قیمت و مشخصات آیفون ۱۴ مکس پیش از رونمایی فاش شد

طبق روال سال‌های اخیر احتمالاً امسال نیز اپل از آیفون جدید ۱۴ رونمایی خواهد کرد. تنها تفاوت آن حذف مدل مینی خواهد بود که نسخه مکس قرار است به جای آن به بازار عرضه شد. پیش از رونمایی اپل اکنون مشخصات مربوط به آیفون ۱۴ مکس نیز منتشر شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

طبق روال سال‌های اخیر احتمالاً امسال نیز اپل از آیفون جدید ۱۴ رونمایی خواهد کرد. تنها تفاوت آن حذف مدل مینی خواهد بود که نسخه مکس قرار است به جای آن به بازار عرضه شد. پیش از رونمایی اپل اکنون مشخصات مربوط به آیفون ۱۴ مکس نیز منتشر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هدف اپل از تولید گوشی آیفون مینی حضور در بازار گوشی های کامپکت بود. اما از سال گذشته استقبال پایین کاربران باعث حذف مدل مینی آیفون‌ها شد اما به جای آن قرار است آیفون ۱۴ مکس وارد بازار شود.

پیش از رونمایی اپل یک حساب توییتری به نام Shadow_Leak برخی مشخصات و قیمت گوشی جدید اپل را اعلام کرده است. این منبع مدعی شد اپل در این گوشی از تراشه A15 Bionic استفاده می کند و در مدل پرو نیز از چیپ بهره A16 Bionic خواهد برد. طبق اطلاعات منتشر شده آیفون ۱۴ مکس مجهز به ۶ گیگابایت رم و با دو حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

 همچنین این محصول دارای نمایشگر ۶.۶۸ اینچی است که به نرخ رفرش ۹۰ هرتز مجهز است. البته نسبت به مدل های پرو با ۱۲۰ هرتز در رده پایین تری قرار میگیرد. دیگر مشخصات آن وجود دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲مگاپیکسلی و همچنین قرار گیری فیس آیدی و ناچ بالای نمایشگر خواهد بود. به گفته این منبع قیمت نسخه پایین گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مبلغ ۸۹۹ دلار است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال