تولیدات سه کارخانه کلیدی اپل در چین به دلیل محدودیت کرونایی متوقف شد

به دلیل اقدامات محدودیتی کرونا در دو شهر شانگهای و کونشان در چین سه کارخانه تامین کننده کلیدی اپل کار خود را متوقف کرده است. این در حالی است که تنها تولید یکی از این کارخانه ها بسیار برای اپل حیاتی بوده و توقف تولید آن می‌تواند تاثیر قابل توجهی به موجودی این شرکت در […]

به دلیل اقدامات محدودیتی کرونا در دو شهر شانگهای و کونشان در چین سه کارخانه تامین کننده کلیدی اپل کار خود را متوقف کرده است. این در حالی است که تنها تولید یکی از این کارخانه ها بسیار برای اپل حیاتی بوده و توقف تولید آن می‌تواند تاثیر قابل توجهی به موجودی این شرکت در بازار وارد کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنولوژی تکنا، از زمان آغاز همه گیری کرونا تا کنون بسیاری از کشورها تلاش کردند تا با کووید ۱۹ همانند آنفولانزا زندگی کنند. اما در چین اقدامات محدودیتی بسیار سختگیرانه تری در پیش گرفته می شود.

 طبق گزارش های منتشر شده توسط سی ان ان، شهر شانگهای چین به علت شروع دوباره این بیماری در قرنطینه قرار گرفته و اقدامات مورد نیاز توسط حوزه درمان و ارتش در این شهر با سرعت بیشتری انجام می شود. این قرنطینه ها می تواند بر تولیدات اپل تاثیر بگذارد. شرکت پگاترون که حدود ۳۰ درصد از قطعات مربوط به آیفون را تولید می کند دو خط تولید خود را متوقف کرده است و به دلیل نبود جایگزین تاثیر عمیقی در کاهش محصولات اپل خواهد داشت.

 دیگر کارخانه‌های تعطیل شده این شرکت به نام های Quanta و Compal برای مک بوک و آیپد اپل قطعاتی را تولید میکنند اما این دو شرکت بزرگ نیز باید از قوانین دولتی تبعیت کرده و تولیدات خود را متوقف کنند. تعطیلی کارخانه ها با توجه به مدت زمان نامشخص این محدودیت ها میتواند برای اپل دردسرساز باشد. به طوری که خط تولید جدید این شرکت نیز در هند هنوز راه اندازی نشده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال