کسب و کارها

خرید سرور مجازی شما را پولدار می کند!

چه کسی است که دوست نداشته باشد تا با کمترین میزان زحمت و سرمایه گذاری، بیشترین سود را کسب کند؟! البته که همه دوست دارند. برای آن که بتوانید سود بیشتری کسب کنید و پولدارتر شوید، اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید، این است که هزینه هایتان را کاهش دهید. اما چگونه؟ […]

چه کسی است که دوست نداشته باشد تا با کمترین میزان زحمت و سرمایه گذاری، بیشترین سود را کسب کند؟! البته که همه دوست دارند. برای آن که بتوانید سود بیشتری کسب کنید و پولدارتر شوید، اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید، این است که هزینه هایتان را کاهش دهید.

اما چگونه؟ ما در این مقاله یک نکته پنهان مانده از چشم ها را به شما خواهیم گفت که به راحتی و به صورت مستقیم و غیر مستقیم می تواند در افزایش درامد و سود بیشتر شما، تاثیر گذار باشد.

سرور مجازی چیستاما این فوت کوزه گری چیست؟ سرور مجازی!

شاید با خودتان بگویید که سرور مجازی چگونه می تواند در افزایش درامد تاثیر گذار باشد و این عنوان که سرور مجازی شما را پولدار می کند، به نظرتان زرد باشد، اما مطمئن باشید که پس از خواندن این مقاله نظرتان کاملا عوض خواهد شد. پس همراه ما باشید.

سرور مجازی چیست؟

پیش از آن که بدانیم سرور مجازی چگونه ما را پولدار می کند، بهتر است که به مفهوم سرور مجازی بپردازیم. سرور مجازی یا vps که مخفف عبارت virtual private server به معنای یک کامپیوتر مجازی در دیتاسنتر است که ۲۴ ساعت روشن و دارای اینترنت پرسرعت است. این یک تعریف دقیق از سرور مجازی است. این یک تعریف متداول از سرور مجازی است که بیشتر اوقات آن را می شنویم؛ اما این که مفهوم آن چیست؛ با یک مثال بهتر توضیح می دهیم.

سرور اختصاصی به کمک تکنولوژی مجازی سازی تبدیل به چندین سرور می شود که هر کدام مستقل از یک دیگر هستند و کارکرد هر سرور، بر دیگری تاثیر نمی گذارد. سرور مجازی بین سرور اختصاصی و سرور اشتراکی است که شباهت زیادی به سرور اختصاصی دارد و تنها در منابع  فیزیکی، اشتراک دارد. سرور اختصاصی را مانند یک خانه ویلایی در نظر می گیریم که منابع به صورت اختصاصی در اختیار یک خانواده است.

سرور اشتراکی مانند یک مدرسه در نظر بگیرید که کلاس های مختلف دارد؛ اما در منابعی مانند دستشویی، آبخوری، بوفه و … مشترک هستند و تمامی کلاس ها بر یک دیگر تاثیر گذار هستند و مستقل از یک دیگر در استفاده از منابع نیستند.

اما برای سرور مجازی، آپارتمان را می توانیم مثال بزنیم که چندین طبقه، به صورت مستقل از یک دیگر، بر روی یک زمین ساخته شده اند و منابع هر کدام جدا از یک دیگر هستند و هیچ کدام بر دیگری تاثیر ندارد.

سرور مجازی چگونه شما را پولدار می کند؟

تا اینجا با مفهوم سرور مجازی آشنا شدید و دانستید که سرور مجازی چیست. اما این که سرور مجازی چگونه می تواند ما را پولدار کند، موضوعی است که در ادامه به آن می پردازیم.

  1. با صرفه جویی در هزینه ها

هزینه های سرور اختصاصی، بالا است و اگر شما کسب و کاری نوپا هستید، صرف هزینه برای سرور اختصاصی، می تواند برای شما عاقلانه نباشد. سرور های مجازی، امکانات سرور اختصاصی را در اختیار شما قرار می دهند، اما با هزینه های پایین تر! برآورد هزینه های سالانه سرور اختصاصی و مجازی، می تواند در درک این موضوع که سرور مجازی چه اندازه می تواند هزینه های شما را کاهش دهد، کمک کند.

  1. سرور مجازی باعث می شود بیشتر بفروشید!

سرور مجازی، سرعت سایت شما را بیشتر می کند و این یک نکته مثبت است؛ چرا که هیچ کاربری دوست ندارد زمانش را در سایتی تلف کند که برای دیدن یک صفحه باید کلی انتظار بکشد! پس کاربران بیشتری وارد سایت شما می شوند و مدت زمان زیادی را در سایت شما سپری می کنند.

سرعت سایت و مدت زمان حضور کاربران در سایت شما، یکی از فاکتورهای موتورهای جست و جو، اللخصوص گوگل، است که در رتبه بندی سایت شما تاثیر می گذارد و باعث بهبود سئو سایت شما می شود.

یعنی سایت شما در صفحه نتایج، در رتبه های اول خواهد و این به تنهایی کافیست تا کابران بیشتری وارد سایتتان شوند و شما بیشتر بفروشید! به همین راحتی می توانید با خرید سرور مجازی، فروش بیشتر و سود بیشتری را تجربه کنید.

  1. همیشه در اول صف خرید سهام باشید

زمانی که شما وارد دنیای بورس می شوید، می دانید که سرعت حرف اول را می زند! قطعی یا کندی اینترنت می تواند کلی به شما ضرر بزند؛ پس با افزایش سرعت می توانید هم جلوی ضرر ها را بگیرید و هم کلی سود کنید! آن هم تنها با کمک خریدن یک سرور مجازی بورس!

  1. در دنیای ارزهای دیجیتال عقب نمی مانید

به علت تحریم های صورت گرفته علیه کشور ما، ایرانیان نمی توانند در بایننس حسابی داشته باشد. برای آن که شما بتوانید در بایننس حسابی داشته باشید و به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید، نباید بگذارید بایننس متوجه شود که شما ایرانی هستید!

بهترین راهی که می توانید در بایننس حساب داشته باشید، استفاده از VPS است؛ چرا که با خرید یک سرور مجازی خارجی، انگار که شما یک سیستم در کشور دیگری دارید و دیگر خطر بلوکه شدن حسابتان وجود ندارد. دقت داشته باشید که استفاده از هرگونه وی پی ان، می تواند ریسک بسته شدن حساب شما را بالا ببرد؛ اما استفاده از سرور مجازی یا همان VPS یک راه امن و مطمئن است.

  1. می توانید حساب ادسنس داشته باشید

گفتیم زمانی که یک سرور مجازی خارجی خریداری می کنید، انگار که یک سیستم در یک کشور دیگر دارید. اما چرا این نکته را یاد آور می شویم؟ ادسنس یکی از راه های کسب درامد از طریق سایت و گوگل است؛ که شما میزبان تبلیغاتی می شوید که گوگل واسطه آن بین شما و کسب و کار ها است؛ اما این روش کسب درآمدی برای ایرانیان ممکن نیست. شما می توانید به کمک سرور مجازی، یکی از راه هایی که گوگل می تواند متوجه شود ایرانی هستید و حساب شما را بلوکه کند، ببندید!

سخن آخر

در این مقاله در مورد سرور مجازی و دلایلی که سرور مجازی می تواند شما را پولدار کند، صحبت کردیم. همانطور که گفتیم این یک واقعیت است و واقعا خرید سرور مجازی شما را پولدار می کند و این یک تیتر زرد نیست.

فرق نمی کند که شما تریدر در بازارهای مالی باشید یا در دنیای کریپتوکارنسی! در هر صورت شما به سرعتی بیشتر از دیگران نیاز دارید تا در زمان درست خرید و فروش کنید و این کار تنها از عهده سرور مجازی بر می آید که با صرف هزینه کم، سود بیشتری را کسب کنید.

توصیه می کنیم فوت کوزه گری ما را با دوستان خودتان به اشتراک بگذارید و در راه رشد و توسعه کسب و کارشان، چراغی روشن کنید. خوشحال می شویم نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید و به کامل شدن لیست ما کمک کنید.