احتمالاً وان پلاس نورد واچ در ۵ مدل عرضه خواهد شد

تصاویر منتشر شده از وان پلاس نورد نشان می‌دهد این ساعت هوشمند در پنج مدل عرضه می شود. علاوه بر آن از طریق این تصاویر می توان با طراحی این ساعت های هوشمند نیز آشنا شد.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دومین ساعت هوشمند وان پلاس موسوم به وان پلاس واچ به […]

تصاویر منتشر شده از وان پلاس نورد نشان می‌دهد این ساعت هوشمند در پنج مدل عرضه می شود. علاوه بر آن از طریق این تصاویر می توان با طراحی این ساعت های هوشمند نیز آشنا شد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دومین ساعت هوشمند وان پلاس موسوم به وان پلاس واچ به زودی رونمایی خواهد شد‌. پیش از این وان پلاس اولین ساعت خود را از این برند را در سال ۲۰۲۱ عرضه کرده بود. اکنون خبرهایی در مورد نسل بعدی این ساعت های هوشمند منتشر شده است با توجه به قرارگیری نام این محصول در وب سایت رسمی وان پلاس احتمالاً زمان معرفی آن نیز نزدیک است.

 اخیراً رندرهای جدیدی نیز از این ساعت هوشمند منتشر شده که برخی جزئیات و حتی ویژگی‌های آن را ارائه می‌کند. یک افشاگر به نام موکول شارما این تصاویر را به اشتراک گذاشته است که می توان به صورت دقیق تر طراحی و امکانات آن را مشاهده کرد.

طبق گزارش 91mobiles رندرهای وان پلاس نورد واچ نشان می‌دهد این ساعت هوشمند احتمالا در ۵ نسخه عرضه خواهد شد. سه نسخه آن دارای صفحه دایره ای و دو مدل دیگر به نمایشگر مستطیل شکل مجهز است. هنوز زمان عرضه‌ی این محصولات مشخص نشده است اما به گفته شارما ۵ ساعت جدید وان پلاس احتمالاً در حدود قیمت ۶۳ دلار خواهند بود. همچنین این ساعت ها به قابلیت GPS نیز مجهز خواهند بود.

طبق تصاویر دو دکمه در لبه سمت راست این محصول قرار دارد و خطوط دایره شکل نشان دهنده مقاومت این ساعت است. زیرا در مدل دیگر با طراحی دایره ای خطوط دایره ای به عنوان لبه محافظ وجود ندارد. این ساعت اکنون گواهیBIS را دریافت کرده و برخی آزمایش های داخلی آن نیز در هند در حال انجام است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال