بررسی تعداد واحدها و طبقات در پروژه پاسارگاد 2

پروژه مسکونی- تجاری پاسارگاد 2 در یکی از بهترین موقعیت های مکانی منطقه 22 قرار داد و دومین فاز از برج های پاسارگاد می باشد. این پروژه توسط تعاونی شهید همت که یکی از مطمئن ترین تعاونی های ساخت و ساز در ایران است، در حال ساخت می باشد. این برج در منطقه 22، شهرک […]

پروژه مسکونی- تجاری پاسارگاد 2 در یکی از بهترین موقعیت های مکانی منطقه 22 قرار داد و دومین فاز از برج های پاسارگاد می باشد. این پروژه توسط تعاونی شهید همت که یکی از مطمئن ترین تعاونی های ساخت و ساز در ایران است، در حال ساخت می باشد. این برج در منطقه 22، شهرک راه آهن، تقاطع چهارراه هوا نیرو، گلها واقع است. زمین این پروژه در سال 1397 با مبلغ متری دو میلیون تومان خریداری شده و هم اکنون دارای ارزشی معادل متری چهارده میلیون تومان می باشد. ای پروژه به دلیل نزدیکی به دریاچه شهدای خلیج فارس، دارای یکی از بهترین موقعیت های مکانی در منطقه است و می تواند فرصت خوبی برای سرمایه گذاری و حتی سکونت باشد.

بررسی تعداد واحدها و طبقات در پروژه پاسارگاد 2 | تکنااطلاعاتی درباره سازنده پاسارگاد 2

پاسارگاد2 جزو دسته پروژه ای ساخت و ساز تعاونی ساز می باشد که توسط تعاونی شهید همت در حال ساخت می باشد. تعاونی شهید همت زیر نظر مجموعه های هوا فضای سپاه و صنایع دفاع فعالیت می کند و یکی از تعاونی های شناخته شده در ایران است. این تعاونی قبلا پروژه های پارسیا (رسا)، برج پاسارگاد میدان ساحل، پروژه میدان آب حکیمیه و بسیاری از پروژه های دیگر را با موفقیت به سرانجام رسانده و یکی از سهامداران برج اداری- تجاری آرتمیس نیز می باشد. تعاونی شهید همت، زیر مجموعه ای از 21 تعاونی سازنده سپاه (رسا) می باشد.

موقعیت مکانی پاسارگاد2

زمین پروژه پاسارگاد ۲ در شرق منطقه 22 و شهرک راه آهن قرار دارد. این برج به دو بزرگراه آزادگان شمال به جنوب و تهران-کرج و اتوبان های شهید همت، شهید خرازی و شهید حکیم دسترسی مستقیم و آسان دارد. همچنین مراکز حمل و نقل عمومی نظیر تاکسیرانی و مترو چیتگر در نزدیکی این پروژه قرار گرفته اند. این برج در نزدیکی پارک چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس می باشد. از جمله مراکز تجاری-تفریحی نزدیک برج پاسارگاد 2 می توان به مجتمع تجاری-تفریحی طوبی، رزمال و ایران مال اشاره کرد.

بررسی تعداد واحدها و طبقات پروژه پاسارگاد 2

برج پاسارگاد 2، از 3 بلوک یازده طبقه تشکیل شده است که در هر بلوک 7 طبقه مسکونی، یک طبقه لابی و دو طبقه برای پارکینگ در نظر گرفته شده است. همچنین یک طبقه تجاری نیز در هر بلوک وجود دارد. در هر طبقه مسکونی این برج، 6 واحد قرار دارد و کلا هر بلوک شامل 42  واحد مسکونی می باشد. به طور کلی در همه مجموعه پاسارگاد دو، 126 واحد مسکونی قرار دارد. واحدهای مسکونی این برج، 90 متری هستند و واحدها تجاری 10 متری می باشند. از جمله دیگر امکانات این برج می توان به لابی مجلل، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، آسانسور، شوتینگ، هلی پد، آنتن مرکزی و سیستم اعلام و اطفاء حریق اشاره کرد.

قیمت و نحوه سرمایه گذاری در پاسارگاد 2

هر کدام از واحدهای این برج با توجه به امکاناتی که دارد و اینکه در کدام طبقه قرار گرفته است، دارای قیمت متفاوتی می باشند. قیمت تمام شده ساخت واحدهای مسکونی این برج برای اعضا، متری 55 میلیون ریال است. البته این قیمت به صورت علی الحساب محاسبه شده و قیمت نهایی با توجه به ضریب طبقه و مرغوبیت واحد، در پایان کار از سوی تعاونی اعلام خواهد شد. واحدهای این برج به صورت خام و بدون کابینت تحویل مشتری داده خواهند شد و هر فردی که اقساط خود را به موقع پرداخت کن، می تواند واحد و طبقه مورد نظر خود را زودتر از سایر اعضا انتخاب نماید.

همچنین اعضا و سرمایه گذاران محترم باید جهت تحویل واحدهای خود، باقی مبلغ قرار داد ساخت را پرداخت نمایند. در حال حاضر نیز امکان خرید و فروش و یا رهن و اجاره برای مالکین و خریداران جدید وجود دارد. زمان تحویل این پروژه که از سوی تعاونی شهید همت اعلام شده است، 36 ماه می باشد.

شرایط پیش فروش پاسارگاد 2

پروژه پاسارگاد 2 چه از نظر موقعیت جغرافیایی و چه از نظر امکاناتی که دارد، فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری می باشد. این برج جزو یکی از برج های اطراف دریاچه چیتگر است. قرارداد ساخت این پروژه به صورت علی الحساب متری 7 میلیون تومان می باشد. اقساط این برج دو ماه یک بار است و تاکنون عبارت بوده است از:

  •  مرداد ماه 99: 80 میلیون تومان
  • مهر ماه 99: 50 میلیون تومان
  • آذر ماه 99: 25 میلیون تومان
  • بهمن ماه 99: 25 میلیون تومان

در حال حاضر نیز برای سرمایه گذاران جدید واریزی اول به مبلغ 680 میلیون تومان به همراه امتیاز و اقساط بندی در نظر گرفته شده است. پس از اتمام معامله و پرداخت اقساط، در زمینه های زیر از تعاونی استعلام صورت گرفته و در صورت نبودن مشکل، با یک فقره چک بانکی، امتیاز مورد نظر به شخص مورد نظر انتقال پیدا خواهد کرد. موارد مورد استعلام از تعاونی عبارتند از:

  • شخص فروشنده در قید حیات باشد.
  • شخص فروشنده مالک باشد.
  • مورد معامله جریمه نداشته باشد.
  • مورد معامله موروثی نباشد.
  • مورد معامله مهریه نباشد.
  • مورد معامله قابل انتقال باشد.