تولید اولین محصول مبتنی بر سفیده تخم مرغ مصنوعی در بازار آمریکا

با توجه به مضرات استفاده از محصولات حیوانی و علاقه بیشتر به استفاده از غذاهای گیاهی اولین محصول با سفیده تخم‌مرغ گیاهی نیز به عنوان جایگزین محصول حیوانی آن مورد استقبال قرار گرفت. اکنون این محصول ساخته شده با کمک این سفیده تخم مرغ نیز وارد بازار آمریکا شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

با توجه به مضرات استفاده از محصولات حیوانی و علاقه بیشتر به استفاده از غذاهای گیاهی اولین محصول با سفیده تخم‌مرغ گیاهی نیز به عنوان جایگزین محصول حیوانی آن مورد استقبال قرار گرفت. اکنون این محصول ساخته شده با کمک این سفیده تخم مرغ نیز وارد بازار آمریکا شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سفیده تخم مرغ گیاهی مورد استفاده در این محصول از نوعی مخمر ساخته می شود احتمال می رود تا سال ۲۰۳۵ بسیاری از بازارهای جهانی به دنبال کنار گذاشتن گوشت حیوانی و جایگزینی آن با گوشت مصنوعی باشند. به همین دلیل سفیده تخم مرغ غیر حیوانی نیز در بازار آمریکا به فروش میرسد.

 محصول ساخته شده توسط این سفیده ‌تخم ‌مرغ نوعی ماکارون است. سفیده تخم مرغ استفاده شده در این محصول کیفیتی مشابه سفیده تخم مرغ اصلی داشته و تفاوتی در طعم آن نیز مشاهده نشده است. شرکت سازنده این محصول نیز به نام Every Company از روشی به نام تخمیر دقیق برای ساخت این پروتئین مصنوعی استفاده کرده است.

 فرآیند این شرکت برای تولید پروتئین مصنوعی تجزیه محصولات حیوانی مانند شیر و تخم مرغ و استفاده از میکروارگانیسم های دیگر برای باز تولید این محصولات است. تا کنون این شرکت موفق به تولید سه محصول غیر حیوانی شده است. اولین محصول پپسین غیر حیوانی بود که می تواند در مواد غذایی تجاری مورد استفاده قرار بگیرد. به گفته این شرکت با استفاده از روش تولید سفیده تخم مرغ مصنوعی و کاهش پرورش ماکیان میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای نیز کاهش می یابد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال