کسب و کارها

آینده ارزدیجیتال دوج کوین و شیبا چطور پیش‌بینی می‌شود؟

توکن شیبا به منظور رقابت با دوج کوین، ارز دیجیتال شیبا اینو را وارد بازار کرد. این ارز به سرعت رشد کرد و امروز یکی از مسائل اصلی سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال است. یکی از سوالات اساسی کاربران در مورد آینده توکن شیبا و دوج کوین است. در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات […]

توکن شیبا به منظور رقابت با دوج کوین، ارز دیجیتال شیبا اینو را وارد بازار کرد. این ارز به سرعت رشد کرد و امروز یکی از مسائل اصلی سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال است. یکی از سوالات اساسی کاربران در مورد آینده توکن شیبا و دوج کوین است. در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات این دو ارز بپردازیم و تحلیل‌های انجام‌شده را با شما به اشتراک بگذاریم. عناوین این مقاله عبارتند از:

  • شیبا اینو چیست؟
  • تحلیل ارزش شیبا اینو طی پنج سال آینده
  • معرفی ارز دیجیتال دوج کوین
  • آینده دوج کوین
  • نتیجه‌گیری

شیبا اینو چیست؟

شیبا اینو یکی از ارزهای دیجیتال است که با هدف رقابت با دوج کوین روانه بازار شد. این ارز با نماد سگ شیبا معرفی شده و در بازار ارز دیجیتال با همین نماد شناخته شده است. جامعه مردمی خریداران این ارز، پشتوانه اصلی آن است و به ارتش شیبا شهرت یافته است. تفاوت عمده شیبا اینو با دوج کوین مربوط به شبکه بلاک‌چین این ارز است. شیبا اینو روی شبکه بلاک‌چین اتریوم پیاده‌سازی شده و دارای توانایی‌های متفاوتی است. یکی از توانایی‌های شیبا اینو اجرای قراردادهای هوشمند است. شیبا به وسیله بلاک‌چین اتریوم، امکان فعالیت غیرمتمرکز را به دست آورده است.

تحلیل ارزش شیبا اینو طی پنج سال آینده

شیبا در سال 2021 کار خودر را در بازار ارز دیجیتال شروع کرد. این توکن بعد از معرفی چند پروژه بزرگ و مهم، رشد قیمتی مناسبی پیدا کرد. بعد از این افزایش قیمت، چند صرافی قدرتمند جهان این ارز را در فهرست توکن‌های معاملاتی خود قرار دادند. چهار ماه بعد از اینکه ارز شیبا وارد معاملات بازار شد، روند رشد این توکن تحلیل شد. در نتیجه این تحلیل که نشان می‌داد قیمت شیبا ثابت مانده، توسعه‌دهندگان این ارز به احیای آن مشغول شدند. بعد از چندین تجربه توکن‌سوزی، قیمت این ارز به سقف 0.000081  دلار رسید که بیانگر پتانسیل بالای ارز شیبا برای سرمایه‌گذاری بود.

اواخر سال 2021 دولت‌ها فشار و محدودیت‌های زیادی را روی بازار ارز دیجیتال وارد کردند و به همین دلیل تمام ارزهای دیجیتال دچار افت قیمتی شدند. اما این روند نزولی ادامه پیدا نکرد و بازار ارز دیجیتال جان دوباره گرفت. کارشناسان کریپتوکارنسی اعتقاد دارند که قیمت شیبا تا سال 2025 به 0.0001  دلار می‌رسد. ناگفته نماند که برای تمام توکن‌ها در پنج سال آینده پیش‌بینی رشد قیمتی شده اما از آنجا که شیبا از بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال این بازار است، رشد آن نیز قابل توجه خواهد بود.

برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

تیم توسعه‌دهنده ارز شیبا به آماده‌سازی این ارز برای حضور جدی‌تر در بازار مشغول است. همکاری‌های شیبا با شرکت‌های بزرگی مانند AMC و AMAZON بیانگر روند رشد این ارز دیجیتال است. کاربرانی که قصد خرید ارز دیجیتال شیبا را دارند، می‌توانند به صرافی‌های داخلی و جهانی مراجعه کرده و در این بازار جدید شانس خود را امتحان کنند.

معرفی ارز دیجیتال دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین نوعی ارز پایه است که در سال 2013 بر اساس ساختار لاکی کوین به وجود آمد. این ارز طوری طراحی شده که بتواند برای بیت کوین، لایت کوین و دیکر ارزهای پایه جایگزین مناسبی محسوب شود. از همین رو ارز دیجیتال دوج کوین شباهت زیادی به بیت کوین و بقیه ارزهای پایه دارد. این ارز امکان انجام معاملات نفر به نفر را در یک شبکه غیرمتمرکز به وجود می‌آورد. دوج کوین از الگوریتم POW استفاده کرده و قابلیت استخراج نیز دارد.

دوج کوین درست یک سال پس از تولید، توانست 60 میلیون دلار سرمایه را جذب کند. روند رشد این ارز ادامه‌دار شد و ارزش سرمایه آن در اواخر سال 2017 به یک میلیارد دلار رسید. دوج کوین نرخ انتشار بالایی دارد. تا سال 2015 صد میلیون دوج کوین استخراج شد. این ارز دیجیتال قصد دارد به عنوان پول پاداش و انعام در فضای مجازی استفاده شود. کاربران برای محتواهای جذابی که روی اینترنت قرار می‌گیرند انعامی در نظر گرفته و آن را به وسیله دوج کوین پرداخت می‌کنند. با وجود اینکه دوج کوین بر اساس پروتکل اسکریپت لایت کوین ساخته شده، اما سرعت بلاک آن یک دقیقه است و نسبت به دیگر ارزها تراکنش و تایید سریع‌تری دارد. کارمزد این ارز دیجیتال نیز بسیار پایین است. به دلایلی که توضیح داده شد، دوج کوین توانسته به یکی از ارزهای محبوب کمک‌های خیرخواهانه تبدیل شود.

برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

از آنجا که توسعه‌دهندگان زیادی روی این ارز دیجیتال کار نمی‌کنند، روند پیشرفت آن نامعلوم است. جامعه دوج کوین بیشتر توسط افراد داوطلب مدیریت می‌شود. جکسون پالمر با وجود علاقه شدیدی که به دوج کوین دارد، افزایش شدید قیمت این ارز را یک حباب می‌داند.با این حال، راس نیکول یکی از توسعه‌دهندگان این ارز ابراز کرده که در حال کار کردن روی نسخه جدید دوج کوین است که بتواند وضعیت این ارز در بازار را باثبات و امن کند.

آینده دوج کوین

به طور کلی در پیش‌بینی آینده هر کدام از ارزهای دیجیتال عوامل زیادی موثر هستند. یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر رسانه‌ها در قیمت ارزهای دیجیتال است. به عنوان مثال توییت‌های ایلان ماسک به سادگی می‌تواند در افزایش یا کاهش قیمت ارز تاثیرگذار باشد. اما برای سرمایه‌گذاری روی یک ارز دیجیتال لازم است تمام جوانب را در نظر گرفت.

دوج کوین در سال 2021 به اوج قیمت خود یعنی 0.7376 دلار رسید. در واقع با شروع سال 2021 در عرض یک روز قیمت دوج کوین بیش از 900 درصد رشد داشت. با وجود این افزایش قیمت ناگهانی این ارز، پیش‌بینی می‌شود قیمت این ارز تا سال 2025 به 40 دلار برسد. اگر بازار ارزهای دیجیتال دچار تلاطم شدید نشود، تا سال 2040 قیمت دوج کوین به مرز 900 دلار می‌رسد که رقم شگفت‌انگیزی است. کاربرانی که قصد سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال دوج کوین را دارند، بهتر است بازار ارز دیجیتال را به خوبی بررسی کرده و تحلیل‌های مختلف این بازار را مطالعه کنند.

نتیجه گیری

با توجه به بررسی تحلیل‌های صورت گرفته بر روی روند رشد ارزهای دیجیتال، ارز شیبا اینو دارای پتانسیل بسیار بالایی برای رشد است. موارد استفاده از این ارز هر روز در حال افزایش است و این موارد بیانگر احتمال رشد صعودی ارزش شیبا اینو در بازار ارزهای دیجیتال است. عده‌ای از تحلیل‌گران کریپتوکارنسی آینده را از آن شیبا اینو می‌دانند.

دوج کوین یکی از ارزهای پایه است که شباهت بسیار زیادی به بیت کوین دارد. این ارز از سرعت تراکنش بسیار بالایی برخوردار است و کارمزد تراکنش در آن نسبت به دیگر ارزها پایین است. دوج کوین به عنوان سیستم اطلاع‌رسانی در توییتر و ردیت استفاده شده و قابل استخراج است. عملیات استخراج دوج کوین به صورت انفرادی امکان‌پذیر است. کاربران می‌توانند به صورت انفرادی یا پیوستن به استخر استخراج، عملیات استخراج دوج کوین را انجام دهند. تحلیل‌های متعددی در مورد آینده این ارز دیجیتال صورت گرفته که اغلب آنها معتقدند قیمت این ارز تا سال 2025 به 40 دلار و تا سال 2040 به مرز 900 دلار می‌رسد.