تصاویر اولیه از Galaxy Tab A8 سامسونگ پیش از عرضه رونمایی شد

پیش از این رندرهای مربوط به گلکسی تب ای ۸ سامسونگ از سری تبلت های اقتصادی این شرکت به صورت سه بعدی فاش شده بود. گزارش‌های اخیر نیز نشان می دهد این تبلت ماه آینده به صورت انبوه عرضه می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گلکسی تب ای ۸ از سری تبلت […]

پیش از این رندرهای مربوط به گلکسی تب ای ۸ سامسونگ از سری تبلت های اقتصادی این شرکت به صورت سه بعدی فاش شده بود. گزارش‌های اخیر نیز نشان می دهد این تبلت ماه آینده به صورت انبوه عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گلکسی تب ای ۸ از سری تبلت های اقتصادی سامسونگ با نمایشگر 10.5 اینچی ال سی دی و قیمت ۲۶۰ دلار از ماه آینده در بازار موجود می شود. طبق گزارش منتشر شده توسط جی اس ام آرنا به زودی شاهد رونمایی از این تبلت خواهیم بود. همچنین یک افشاگر معروف به نام ایوان بلاس نیز تصاویری از این تبلت پیش از رونمایی منتشر کرده است.

پس از اینکه برای اولین بار رندر های سه بعدی از این تبلت منتشر شده بود. مشخصات فنی آن نیز با جزئیات کامل ارائه شد. این تبلت به یک نمایشگر 10.5 اینچی ال سی دی با نرخ نوسازی 90 هرتز و مجهز به فناوری دالبی اتموس در بلندگو های چهارگانه مجهز خواهد بود. تراشه به کار رفته شده در این تبلت نیز از نوع Unisoc Tiger T618 خواهد بود و احتمالاً در دو نسخه یکی با قابلیت وای فای و دیگری LTE به بازار عرضه می شود.

 راس یانگ، مدیرعامل زنجیره تامین صنعت نمایشگر گفته است: این تبلت در اواسط دسامبر به تولید انبوه خواهد رسید. تولید دیگر تبلت های این شرکت به نام های گلکسی تب اس ۸ پلاس و گلکسی تب اس 8 اولترا نیز از اواخر ژانویه آغاز خواهد شد. این تبلت ها احتمالا به صفحه نمایش اولد مجهز هستند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال