حجم تولید موبایل های تاشو سامسونگ در سال آینده دو برابر می‌شود

سامسونگ قصد دارد در سال جدید میلادی حجم تولید پنل اولد تاشو را دو برابر کند. بنظر می‌رسد این شرکت به فروش بیشتر گوشی‌های تاشو در سال جدید امیدوار است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از شرکت تحقیقاتی تحلیلی UBI، سامسونگ فروش گوشی تاشو را تا سال آینده به دو برابر […]

سامسونگ قصد دارد در سال جدید میلادی حجم تولید پنل اولد تاشو را دو برابر کند. بنظر می‌رسد این شرکت به فروش بیشتر گوشی‌های تاشو در سال جدید امیدوار است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از شرکت تحقیقاتی تحلیلی UBI، سامسونگ فروش گوشی تاشو را تا سال آینده به دو برابر خواهد رساند. این شرکت در سال جاری نیز حدود ۸ میلیون پنل تولید کرده که به معنی فروش نزدیک به ۸ میلیون گوشی است. بازده خط مونتاژ این شرکت نیز تا ۹۰ درصد گزارش شده است. این بدین معنی است که تعداد گوشی ها درصد کمتری از تعداد پنل ها است. بدین ترتیب با تولید دو برابری نمایشگرهای اولد به میزان ۱۸ میلیون واحد احتمالاً تعداد گوشی های تاشو قابل عرضه به بازار نیز حدود ۱۶ میلیون دستگاه خواهد بود.

یکی از شرکت‌های زیرمجموعه سامسونگ به نام Dowoo Insys وظیفه ساخت شیشه های بسیار نازک موبایل های گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد را برعهده دارد و آن را از شرکت SCHOTT آلمان تهیه می‌کند. گزارش های اخیر ارائه شده نیز نشان می دهد سامسونگ با افزایش خط تولید به دنبال دو برابر کردن ظرفیت تولید است.

 تحقیقات شرکت یوبی آی نیز نشان می دهد غول فناوری کره ای تا سال ۲۰۲۵ تعداد پنل های تاشو و تولیدی خود را به ۴۹ میلیون واحد خواهد رساند. این افزایش پنل کمک می کند تا علاوه بر تولید گوشی آن را به سایر تولید کنندگان نیز به فروش برساند. به عنوان مثال شرکت‌هایی مانند شیائومی و ویوو نیز قصد دارند پنل های خود را از سامسونگ تهیه کنند. از طرفی گوگل و اپل نیز برای توسعه گوشی های تاشو نیاز به خرید این نوع پنل ها دارند و سامسونگ می تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال