کسب و کارها

با کیف پول‌های پرطرفدار ارزهای دیجیتال آشنا شوید

اگر می‌خواهید روی بیت‌ کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری سرمایه‌گذاری کنید، بهتر است یک کیف پول ارز دیجیتال مناسب انتخاب کنید. ولت‌های کریپتو به عنوان ابزاری امن برای ذخیره مدارک مالکیت، رمزها و اطلاعات شخصی، می‌توانند به شکل سخت افزار یا نرم افزار خدمات خود را به شما ارائه دهند. همچنین کیف پول‌های کریپتو […]

اگر می‌خواهید روی بیت‌ کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری سرمایه‌گذاری کنید، بهتر است یک کیف پول ارز دیجیتال مناسب انتخاب کنید. ولت‌های کریپتو به عنوان ابزاری امن برای ذخیره مدارک مالکیت، رمزها و اطلاعات شخصی، می‌توانند به شکل سخت افزار یا نرم افزار خدمات خود را به شما ارائه دهند. همچنین کیف پول‌های کریپتو کنترل بیشتری بر ارز دیجیتال شما نسبت به اکثر سرویس‌های صرافی دارند.

با داشتن یک کیف پول مناسب می‌توانید معاملات خود را ایمن، آسان و سریع در این بازار پر نوسان انجام دهید. در ادامه به معرفی کیف پول‌های مطرح کریپتوکارنسی خواهیم پرداخت.

آشنایی با کیف پول اتمیک آشنایی با محبوب‌ترین کیف پول‌های دیجیتال

کیف پول اتمیک 

کیف پول اتمیک برای استفاده از پتانسیل مبادلات اتمی و تبدیل شدن به بخشی از یک اکوسیستم غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال کاملاً پیشرفته طراحی شده است. سوآپ اتمی به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را از داخل کیف پول خود معامله کنند. کیف پول اتمی از بیش از ۵۰۰ کوین و توکن پشتیبانی می‌کند.

هدف این ولت این است که به اندازه کافی ساده باشد تا افراد، حتی بدون هیچ گونه تجربه فنی، بتوانند از آن استفاده کنند از جمله امکان این کیف پول افزودن توکن های سفارشی ERC۲۰ و تجارت کوین‌ها به صورت همتا به همتا به طور مستقیم از طریق کیف پول است. 

کیف پول کوین بیس (coinbase)

ولت کوین بیس که در ماه آوریل عرضه شد، متعلق به یکی از شناخته شده‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده است. این شرکت تجارت ارزهای رمزنگاری شده معروف از بیت کوین گرفته تا دوج کوین را پشتیبانی می‌کند برای استفاده از این ولت می‌توانید به Apple Pay و Google مراجعه کنید.

اگر در زمینه ارزهای دیجیتال تازه کار هستید، کیف پول کوین بیس ابزار خوبی برای شروع است. می‌توان آن را به صورت یک برنامه اندروید یا iOS دانلود کرد.

ولت Trezor Model T

رابط کاربری جدید Trezor Suite، اوایل این ماه عرضه شد و جایگزین اپلیکیشن Wallet Web این شرکت شد. اما Trezor مدت زیادی است که در کریپتو فعالیت دارد و در سال ۲۰۱۱ به عنوان یک شرکت تابع SatoshiLabs مستقر در چک تاسیس شد.

Trezor Suite طوری طراحی شده است که به صورت بومی روی دسکتاپ شما اجرا شود، که عموماً امنیت بیشتری نسبت به یک برنامه مبتنی بر وب ارائه می‌دهد، اگرچه می‌توانید از طریق وب سایت شرکت نیز به Trezor Suite دسترسی داشته باشید. کیف پول‌های Trezor در حال حاضر از بیش از ۱۶۰۰ کوین و توکن پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید به طور مستقیم در Trezor Suite تراکنش انجام دهید.

Exodus

Exodus یک کیف پول داغ (hot wallet) است، به این معنی که دارایی‌های شما به صورت آنلاین ذخیره می‌شوند.

کیف پول Exodus برای اجرا بر روی رایانه‌های مک، ویندوز و لینوکس طراحی شده است، اگرچه یک برنامه همراه برای دستگاه‌های Android و iOS در دسترس است. رابط کاربری دسکتاپ این ولت بسیار مناسب است و یادگیری آن آسان است. Exodus از بیش از ۱۳۰ نوع ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتر، تتر USD و dogecoin پشتیبانی می‌کند. 

اما این ولت محدودیت‌های قابل توجهی دارد: اگر می‌خواهید توکن مورد نظر خود را با دلار آمریکا خریداری کنید و آن را در کیف پول Exodus ذخیره کنید، ابتدا باید دارایی را در یک صرافی رمزنگاری مانند Coinbase خریداری کنید.

تراست ولت چگونه کار میکندتراست ولت

تراست ولت چگونه کار می‌کند؟

این ولت به عنوان پلی عمل می‌کند که شبکه‌های بلاک چین را از طریق گره‌های آن‌ها به هم متصل می‌کند. هر شبکه بلاک چین مجموعه‌ای از آدرس‌های خود را دارد که دارایی های رمزنگاری در این آدرس‌ها ذخیره و رمزگذاری می‌شوند.

تراست ولت هیچ ارز دیجیتالی را در سرورهای خود نگهداری نمی‌کند. فقط به کاربران امکان دسترسی به کیف پول خود را می‌دهد.

این یک برنامه رایگان برای استفاده است که وقتی کاربران از آن استفاده می‌کنند چیزی عایدش نمی‌شود. تمام کارمزد پردازش تراکنش‌ها به اعتبارسنجی ها یا استخراج کنندگان تعلق می‌گیرد

ولت Mycelium

Mycelium از ابتدای عصر کریپتو وجود داشته است و کیف پول Mycelium یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین کیف پول‌های بیت کوین است. این کیف پول فقط برای موبایل است، در حال حاضر نسخه دسکتاپ وجود ندارد، که از اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند.

کیف پول Mycelium رابط کاربری ساده و جذابی دارد اما از انواع کمتری از رمزارزها نسبت به سایر موارد پشتیبانی می‌کند: می‌توانید بیت کوین، اتر و توکن‌های ERC-۲۰ مانند تتر USD، کوین USD و بایننس USD را معامله کنید. همچنین در این ولت می‌توانید بیت‌کوین را مستقیماً در برنامه بخرید و بفروشید، و Mycelium به شما امکان می‌دهد بیت‌کوین را با ارز فیات معمولی بخرید.

در این مقاله سعی کردیم به معرفی اجمالی کیف پول‌های رمزارز بپردازیم. ممنون که با ما همراه بودید.