ادوبی اولین ویرایشگر ویدئوی خود را برای اندروید عرضه کرد

شرکت بزرگ ادوبی قصد دارد به سیستم‌عامل اندروید، توجه بیشتری داشته باشد و به همین جهت، اولین ویرایشگر ویدئویی خود را با اقتباس از Adobe Premiere و با نام Premiere Clip، معرفی کرد. البته باید توجه داشته باشید که پیشتر این اپلیکیشن با همین نام برای iOS عرضه شده بود و حالا کاربران اندروید نیز […]

شرکت بزرگ ادوبی قصد دارد به سیستم‌عامل اندروید، توجه بیشتری داشته باشد و به همین جهت، اولین ویرایشگر ویدئویی خود را با اقتباس از Adobe Premiere و با نام Premiere Clip، معرفی کرد. البته باید توجه داشته باشید که پیشتر این اپلیکیشن با همین نام برای iOS عرضه شده بود و حالا کاربران اندروید نیز می‌توانند از آن استفاده نمایند.

می‌توان گفت Premiere Clip در اندروید، به همان شکلیست که در iOS نیز دیده‌ایم و تفاوت خاصی میان آنها نیست. سازندگان سعی کرده‌اند نرم‌افزاری ساده و کم‌حجم را با امکانات و قدرت زیادی در اختیار کاربران قرار دهند. کاربران به کمک این نرم‌افزار می‌توانند به ویرایش ویدئوهای مختلف پرداخته، آنها را در صورت نیاز ببرند و بر روی آنها موزیک قرار دهند. برای افرادی که واقعا وقت و یا حوصله‌ی ویرایش ویدئو را نیز ندارند، این امکان وجود دارد که با قرار دادن پشت سر هم ویدئوها و یا تصاویر، به کمک خود نرم‌افزار، آنها را به یک کلیپ جذاب و دوست‌داشتنی، تبدیل نمایند.

همانطور که انتظار دارید، یکی از بهترین ویژگی‌های Premiere Clip، سازگاری و تطابق کامل با دیگر نرم‌افزارهای شرکت ادوبی است و کاربران به راحتی می‌توانند تصاویر خود را در Adobe Capture ویرایش و آن را مستقیما وارد Premiere Clip نمایند تا نتیجه‌ی کار، واقعا جذاب باشد. پروژه‌هایی که در نرم‌افزار Premiere Clip نیز ساخته می‌شوند، این قابلیت را دارند که با نسخه‌ی Desktop این نرم‌افزار یعنی Adobe Premiere، یکپارچه شده و به شما اجازه دهند تا بتوانید کارهای بیشتری را بر روی کلیپ خود پیاده کنید.

با اینکه ماه گذشته یک بروزرسانی مهم و بزرگ برای نسخه‌ی iOS از اپلیکیشن Premiere Clip عرضه شد، خبری از این بروزرسانی برای نسخه‌ی اندرویدی نیست و سازندگان سعی کرده‌اند ابتدا این نرم‌افزار را بر روی اندروید آزمایش نمایند.

به هر حال ادوبی قصد دارد دنیای گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن‌‌های آنها را همانند کامپویترها، تقوییت کرده و به کاربران کمک کند تا بتوانند کارهای بزرگ‌تری را با گوشی خود انجام دهند، و همین موضوع، دلیل اصلی عرضه‌ی Premiere Clip می‌باشد. همینطور باید اشاره کنیم که همانند دیگر نرم‌افزارهای شرکت ادوبی، استفاده از Premiere Clip بر روی اندروید کاملا رایگان است و نیاز به پرداخت هیچ پولی نیست. البته این حرکت یک کار خیرخواهانه نیست! و این موضوع برای جذب بیشتری و دعوت کاربران به استفاده از نسخه‌ی Desktop این اپلیکیشن می‌باشد.

باید در نظر داشت که هنوز اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که ادوبی آنها را برای iOS عرضه نموده و هنوز خبری از انتشار آنها برای اندروید نیست. احتمالا مهندسین قصد دارند نرم‌افزارهای خود را به صورت کامل بر روی iOS آزمایش کرده و سپس آنها را برای اندروید عرضه نمایند. Premiere Clip نیز سال گذشته در همین زمان برای iOS عرضه شده بود و حالا و پس از گذشت یک سال، شاهد عرضه‌ی آن برای سیستم‌عامل اندروید نیز هستیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال