ترامپ اعلام کرد پس از تیک تاک به دنبال فشار به دیگر شرکت های چینی است

ترامپ اعلام کرده است پس از تیک تاک اکنون قصد دارد فشار بیشتری را به دیگر شرکت‌های چینی مستقر در امریکا مانند علی بابا وارد کند. ترامپ در کنفرانس خبری اخیر گفته است در حال بررسی شرکت‌های چینی دیگر مانند علی‌بابا است و امکان ممنوعیت این کمپانی ها وجود دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

ترامپ اعلام کرده است پس از تیک تاک اکنون قصد دارد فشار بیشتری را به دیگر شرکت‌های چینی مستقر در امریکا مانند علی بابا وارد کند. ترامپ در کنفرانس خبری اخیر گفته است در حال بررسی شرکت‌های چینی دیگر مانند علی‌بابا است و امکان ممنوعیت این کمپانی ها وجود دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ترامپ پیش از این با وارد کردن فشارهای زیاد به شرکت باید دنس این شرکت را مجبور کرد تا بخشی از مالکیت خود را به کمپانی آمریکایی واگذار کند. دلیل این امر نیز نگرانی های امنیتی از سوی دولت ایالات متحده عنوان شده است و هم اکنون طبق دستور اطلاعاتی این شرکت تنها ۹۰ روز فرصت دارد.

در حال حاضر باید دنس برای واگذاری بخشی از سهام خود به مایکروسافت با این شرکت مذاکره کرده است. فشارهای ترامپ به شرکت های چینی از زمان آغاز ریاست جمهوری وی آغاز شده و بزرگترین قربانی این شرکت‌ها نیز هواوری بوده است. بیش از یکسال است که هواوی به دلیل تحریم ها نمی تواند با کمپانی‌های آمریکایی مانند گوگل همکاری کند. در آخرین تحریم این شرکت نیز امکان تهیه تراشه از شرکت TSMC توسط هواوی نیز وجود ندارد و احتمالا گوشی های میت 40 هواوی آخرین نسل از گوشی های هواوی خواهد بود که از چیپست های کرین شرکت TMSC استفاده کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال