تولید پردازنده‌های Kaby Lake به پایان خود نزدیک میشود

اخیرا فهرستی از محصولات اینتل که به پایان تولید خود نزدیک میشوند توسط این شرکت منتشر شده است. در این فهرست نام پردازنده های سری Kaby Lake-G و Kaby Lake به چشم میخورند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، اینتل در لیست خود حدود 20 محصول معرفی کرده که به زودی […]

اخیرا فهرستی از محصولات اینتل که به پایان تولید خود نزدیک میشوند توسط این شرکت منتشر شده است. در این فهرست نام پردازنده های سری Kaby Lake-G و Kaby Lake به چشم میخورند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، اینتل در لیست خود حدود 20 محصول معرفی کرده که به زودی تولیدشان متوقف خواهد شد. Kaby Lake-G در CPU از سری Kaby Lake استفاده میکرده است که اکنون توقف تولید آن اعلام شده است. اینتل تولید این پردازنده را تا آوریل 2020 متوقف خواهد کرد.

در میان فهرست اعلام شده نام هایی نظیر Core i5-7600K ، Intel Core i5-7400 ، Intel Pentium G4560 و Intel Core i3-7300T و … به چشم میخورد. البته پردازنده Core i5 7500 در این فهرست وجود ندارد. در نتیجه این پردازنده همچنان تولید خواهد شد. پردازنده های نسل هفتم اولین بار در سال ۲۰۱۷ با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری عرضه شده بود.

پردازنده های Kaby Lake از عملکرد خوب و قیمتی مناسب برخوردار بودند به همین دلیل در بسیاری از کامپیوترها مورد استفاده قرار گرفتند. این نسل از پردازنده ها با حداکثر ۴ هسته و ۸ رشته ارائه شدند. پس از آن پردازنده های نسل هشتم با نام  Coffee Lake عرضه شد که بیشترین تمرکز اینتل را به خود اختصاص داد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال