احتمالاً آیفون ۱۵ پرو با ترکیب رنگ زرشکی نیز عرضه می‌شود

یکی از منابع آگاه در پست منتشر شده خود احتمال عرضه آیفون ۱۵ پرو با ترکیب رنگ زرشکی را اطلاع رسانی کرد. این منبع آگاه اعلام کرد احتمالاً آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس نیز دارای ترکیب رنگ جدیدی از سبز خواهند بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این و درست […]

یکی از منابع آگاه در پست منتشر شده خود احتمال عرضه آیفون ۱۵ پرو با ترکیب رنگ زرشکی را اطلاع رسانی کرد. این منبع آگاه اعلام کرد احتمالاً آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس نیز دارای ترکیب رنگ جدیدی از سبز خواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این و درست یک ماه پس از سال میلادی جدید خبرهایی در مورد رنگ قرمز جدید برای آیفون منتشر شده بود در آن زمان نیز به رنگ زرشکی و استفاده از آن در آیفون ۱۵ پرو اشاره شد.

اکنون یک منبع آگاه دیگر نیز این موضوع را بیان کرده است. این فرد پیش از این اطلاعاتی را در مورد رنگ بنفش و به کارگیری آن در آیفون ۱۴ پرو نیز منتشر کرده بود. وی در پست منتشر شده اعلام کرد احتمالاً آیفون ۱۵ پرو دارای رنگ زرشکی کمی روشن‌تر از بنفش تیره مربوط به آیفون ۱۴ پرو خواهد بود. همچنین به گفته وی رنگ جدید سبز نیز برای آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس به کار گرفته می‌شود.

پیش از این نیز گزارش‌هایی حاکی از تلاش اپل روی توسعه رنگ‌های آبی روشن و صورتی برای مدل‌های آیفون منتشر شده بود. احتمالاً کاربران نیز به رنگ‌های جدید توجه ویژه‌ای نشان خواهند داد. اطلاعات تایید نشده از ساخت آیفون ۱۵ پرو با بدنه ای از جنس تیتانیوم خبر داده بودند.

این در حالی است که اپل از سال‌ها پیش برای ساخت اپل واچ از تیتانیوم استفاده می‌کند. هنوز مشخص نیست تصمیم نهایی اپل در مورد آیفون ۱۵ پرو چه خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال