مسافران خصوصی ایستگاه فضایی بین المللی سفر خود را آغاز کردند

روز گذشته چهار فضانورد خصوصی سفر خود به ایستگاه فضایی بین المللی را آغاز کردند. این چهار فضانورد با کمک موشک فالکون ۹ شرکت اسپیس ایکس سفر ۱۰ روزه خود را به ایستگاه فضایی انجام دادند که با همراهی یک فضانورد سابق ناسا انجام گرفت. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در این ماموریت به […]

روز گذشته چهار فضانورد خصوصی سفر خود به ایستگاه فضایی بین المللی را آغاز کردند. این چهار فضانورد با کمک موشک فالکون ۹ شرکت اسپیس ایکس سفر ۱۰ روزه خود را به ایستگاه فضایی انجام دادند که با همراهی یک فضانورد سابق ناسا انجام گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در این ماموریت به سمت ایستگاه فضایی یک فضانورد سابق ناسا به نام مایکل لوپز و سه نفر دیگر به نام های لری کانر به همراه مارک پتی و ایتان استیبه به عنوان مسافران خصوصی حضور دارند. سفر این فضانوردان با کمک موشک فالکون ۹ شرکت اسپیس ایکس از مرکز فضایی کندی ناسا انجام گرفت.

 سه نفر از چهار فضانورد به طور خصوصی در این پرواز حضور پیدا کردند و قرار است حدود ۸ روز در ایستگاه فضایی اقامت کنند. پیش از پرواز نیز ساعت ها تمرین برای این ماموریت انجام گرفته است. موشک فالکون ۹ توانست پس از این ماموریت نیز با موفقیت روی سکوی شناور در دریا فرود آید و با موفقیت آن را به پایان برساند. پس از حدود ۱۲ دقیقه از پرتاب نیز با جدا شدن کپسول کرو دراگون مسیر فضانوردان به سمت ایستگاه فضایی ادامه پیدا کرد.

پرواز روز گذشته ساعت ۱۹ و ۴۷ دقیقه به وقت تهران انجام شد. به گفته ناسا این چهار فضانورد روز نهم آوریل ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران به ایستگاه فضایی متصل خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال