ارائه بسته های اشتراکی نرم افزاری همزمان توسط اپل

اپل قصد دارد در سال آینده بسته های اشتراکی نرم افزاری منتشر کند که در آن سرویس هایی مثل اپل موزیک و اپل تی وی پلاس همراه با عرضه آیفون ۱۲ ارائه می شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از بلومبرگ، اپل قصد دارد آیفون ۱۲ را همراه با […]

اپل قصد دارد در سال آینده بسته های اشتراکی نرم افزاری منتشر کند که در آن سرویس هایی مثل اپل موزیک و اپل تی وی پلاس همراه با عرضه آیفون ۱۲ ارائه می شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از بلومبرگ، اپل قصد دارد آیفون ۱۲ را همراه با بسته های اشتراکی ویژه برای سرویس های اپل تی وی پلاس و اپل موزیک عرضه کند. در حال حاضر این بسته به نام اپل وان به صورت داخلی در حال استفاده است. این بسته اشتراکی مخصوص کاربرانی است که به طور کامل از تمامی سرویس های مختلف اپل استفاده می کنند.

بسته اشتراکی مورد نظر اپل در چندین بخش تهیه خواهد شد. بسته اولیه شامل سرویس های اپل موزیک و اپل تی وی پلاس است. بسته دوم که کمی نسبت به بسته اول گران‌تر محسوب می‌شود در کنار این دو بخش امکان دسترسی به اپل آرکید را هم فراهم می کند. بسته سوم مجهز به اپل نیوز پلاس هم خواهد بود. بسته نهایی نیز که گران ترین بسته محسوب می شود به فضای ذخیره سازی بیشتر در آیکلاد نیز دسترسی خواهد داشت.

بسته های اشتراکی اپل بیشتر بر روی فروش به خانواده ها تمرکز خواهد کرد. این بسته ‌ها با قابلیت Family Sharing سازگار هستند. یعنی خانواده هایی با حداکثر ۶ نفر به طور همزمان می توانند از سرویس های مربوط به این بسته ها استفاده کنند. قیمت این بسته ها به گونه ای انتخاب شده که اگر هر کدام از این سرویس ها به طور جدا تهیه شود قیمت آن بیشتر خواهد بود. برخی منابع نیز از بسته های ویژه دیگر ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار اپل خبردادند. بدین گونه که کاربر با تهیه باکس استریم اپل تی وی به طور رایگان می تواند به مدت یک سال از اپل آرکید نیز استفاده کند. این بسته های ترکیبی ماهانه برای آیفون ها و مک ارائه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال