احتمالا نمایشگر آیفون های ۱۶ پرو و ۱۶ پرومکس بزرگتر می‌شود

یک افشاگر نمایشگرهای موبایل مدعی است اپل در آیفون های آینده از نمایشگرهای بزرگتر استفاده خواهد کرد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، راس یانگ، تحلیلگر نمایشگر موبایل در مورد آیفون های بعدی اپل گفته است احتمالا آنها به یک نمایشگر با نسبت تصویر ۱۹.۶:۹ مجهز خواهند بود. این تغییرات توسط اپل در […]

یک افشاگر نمایشگرهای موبایل مدعی است اپل در آیفون های آینده از نمایشگرهای بزرگتر استفاده خواهد کرد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، راس یانگ، تحلیلگر نمایشگر موبایل در مورد آیفون های بعدی اپل گفته است احتمالا آنها به یک نمایشگر با نسبت تصویر ۱۹.۶:۹ مجهز خواهند بود. این تغییرات توسط اپل در سال ۲۰۲۵ روی گوشی های آیفون ۱۷ انجام میشود.

در حال حاضر آیفون ۱۴ با نسبت تصویر ۱۹.۵: ۹ عرضه میشوند. احتمالا این نسبت در خانواده آیفون ۱۵ نیز استفاده خواهد شد. به نظر می رسد تغییرات عنوان شده در آیفون ۱۶ پرو و پرومکس انجام میشود. در این صورت با گوشی های آیفون با بدنه ای کشیده روبرو خواهیم بود.

تاکنون بارها در شایعات مختلف در مورد تغییرات مربوط به نمایشگر آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرومکس اشاره شده بود. اما هرگز نسبت تصویر آنها را بیان نکرده بودند. طبق گزارش منتشر شده توسط مک رومرز، راس یانگ این بار نسبت دقیق و ابعاد گوشی های آیفون ۱۶ پرو و پرومکس را اعلام کرد. نمایشگرهای آنها نیز به ترتیب ۶.۲۷ و ۶.۸۶ اینچ خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال