ارائه قابلیت اکسیدنتال دیلیت در واتساپ؛ قابلیتی برای لغو حذف برای من

قابلیت جدید واتساپ که اخیرا توسط این شرکت رونمایی شد به کاربر اجازه می دهد تا دستور حذف برای من را لغو کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید واتساپ برای کاربرانی ارائه شد که بصورت تصادفی از عمل حذف پیام برای خودتان استفاده کرده است. در برخی مواقع کاربر بجای گزینه […]

قابلیت جدید واتساپ که اخیرا توسط این شرکت رونمایی شد به کاربر اجازه می دهد تا دستور حذف برای من را لغو کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید واتساپ برای کاربرانی ارائه شد که بصورت تصادفی از عمل حذف پیام برای خودتان استفاده کرده است. در برخی مواقع کاربر بجای گزینه حذف برای همه از گزینه Delete For Me استفاده می کند. به همین دلیل با قابلیت جدید می توان این گزینه را برگرداند.

طبق گزارش منتشر شده در تک کرانچ، قابلیت جدید واتساپ با نام Accidental Delete به کاربر ۵ ثانیه فرصت می دهد تا گزینه حذف برای خود را برگرداند.

در بیشتر مواقع کاربر بخاطر عجله گزینه حذف برای من را بجای حذف برای همه انتخاب می کنند. اکنون با قابلیت جدید امکان اصلاح اشتباه وجود دارد. بنابراین مجددا می توان از گزینه حذف برای همه استفاده کرد. به گفته متا این قابلیت برای تمامی کاربران در دسترس قرار گرفته است.

پیش از این قابلیت جدید Accidental Delete تنها برای کاربران نسخه بتا روی اندروید و iOS در دسترس بود. گزینه حذف برای همه در واتساپ Delete For Everyone از سال ۲۰۱۷ معرفی شد. در ابتدا کاربر تنها برای ۷ دقیقه فرصت داشت تا پیام های ارسالی را با این گزینه لغو کند. اما از ماه اوت امسال این زمان به ۶۰ ساعت افزایش یافته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال