پیام های خصوصی در توییتر به قابلیت رمزنگاری سرتاسری مجهز می‌شوند

کد اپلیکیشن موبایل توییتر از اضافه شدن قابلیت رمزنگاری سرتاسری برای پیام های خصوصی در این پلتفرم خبر می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توییتر روی قابلیت رمزنگاری دوطرفه کار می کند تا روی پیام های خصوصی اعمال کند. گفتنی است رمزنگاری پیام ها نیز یکی از برنامه های جاه طلبانه […]

کد اپلیکیشن موبایل توییتر از اضافه شدن قابلیت رمزنگاری سرتاسری برای پیام های خصوصی در این پلتفرم خبر می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توییتر روی قابلیت رمزنگاری دوطرفه کار می کند تا روی پیام های خصوصی اعمال کند. گفتنی است رمزنگاری پیام ها نیز یکی از برنامه های جاه طلبانه ماسک برای توییتر محسوب میشود.

جین مانچون وانگ، با عنوان یک توسعه دهنده در توییت خود به بازگشت رمزنگاری سرتاسری برای پیام های خصوصی در توییتر اشاره کرد. وی تصویری از کدهای اپ توییتر را نیز منتشر کرد.

پس از انتشار این توییت و اعلام وجود نشانه هایی از این قابلیت در نسخه اندروید، ایلان ماسک نیز در پاسخ ایموجی چشمک زدن ارسال کرد و بدین ترتیب وجود این قابلیت را تایید کرد. آغاز کار روی رمزنگاری پیام های خصوصی از سال ۲۰۱۸ در توییتر آغاز شد. اما تا پیش از ورود ماسک نتیجه آن مشخص نشده بود. اما بنظر می رسد این شبکه اجتماعی با حضور ماسک قصد دارد این ویژگی را به مرحله عملیاتی درآورد.

ماسک پیش از این از علاقه خود به تبدیل کردن توییتر به یک سوپر اپلیکیشن مانند وی چت گفته بود که علاوه بر پیام رسانی، برای پرداخت ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. با اضافه شدن این قابلیت به توییتر، این شبکه اجتماعی را نیز در کنار دیگر شبکه های اجتماعی مانند واتس اپ و سیگنال قرار می دهد.

ماسک از رمان ورود به توییتر تاکنون تغییرات زیادی را در ای شرکت ایجاد کرده است.تغییر سرویس توییتر بلو، اخراج کارمندان و حتی قطع کردن صدای منتقدان ناز جمله اقدامات وی بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال