پروتون میل جایگزین جیمیل در گوشی میت 30 هوآوی

بعد از اعمال تحریم های آمریکا علیه شرکت هوآوی و حذف خدمات گوگل پلی از جمله جیمیل از گوشی های میت 30، خبرهای جدیدی از جایگزینی آن با پروتون میل می رسد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، پس از اعمال تحریم های کاخ سفید علیه شرکت هوآوی اکنون کلیه خدمات […]

بعد از اعمال تحریم های آمریکا علیه شرکت هوآوی و حذف خدمات گوگل پلی از جمله جیمیل از گوشی های میت 30، خبرهای جدیدی از جایگزینی آن با پروتون میل می رسد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، پس از اعمال تحریم های کاخ سفید علیه شرکت هوآوی اکنون کلیه خدمات گوگل پلی و همچنین جیمیل در گوشی میت 30 این شرکت عرضه نخواهد شد. وبسایت ProtonMail در خبری جدید اعلام کرده است که احتمالا پروتون میل جایگزین جیمیل در این گوشی خواهد بود.

اکنون هوآوی در حال مذاکره با این شرکت است تا بتواند از ایمیل های رمزگذاری شده آن در گوشی های خود استفاده کند. احتمال دارد این سرویس بصورت پیش فرض در گوشی های این شرکت قرار بگیرد و یا در فروشگاه اپ اختصاصی آن یعنی App Gallery قابل دانلود باشد.

شرکت پروتون میل یک شرکت سوئیسی است که در لیست تحریم ها قرار ندارد و میتواند براحتی با هوآوی وارد مذاکره شود. سرویس ایمیل این شرکت از رمزگذاری دوسویه end-to-end encryption استفاده میکند و بدین ترتیب شرکت سازنده هیچ گونه دسترسی ای به ایمیل های کاربران نخواهد داشت. همچنین نسخه اندروید ، IOS  و دسکتاپ آن نیز برای کاربران در دسترس است.

پروتون میل اکنون 17میلیون کاربر جهانی دارد. مدیران این شرکت معتقدند که گوگل و اپل هر کدام بطور انحصاری توزیع اپلیکیشن ها را برعهده دارند. و شرکتی مثل گوگل درآمد کلانی از فروش اطلاعات کاربران جیمیل به دست آورده است. پروتون میل از پلتفرم هایی همچون گلکسی استور سامسونگ، اپ استور آمازون و اپ گالری هواوی هم استفاده می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال