواع دیگر روغن های شرکت بهران با مشاوران ما در تماس باشید.

.

.