تصاویر اولیه از وان پلاس ۱۰ پرو از طراحی متفاوت دوربین آن حکایت دارد

تصاویر اولیه از وان پلاس ۱۰ پرو نشان می‌دهد طراحی دوربین های پشتی آن شبیه به گلکسی اس ۲۱ اولترا است. رندر های کامپیوتری این گوشی هم اکنون پیش از عرضه فاش شده و طراحی متفاوت آن را نیز نشان می‌دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر اولیه وان پلاس ۱۰ پرو […]

تصاویر اولیه از وان پلاس ۱۰ پرو نشان می‌دهد طراحی دوربین های پشتی آن شبیه به گلکسی اس ۲۱ اولترا است. رندر های کامپیوتری این گوشی هم اکنون پیش از عرضه فاش شده و طراحی متفاوت آن را نیز نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر اولیه وان پلاس ۱۰ پرو توسط دو منبع به نام های OnLeaks و Zouton در اینترنت منتشر شده است. این تصاویر نشان می‌دهد ماژول دوربین عقب در این گوشی طرحی شبیه به گلکسی اس ۲۱ اولترا دارد. البته اندازه آن بزرگتر است و میزبان سه سنسور خواهد بود.

 طراحی پرچمدار وان پلاس پیش از عرضه فاش شده است. ماژول دوربین این گوشی نیز نسبت به گوشی‌های نسل قبل بهبود یافته و بزرگ تر شده است. البته مانند گلکسی اس ۲۱ در ترکیب با دستگاه و به صورت یک فریم قرار دارد. به نظر می‌رسد با توجه به طراحی سنسورها فضای زیادی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. وان پلاس برای قاب عقب گوشی از طراحی خاصی استفاده کرده تا کاربر بتواند به راحتی این گوشی را در دست بگیرد.

 در سمت راست بدنه نیز دکمه های تنظیم صدا و پاور قرار دارد و بر روی دکمه پاور نیز شیارهایی گذاشته شده است تا تشخیص آن از دکمه دیگر راحت تر باشد. نمایشگر وان پلاس ۱۰ پرو ۶.۷ اینچ و با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز خواهد بود. احتمالاً چیپست این گوشی پرچمدار نیز از اسنپدراگون 898 کوالکام است. باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و از فناوری شارژ سریع Warp Charge نیز پشتیبانی می‌کند. احتمالاً این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز عرضه می‌شود. وان پلاس برای گوشی پرچمدار خود به طور پیش فرض از اندروید 12 استفاده کرده است. هنوز مشخص نیست که رابط کاربری این گوشی OxygenOS خواهد بود یا ColorOS.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال