پروفسور سریلانکایی مدعی شد ویروس کرونا از فضا آمده است

یک پروفسور از سریلاکا ویروس کرونا را یک ویروس از فضا خوانده که توسط شهاب سنگ به زمین وارد شده و از طریق باد نیز پخش میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از dailymail، پروفسور چاندرا ویکراماسینگ یک اختر زیست شناس است که مدعی شده ویروس کرونا در اثر […]

یک پروفسور از سریلاکا ویروس کرونا را یک ویروس از فضا خوانده که توسط شهاب سنگ به زمین وارد شده و از طریق باد نیز پخش میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از dailymail، پروفسور چاندرا ویکراماسینگ یک اختر زیست شناس است که مدعی شده ویروس کرونا در اثر انفجار یک شهاب سنگ در چین وارد زمین شده است. این دانشمند در مورد وارد شدن این ویروس می گوید: این ویروس از طریق بخش استراتوسفر و یا جریان های هوایی موجود در آن به داخل زمین سقوط کرده و در جریان هوا به دام افتاده است. سپس در اثر گردش هوا در مدار 40 تا 60 درجه شمالی زمین یعنی نزدیک به چین آزاد شد. از آنجائیکه این اختر زیست شناس تابع علم پان اسپرمیاست. طرفداران این علم معتقدند که حیات انسانی از شهاب سنگ ها و ستاره های دنباله دار و یا غبار فضایی بوجود آمدند.

اما پزشکان عفونی ادعای این پروفسور را رد کرده اند و معتقدند که این ویروس از خانواده کرونا ویروس هاست و از حیوان به انسان منتقل شده است. از طرفی در اکتبر سال گذشته یک شهاب سنگ بسیار درخشان در قسمت شمال شرقی دیده شد و در اتمسفر از هم پاشیده شد. نور این شهاب سنگ به حدی بوده است که آسمان آن منطقه را مثل روز روشن کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال