مشکلات در تولید یکی از قطعات ساعت‌ هوشمند اپل باعث تاخیر در عرضه آن شد

با توجه به خبری که امروز توسط خبرگزاری وال‌استریت منتشر شده، مشکلات تولید موتور ساعت‌ هوشمند اپل سبب شده تا عرضه‌ی سفارشات این محصول، کمی به تعویق بیفتتد. اپل برای اینکه مشکلی در این مورد نداشته باشد، از دو کمپانی AAC Technologies و Nidec of Japan برای تولید این موتورهای کمک گرفته اما به نظر […]

با توجه به خبری که امروز توسط خبرگزاری وال‌استریت منتشر شده، مشکلات تولید موتور ساعت‌ هوشمند اپل سبب شده تا عرضه‌ی سفارشات این محصول، کمی به تعویق بیفتتد. اپل برای اینکه مشکلی در این مورد نداشته باشد، از دو کمپانی AAC Technologies و Nidec of Japan برای تولید این موتورهای کمک گرفته اما به نظر می‌رسد، همچنان مشکلات پابرجاست.

البته اخباری جالب از داخل اپل نیز به گوش می‌رسد که اذعان دارد، موتورهایی که توسط AAC Technologies تولید شده‌اند، پس از مدت کوتاهی خراب می‌شوند و شرکت اپل نیز برای جلوگیری از عرضه شدن ساعت‌هایی که در آنها از این موتورها استفاده می‌شود، بسیاری از این ساعت‌ها را از بین برده است. به همین دلیل، هم‌اکنون همکاری شرکت اپل با Nidec بسیار بیشتر از گذشته شده اما این شرکت به تنهایی، قادر نیست تا موتوهایی را که اپل می‌خواهد، در زمان مشخص شده تولید نماید.

موتورهای Taptic Engine با فعالیتی که دارند، حسی را به دارندگان ساعت هوشمند اپل القاء می‌کنند که گویی ساعت آنها در حال تیک‌تیک کردن می‌باشد. عملکرد آن نیز به این صورت است که این موتور، یک میله‌ی کوچک را به حرکت درآورده و سبب می‌شود تا به عقب و جلو حرکت کند و همین موضوع، صدای تیک‌تیک کردن را خلق می‌کند. البته این تنها قابلیت این موتور نبوده و کاربران می‌توانند از آن به عنوان یک شمارشگر ضربان قلب نیز استفاده نمایند.

به خاطر اینکه تولید این موتورها توسط شرکت ژاپنی Nicdec کمی طول خواهد کشید، اپل به دیگر تولیدکنندگان این ساعت هوشمند اعلام کرده که تولیدات را با سرعت کمتری تا ماه ژوئن انجام دهند. رئیس بخش خرده‌فروشی اپل، خانم Angela Ahrendts اعلام کرده که ساعت هوشمند اپل از ماه می در اختیار خرده‌فروشان مختلف قرار خواهد گرفت. وی اشاره کرد که تمامی افرادی که هم‌اکنون ساعت هوشمند اپل را پیش‌خرید نمایند، تا ماه ژوئن و یا زودتر از آن دریافت نخواهند کرد.

صحبت‌های بیشتری در مورد تلاش اپل برای همکاری با شرکت دیگری نیز منتشر شده و احتمالا Quanta به جمع تولیدکنندگان خواهد پیوست. شرکت Foxconn (که از بزرگترین تولیدکنندگان مادربورد در گذشته بوده) نیز که هم‌اکنون مسئول سرهم کردن قطعه‌های ساعت هوشمند اپل می‌باشد، از مدتی قبل تحت نظر بوده تا مشخص شود که این شرکت توانایی تولید ساعت‌های هوشمند اپل را دارد یا نه. اگر Nicdec بتواند این موتورها را با سرعت بیشتری تولید کرده و Foxconn نیز آنها را سرهم نماید، احتمالا Apple دیگر مشکلی در عرضه‌ی ساعت هوشمندش نداشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال