احتمالاً در سال ۲۰۲۶ باید منتظر آیفون تاشو باشیم

در حال حاضر ابهامات زیادی در مورد سبک طراحی اولین آیفون تاشو وجود دارد حتی زمان معرفی آن نیز به طور دقیق مشخص نشده است. برخی گزارش‌های جدید مدعی هستند این محصول زودتر از انتظار عرضه شده و احتمالاً در سال ۲۰۲۶ باید منتظر عرض اولین آیفون تاشا شرکت اپل باشیم. به گزارش سرویس اخبار […]

در حال حاضر ابهامات زیادی در مورد سبک طراحی اولین آیفون تاشو وجود دارد حتی زمان معرفی آن نیز به طور دقیق مشخص نشده است. برخی گزارش‌های جدید مدعی هستند این محصول زودتر از انتظار عرضه شده و احتمالاً در سال ۲۰۲۶ باید منتظر عرض اولین آیفون تاشا شرکت اپل باشیم.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون نظرات متفاوتی درباره اولین گوشی تاشو اپل توسط منابع مختلف منتشر شده است با این حال همه آنها زمان معرفی محصول را سال ۲۰۲۷ می‌دانستند. اما گزارش جدیدی در این باره منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالاً اپل یک سال زودتر نسبت به پیش‌بینی‌ها قصد دارد این گوشی را در سال ۲۰۲۶ عرضه کند.

تمامی خبرهای مربوط به گوشی تاشو اپل در حالی منتشر می‌شود که سامسونگ به عنوان رقیب گوشی‌های آیفون از مدت‌ها پیش در بازار گوشی‌های تاشو حضور داشته و بسیاری از شرکت‌های چینی نیز از چند سال گذشته به این بازار ملحق شدند. اپل هنوز هیچ محصولی با نمایشگر تاشو معرفی نکرده اما پتنت‌هایی در این زمینه توسط اپل به ثبت رسیده است.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد طراحی این محصول منتشر نشده و مشخص نیست این گوشی دارای طراحی صدفی مانند محصولات سامسونگ خواهد داشت یا طراحی آن مشابه گلکسی زد فولد خواهد بود. زیرا اپل پتنت‌هایی برای هر دو سبک طراحی کرده و ممکن است دو نوع آیفون تاشو روانه بازار شود.

هنوز وجود چنین محصولاتی توسط اپل به طور رسمی تایید نشده است اما گزارش‌های فراوان نشان می‌دهد احتمالاً این محصولات وجود داشته و ممکن است به زودی شاهد عرضه آن باشیم. البته احتمال اینکه این محصول نیز مانند خودروی اپل سرنوشت مشابهی داشته باشد زیاد است. در صورتی که اپل بخواهد گوشی تاشو خود را در 2026 منتشر کند، احتمالا رقابت سختی را با نسل 6 گشی های سامسونگ در پیش خواهد داشت. هنوز خبرهای منتشر شده توسط اپل مورد تایید قرار نگرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال