اپلیکیشن ویرایش عکس محبوب “پریسما” سرانجام برای اندروید عرضه شد

پریسما، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس به شمار می‌آید که کاربران iOS با آن به خوبی آشنایی دارند. حالا این برنامه‌ی محبوب، برای اندروید نیز در دسترس است و کاربران از همین امروز می‌توانند آن را از گوگل‌پلی دانلود کنند. اگر تاکنون اسم این اپلیکیشن به گوش‌تان نخورده و یا با آن آشنایی زیادی […]

پریسما، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس به شمار می‌آید که کاربران iOS با آن به خوبی آشنایی دارند. حالا این برنامه‌ی محبوب، برای اندروید نیز در دسترس است و کاربران از همین امروز می‌توانند آن را از گوگل‌پلی دانلود کنند.

اگر تاکنون اسم این اپلیکیشن به گوش‌تان نخورده و یا با آن آشنایی زیادی ندارید باید بگوییم که Prisma، تمامی تصاویر شما را با داشتن 36 فیلتر مختلف، به نقاشی‌های زیبا تبدیل می‌کند. این اپلیکیشن 36 فیلتر مختلف را در خود گنجانده که با آن‌ها می‌توانید تصاویر متفاوتی را از خود و دنیای پیرامون خود ثبت کنید. فیلترهای تعبیه شده در این برنامه، تنظیمات مختلفی را نیز دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، میزان شدت استفاده از فیلترها را مشخص کرده و بر روی تصویر خود قرار دهید. از امکانات دیگر این برنامه، می‌توان به اشتراک‌گذاری سریع در شبکه‌های اجتماعی و تبدیل عکس‌های شما به شکل مربع اشاره کرد. این برنامه فعلا رایگان است و برای استفاده از تمامی فیلترهای آن، نیازی به پرداخت درون‌برنامه‌ای هم نخواهید داشت.

prisma-04

در ابتدا ممکن است برای استفاده از فیلترهای این برنامه به مشکل برخورید؛ برای مثال برای استفاده از یک فیلتر به‌خصوص، باید بر روی آن چند بار ضربه بزنید و بعد از آن‌هم، ممکن است به زمان زیادی نیاز باشد تا آن فیلتر، بر روی عکس شما نمایان شود. باوجود 36 فیلتر مختلف در این برنامه، امتحان کردن تمامی موارد ممکن است کمی زمان‌بر باشد اما هنگامی که یک فیلتر بر روی عکس قرار گرفت، بازگشت به آن خیلی سریع صورت می‌گیرد و پیش‌نمایش تصویر در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار کاربر قرار می‌گرد.

prisma-02 prisma-01

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال