گردشگران خصوصی ایستگاه فضایی آثار هنری دیجیتال تولید می کنند

گردشگران فضایی حاضر در ایستگاه فضایی بین المللی که اولین پرواز خصوصی آنها محسوب می‌شود قصد دارند از ماموریت خود در ساخت آثار هنری دیجیتال استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مسافران اولین پرواز تمام خصوصی به ایستگاه فضایی بین المللی روز شنبه نهم آوریل به این ایستگاه رسیدند. شرکت اکسیوم […]

گردشگران فضایی حاضر در ایستگاه فضایی بین المللی که اولین پرواز خصوصی آنها محسوب می‌شود قصد دارند از ماموریت خود در ساخت آثار هنری دیجیتال استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مسافران اولین پرواز تمام خصوصی به ایستگاه فضایی بین المللی روز شنبه نهم آوریل به این ایستگاه رسیدند. شرکت اکسیوم اسپیس وظیفه سازماندهی این ماموریت را برعهده داشت. از طرفی موشک شرکت اسپیس ایکس نیز در آن استفاده شد. این افراد در اقامت ۸ روزه خود قصد دارند مهارت‌های هنری خود را به صورت دیجیتال عرضه کنند. به عنوان مثال مایک لوپز قصد دارد پس از تجربه شخصی اثر نمای کلی آن را به صورت یک قطعه هنری از فضا نمایش دهد. اثر نمای کلی همان نمای کلی سیاره زمین و تماشای آن از منظر فضا است.

دیگر مسافر این پرواز خصوصی به نام مارک پتی نیز قصد دارد با هدف نشان خود در این ماموریت یک قطعه هنری دیجیتالی بسازد. دیگر گردشگران نیز هر کدام با الهام از پیام وحدت صلح و امید قطعه هنری را به همراه خود خواهند آورد. قرار است این آثار هنری اعضای ماموریت به صورت NFT در بازار اکسیوم اسپیس در دسترس قرار بگیرد. ان اف تی یا همان توکن غیر قابل معاوضه نوعی از وسایل دیجیتالی محسوب می شود که تنها یک واحد ارزش را نشان می دهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال