احتمالا iOS 17 با تغییرات ویژه از راه می رسد

با وجودی که پیش از این اعلام شده بود iOS 17 بدون تغییرات خاصی منتشر می‌شود اما به نظر می‌رسد اپل با تغییر استراتژی خود قصد دارد این سیستم عامل را با چند ویژگی جدید منتشر کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اخبار منتشر شده توسط خبرگزاری بلومبرگ اپل در توسعه […]

با وجودی که پیش از این اعلام شده بود iOS 17 بدون تغییرات خاصی منتشر می‌شود اما به نظر می‌رسد اپل با تغییر استراتژی خود قصد دارد این سیستم عامل را با چند ویژگی جدید منتشر کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اخبار منتشر شده توسط خبرگزاری بلومبرگ اپل در توسعه iOS ۱۷ تغییر رویه داده و چند قابلیت جدید را به آن اضافه کرده است. بنابراین امسال آی او اس ۱۷ نسبت به سال گذشته به روز رسانی جدید تری را همراه خواهد داشت. مارک گورمن از بلومبرگ میگوید تغییر استراتژی اپل باعث شده است تا این شرکت سیستم عامل خود را با شیوه متفاوتی توسعه داده و منتشر کند. این در حالی است که پیش از این گورمن اعلام کرد اپل به دلیل تمرکز روی هدست های واقعیت ترکیبی قصد ندارد تغییراتی روی iOS17 ایجاد کند.

به گفته گورمن در ابتدا قرار بود اپل آی او اس ۱۷ را تنها با بهبود عملکرد و رفع برخی باگ ها منتشر کند. اما به نظر می رسد تصمیم اپل عوض شده است. با توجه به تغییرات ایجاد شده در برنامه های اپل احتمالاً سیستم عامل آی او اس ۱۷ با قابلیت های جدید به دست کاربران می‌رسد. اما نمی توان این تغییرات را در حد و اندازه iOS۱۶ دانست. زیرا نسخه قبلی مهمترین به‌روزرسانی‌های تاریخ iOS بوده است. به گفته اپل آی او اس ۱۷ با قابلیت های مد نظر کاربران که پیش از این درخواست کرده بودند از راه میرسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال