تصاویر اولیه و مشخصات فنی گلکسی S21 FE 5G پیش از رونمایی فاش شد

با توجه به اینکه زمان زیادی منتظر رونمایی از گوشی S21 FE 5G هستیم و شایعات زیادی نیز درباره آن منتشر شده اکنون اطلاعات این گوشی هوشمند شامل تصاویر اولیه رسمی و مشخصات فنی آن افشا شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود را در اوایل سال […]

با توجه به اینکه زمان زیادی منتظر رونمایی از گوشی S21 FE 5G هستیم و شایعات زیادی نیز درباره آن منتشر شده اکنون اطلاعات این گوشی هوشمند شامل تصاویر اولیه رسمی و مشخصات فنی آن افشا شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود را در اوایل سال آینده میلادی رونمایی خواهد کرد. اما به لطف رندرهای رسمی و اطلاعات بازاریابی منتشر شده آن می توان مشخصات فنی کلیدی آن را در اختیار داشت. این اطلاعات توسط وب سایت CoinBRS منتشر شده است. طبق این اطلاعات گوشی جدید سامسونگ به نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز مجهز است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن در یک حفره در بالای نمایشگر قرار دارد. حسگر اثر انگشت آن نیز به صورت اپتیکال زیر نمایشگر قرار داده شده است. در پنل پشتی دوربین های سه گانه قرار دارند که دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل به همراه دو دوربین اولترا واید و تشخیص عمق قرار گرفته است.

 نکته مهم در رابطه با دوربین های پشتی حذف دوربین تله فوتو و جایگذاری تشخیص عمق به جای آن است. البته مدل دوربین ها نسبت به آنچه پیش از این درباره این گوشی منتشر شده بود متفاوت است. اما احتمالا سامسونگ با هدف کاهش هزینه ها مشخصات دوربین را در لحظه آخر تغییر داده است.

تراشه این گوشی اسنپ‌دراگون 888 و اگزینوس ۲۱۰۰ خواهد بود که در کشورهای مختلف متفاوت است. بالاترین نسخه این گوشی شامل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی آن را تامین خواهد کرد. احتمالاً زمان رونمایی از این گوشی در مراسم CES2022 خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال