احتمالا آیفون تاشو با قیمت ۲۵۰۰ دلار عرضه می شود

یک تحلیلگر دنیای موبایل پیش بینی کرد احتمالا گوشی تاشو اپل با قیمت ۲۵۰۹ دلار به فروش می رسد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به شایعاتی که اخیرا در مورد تمرکز اپل روی تولید گوشی تاشو منتشر شده است، یک تحلیلگر مدعی شد اهالی کوپرتینویی آیفون تاشو را با قیمت […]

یک تحلیلگر دنیای موبایل پیش بینی کرد احتمالا گوشی تاشو اپل با قیمت ۲۵۰۹ دلار به فروش می رسد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به شایعاتی که اخیرا در مورد تمرکز اپل روی تولید گوشی تاشو منتشر شده است، یک تحلیلگر مدعی شد اهالی کوپرتینویی آیفون تاشو را با قیمت ۲۵۰۰ دلار عرضه خواهند کرد. این درحالیست که سامسونگ اولین گوشی پرچمدار تاشو خود را با قیمت ۱۹۸۰ دلار عرضه کرده بود و در مقایسه با آن گوشی اپل بسیار گرانتر است.

بن وود از CCS Insight در گفتگو با CNBC درباره عرضه آیفون تاشو توسط اپل گفت این اقدام می تواند برای اپل پر ریسک و خطرناک باشد. علاوه بر هزینه میلیاردها دلار برای تحقیق و توسعه، قیمت گذاری آن نیز باید یه گونه ای باشد که قیمت آیفون های غیذچرتاشو از آن تاثیر نپذیرد. در حال حاضر گرانترین گوشی اپل آیفون ۱۴ پرومکس با مشخصات حداکثری ۱۵۹۹ دلار است.

به گفته وی درصورت بروز مشکل در آیفون های تاشو اپل، به دلیل برتری این شرکت در بازار، طرفداران آن دچار شوک خواهند شد. به گفته این تحلیلگر، در نهایت اپل به اجبار باید به سمت تولید این آیفون ها برود. زیرا گوشی های تاشو کم کم در بین کاربران به محبوبیت می رسد.

از دلایل تاخیر آیفون تاشو توسط اپل، در وهله اول اولویت سود آوری برای این شرکت است. تحلیلگر مینگ چی کو نیز سال گذشته اعلام کرده بود در صورت ورود اپل به بازار گوشی های تاشو، حتما موفق خواهد شد. بطوری که قادر است تا ۲۰ میلیون دستگاه در سال تولید کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال