تلگرام پریمیوم قبل از پایان ماه جاری معرفی می شود

پاول دورف به عنوان مدیرعامل تلگرام به طور رسمی از راه اندازی سرویس اشتراکی تلگرام پریمیوم تا پایان ماه جاری خبر داد. طبق گزارش های پیش از این هزینه این سرویس در ماه 4.99 دلار خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از نه سال از آغاز به کار تلگرام و […]

پاول دورف به عنوان مدیرعامل تلگرام به طور رسمی از راه اندازی سرویس اشتراکی تلگرام پریمیوم تا پایان ماه جاری خبر داد. طبق گزارش های پیش از این هزینه این سرویس در ماه 4.99 دلار خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از نه سال از آغاز به کار تلگرام و فراهم کردن بستر مناسب تعامل توسط این شبکه اجتماعی اکنون تلگرام قصد دارد قابلیت های جدیدی را در در قالب سرویس اشتراکی تلگرام پریمیوم به کاربران عرضه کند. به طور مثال کاربران در این سرویس به قابلیت‌هایی مانند فضای ابری نامحدود دسترسی خواهند داشت. با توجه به به پیشرفتهای هر نسخه جدید و هزینه های آن، این شرکت سال گذشته نمایش تبلیغات را در پلتفرم خود آغاز کرد. اگرچه تلگرام توانست از این طریق درآمدهای خود را بالا ببرد اما به نظر می رسد همچنان به درآمد بیشتر نیاز دارد. در چند ماه اخیر نیز خبرهایی در مورد اضافه کردن سرویس اشتراکی به طور ماهانه و ارائه قابلیت های اختصاصی به کاربران منتشر شده بود.

چند روز پیش نیز جزئیات دقیق تری از سرویس پولی تلگرام منتشر شد و اکنون مدیر عامل این پیام رسان به طور رسمی این اخبار را تایید کرده است. به گفته وی زمان معرفی آن نیز پیش از پایان ماه جاری میلادی خواهد بود. پاول دورف در کانال تلگرامی خود طی بیانیه ای اعلام کرد این پیام رسان توانسته است در سال‌های اخیر قابلیت های بی رقیب به کاربران ارائه کند. به گفته وی در صورت حذف محدودیت ها برای کلیه کاربران شاهد افزایش هزینه سرور و ترافیک در تلگرام خواهند بود. به طوری که دیگر این پیام رسان نمی تواند برای همه کاربران در دسترس باشد.

 به همین دلیل مدیران این شبکه اجتماعی تلاش کردند تا قابلیت های فعلی را به صورت رایگان نگه دارند و برخی دیگر از محدودیت ها را تنها به شرط تهیه سرویس اشتراکی کاهش دهند. هنوز قابلیت های جدید این سرویس به طور رسمی تایید نشده است. اما به گفته دورف تلگرام پریمیوم سرویسی خواهد بود که قابلیت ها با سرعت و منابع اضافی در دسترس خواهد بود. همچنین کاربران این سرویس می‌توانند زودتر از بقیه کاربران قابلیت های جدید را دریافت کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال